Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Zumba

Zumba on kaloreita kuluttava fitness-tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat!

SpinnigHill & Cardio

Vauhdikas ja tehokas monipuolisen musiikin tahdissa tapahtuva, pääosin vauhtikestävyyttä kehittävä tunti. Tunnilla käydään läpi erilaisia maastoja sekä ajoasentoja polkunopeutta vaihdellen. Kevyemmät ja rankemmat työosuudet vaihtelevat. Soveltuu sekä aloittavalle, että jo kokeneelle pyöräilijälle, sillä voit itse säädellä tunnin tehokkuutta lisäämällä tai vähentämällä vastusta. Sisäpyöräily kiinteyttää koko vartaloa, mutta erityisesti alaraajoja sekä vatsalihaksia.

Step&Body

Step-tunti, jossa liikkuvaa sarjaa laudalle 25-30min, lopputunti lihaskuntoa painojen kanssa.

PowerCore

Keskivartalon hallintaa. Tunti jossa vahvistetaan erityisesti syviä keskivartalon lihaksia.

Body 45 min

Tehokas ja energinen lihaskuntotunti koko keholle. Harjoittelu etenee mukaansa tempaavan musiikin tahdissa. Aluksi tehdään lyhyt yksinkertainen alkulämmittely askeltaen, jonka jälkeen lihaskuntoharjoitteita kokonaisvaltaisesti ylä- ja alavartalon lihasryhmille tehokasta keskivartalotreeniä unohtamatta. Tunnilla hyödynnetään pääosin käsipainoja ja levytankopainoa. Lopuksi tehdään lyhyt loppuverryttely. Tunti kehittää lihasvoimaa, yleiskuntoa sekä muokkaa lihaksia.

Bailamama 4Venus

Tällä tunnilla treenaat rakkauslihaksesi kuntoon! Bailamama 4Venus -tunnilla (ent. Women) voit nauttia naisen tärkeimmän lihasryhmän, lantionpohjalihasten, supertreenistä ja samalla polttaa rasvaa, sekä kiinteyttää peppua, vatsaa ja käsivarsiasi. Hyvät lantionpohjalihakset lisäävät naisen seksuaalista nautintoa, tukevat ryhtiä sekä lisäävät virtsanpidätyskykyä. Kokonaisvaltainen liikuntaelämys kaikille naisille. Tunneilla pidetään yläpää rentona ja alapää tiukkana! VAROITUS! Tunti saattaa aiheuttaa lisääntynyttä mielihyvää.

Shape&Go

Tunti koostuu helposta aerobisesta askelluksesta, lihaskunto-osuudesta ja palauttavasta joogahenkisestä dynaamisesta venyttelystä. Aluksi askelletaan perusaskeleita musiikin tahdissa, tarkoituksena lämmittää lihakset ja nostattaa sykettä. Alkulämmittelyn jälkeen jatketaan lihaskunto-osuudella, jossa suoritetaan kahden liikkeen liikepattereita omalla kehonpainolla. Ammattitoiset ohjaajamme antavat erilaisia vaihtoehtoja liikkeiden suorittamiseen, joten tunnilla pärjäävät kaikki aloittelijoista kokeneempiin ryhmäliikkujiin. Tunti päätetään joogaliikkeitä mukaillen aurinkotervehdykseen sekä selkärangan kiertoihin ja muihin vartaloa avaaviin ja palauttaviin liikkeisiin. Tunnin kesto on 45 minuuttia.

RVP

Tunti keskittyy nimensä mukaisesti (ReisiVatsaPakara) suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tehokas tunti joka sopii kaikille.

Äiti-lapsi-jumppa

Liikunnallinen ja rento tuokio äidille sekä 3 kk–1-v lapselle.

Pumppi

Pumppi haastaa koko kehosi lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. Ei sisällä vaikeita koreografeja ja sopii myös miehille. Varoitus: saattaa räjäyttää lihaksesi!

KuntoCombat

Kamppailulajeista vaikutteita saanut vauhdikas tunti jossa ei oteta kontaktia, haastaa koko kehosi vauhdikkaaseen liikunnalliseen kokemukseen. Tällä tunnilla jos millä purat stressin pois! 

HIIT

Nimensä mukaisesti tämä tunti iskee kovaa ja nopeasti koko kroppