Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Live-tunnit

EF Danza

Hauska ja hikinen tanssillinen tunti. Helpot liikkeet tutustuttavat sinut latinalaisiin ja kansainvälisiin rytmeihin. Liikunnan iloa ja hyvää musiikkia. Sopii kaikille!

Kehonhuolto 

Rauhallisella tunnilla hemmotellaan ja huolletaan kehoa. Harjoituksissa keskitytään lempeästi ja omaa kehoa kuunnellen parantamaan ryhtiä, liikkuvuutta ja tasapainoa, sekä rauhoittamaan mieltä. Kehonhuolto sopii kaikille omasta hyvinvoinnista kiinnostuneille.

Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Shape&Go

Tunti on suunnattu henkilöille, jotka haluavat saada 45 minuutissa aikaiseksi tehokkaan mutta samalla hauskan kokovartalotreenin. Se sopii niin kiinteytystä kuin kunnon kohotusta hakeville. Samalla tunnin sisällön voi tehdä monella vaikeusasteella, joten se tarjoaa kovaa tehoa myös sitä hakeville. 45 min.

RVP 30

Tehokas puolituntinen, jonka aikana treenataan erityisesti reisien, pakaroiden ja keskivartalon lihaksia helpoin liikkein. Et tarvitse aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta. Sopii kaikille! 

NHS 30

Puolen tunnin ylävartalotreeni vahvistaa niskan, hartian, selän ja käsien alueiden lihaksia. Jokainen voi tehdä oman kuntotason mukaisesti. Lopuksi palauttavat venytykset.

EF Teho 60

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Tunti sopii myös miehille. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 45 min Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

EF Body

Tehokas ja energinen lihaskuntotunti koko keholle. Aluksi tehdään yksinkertainen alkulämmittely, jonka jälkeen lihaskuntoharjoitteita kokonaisvaltaisesti ylä- ja alavartalolle. Tunnilla käytetään oman kehonpainon lisäksi vastuksina käsipainoja, kahvakuulaa ja vastuskuminauhaa

Muokkaus

Koko kehoa kuormittava tehokas ja hikinen lihaskuntotunti. Tunnilla käytetään monipuolisesti hyödyksi lautaa, sekä levy- ja käsipainoja, joten jokainen voi oman kuntonsa ja omantuntonsa mukaan valita itselleen sopivan tason. Muokkaa kehostasi mieleisesi!

Soft

Rauhallinen tunti, jonka aikana keskitymme keskikehon vahvistamiseen ja koko kehon liikkuvuuden parantamiseen. Jonnan ohjauksessa kokonaisvaltainen vatsalihastreeni ja Ranin johdolla tutustutaan erityisesti syvien, sekä poikittaisten vatsalihasten maailmaan välttäen luomasta painetta suorien vatsalihasten alueelle.

Softer

Rentouttava ja kehoa huoltava kokonaisuus. Tunti tehostaa treenistä palautumista ja laskee stressitasoja. Voit osallistua molemmille tunneille tai vain toiselle. Molemmat Soft- ja Softer -tunnit sopivat sinulle, vaikka sinulla ei olisi aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta tai liikunnan harrastamisesta olisi ollut pidempi tauko.