Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Live-tunnit

Les Mills BODYPUMP® 60 min

Yksi tunti, yksi levytanko ja kehon suurimmat lihakset töissä! BodyPump on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa kaikki kehosi lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. Tieteellisesti tutkitut ja testatut treeniliikkeet, helppo koreografia, motivoiva ohjaaja, sekä äärimilleen viety treeni takaavat, että ylität itsesi joka ikinen kerta! Tunnilla voit valita painot oman tasosi ja tavoitteidesi mukaisesti 2-42 kilon väliltä. 

Les Mills BODYCOMBAT® 55 min

Tämä täysin ilman kontaktia oleva korkean intensiteetin kamppailutunti on saanut vaikutteensa muunmuassa karatesta, taekwondosta, kung-Fusta ja thainyrkkeilystä. Tunnille voi osallistua kuka tahansa, sillä kokemusta kamppailulajeista ei vaadita. Pura stressiä, pidä hauskaa ja potki itsesi huippu kuntoon BodyCombatilla. 

Les Mills BODYBALANCE® 55 min

BodyBalancessa yhdistyvät jouhevasti Jooga, Tai Chi ja Pilates. Se tekee kehostasi joustavamman ja voimakkaamman, mutta myös auttaa sinua keskittymään ja rauhoittumaan. Hallittu hengitystekniikka, keskittyminen ja harkitut, ohjatut liikesarjat, liikkeet ja asennot yhdessä musiikin kanssa luovat holistisen harjoituksen, jonka päämääränä on luoda sekä keholle että mielelle harmonia ja tasapaino. Jokainen treeni sisältää noin 45 minuuttia helppoja, mutta myös haasteita antavia harjoituksia, joita seuraa kymmenen minuutin meditaatio ja rentoutuminen. 

Les Mills SH'BAM® 45 min

Sh’Bam yhdistää helpot, mutta äärimmäisen kuumat tanssiliikkeet yhteen soljuvaksi tanssitunniksi. Sh'Bam onkin täydellinen tapa kohottaa peruskuntoa ja vapauttaa sisäinen starasi – vaikka et tanssia osaisikaan. Treeneissä kuulet kuumimmat listahitit ja korvamadot, tanssimusiikkia joka soi suosituimmissa yökerhoissa ympäri maailman, tuttuja klassikoita remiksattuna kuin myös modernisoituja lattaribiittejä. Sh’Bam on sosiaalinen ja erittäin hauska tapa kuntoilla, sillä jokainen 45-minuuttinen treeni on elinvoimainen, energinen, uniikki ja monipuolinen. 

Les Mills CXWORX® 30 min

Cxworx-tunnilla korsetti kuntoon! Tämän 30 minuuttia kestävän intensiivisen keskivartalotreenin avulla vahvistat niin vatsa-, selkä-, kuin pakaralihaksiasi. Tunnilla tehdään monipuolisia sekä haastavia liikkeitä, jotka kuitenkin jokainen pystyy suorittamaan oman kuntotasonsa mukaan. Oman kehonpainon lisäksi tunnilla käytetään tehokeinoina muunmuassa vastuskuminauhoja ja levypainoja. Tunnin avulla paranevat niin funktionaalinen voima, tasapaino, kuin liikkuvuuskin. 

Les Mills BODYATTACK®

Les Mills BODYATTACK on 55 minuutin intensiivinen treeni, joka yhdistää atleettiset aerobiset liikkeet voimaa ja kestävyyttä kehittäviin harjoituksiin. Tunti saa inspiraationsa erilaisista urheilulajeista ja sopii niin vasta-alkajalle kuin kokeneemmallekin kuntoilijalle. BODYATTACK hikitreenissä kulutat peräti 730 kaloria ja treenat aina oman tasosi mukaan.

Jooga 60

Jooga 60 hellii kehoa ja mieltä. Rauhallisessa rytmissä suoritetut harjoitteet kehittävät kehon notkeutta, voimaa sekä tasapainoa. Tunnilla kannustetaan uteliaisuuteen, lempeyteen ja oman kehon kuunteluun. Aiempaa kokemusta joogasta et tarvitse. Mukaan riittää avoin mieli ja joustavat vaatteet. Huom. Mikäli omistat joogamaton, kannattaa ottaa mukaan! 

Prime FIT™

Prime FIT™ kahvakuula- ja voimaharjoittelussa korostuvat oikean suoritustekniikan löytäminen, liikkuvuuden ja koordinaation sekä luonnollisesti voiman parantaminen. Käytämme harjoitusvälineinä pääasiassa kahvakuulia, levypainoja sekä oman kehon painoa. Harjoituksissa korostuvat kamppailu-urheilun lajianalyysien pohjalta tehdyt harjoitteet. Lihasten suorituskyvyssä nopeus ja kimmoisuus ovat tärkeässä roolissa sekä turvallinen maksimaalisen voimantuotto. 

Kuntonyrkkeily

Kuntonyrkkeily on nyrkkeilyn harrastamista ilman kilpailullisia tavoitteita. Kuntonyrkkeily on erittäin suosittu kuntoilumuoto miesten sekä naisten keskuudessa. Kuntonyrkkeily kuormittaa kehon lihas- ja hermojärjestelmää sekä sydäntä ja verenkiertoelimistöä hyvin monipuolisesti. Tekniset vaatimukset liittyvät siihen tavoitteeseen, että harjoittelusta saadaan oikean tekniikan avulla nautittavaa liikuntaa. Harjoittelun vauhdikkuus, vaihtelevuus ja tekninen haastavuus auttavat unohtamaan tehokkaasti arkipäivän murheet. Harrastaminen ei tähtää ottelemiseen, vaan vastustajina toimivat harjoitussalin pistehansikkaat ja säkit. Kuntonyrkkeily sopii erittäin hyvin istumatyöntekijöille, jotka kärsivät niska- ja hartiaseudun jäykkyydestä ja kiputiloista.

Sisäpyöräily 45’ 

Inspiroivasti erilainen sisäpyöräilytunti, jolla tutuksi tulevat niin ylä- kuin alamäet sekä tasaiset tieosuudet. Tehokkaasti hapenottokykyä ja vauhtikestävyyttä kehittävä 45 minuutin treeni tarjoaa huikean pyöräilyelämyksen, joka sopii varmasti kaikille aiemmasta sisäpyöräily kokemuksesta riippumatta. Tällä tunnilla hiki virtaa ja mukaansa tempaava musiikki vie mennessään.

Les Mills GRIT – STRENGHT

GRIT- tunnit ovat Les Mills perheen uusimmat tulokkaat. GRIT-STRENGHT on 30 minuutin mittainen supertehokas HIIT-treeni tangolla ja levypainoilla suoritettuna. GRIT - STRENGTH on täydellinen treeni niin vartalon lihasmassan kasvattamiseen, kuin rasvanpolttoon ja kokonaisvaltaiseen kehon kunnossapitoon. GRIT-tunnilla kehität voimaa kehon jokaisessa lihaksessa ja räjäytät aineenvaihdunnan käyntiin polttaen kaloreita pitkään myös treenin jälkeen. Uskalla kokeilla ja uskalla onnistua!

Les Mills GRIT – PLYO

GRIT- PLYO on myöskin kestoltaan 30 minuuttinen tehotreeni, joka perustuu plyometriaan, eli kimmoisuuteen. GRIT-PLYO laittaa lihakset koetukselle hyppyjen, punnerruksien, juoksupyrähdysten ja kyykkäysten voimalla. GRIT-PLYOssa yhdistyvät atlteettiset voimaa-, nopeutta- ja ketteryyttä vaativat liikkeet ja tämä supertreeni onkin sarjassaan ainutlaatuinen harjoitus lihasmassan-, tehon-, nopeuden-, sekä voiman kehittämiseen. Tule, näe, koe ja ylitä itsesi!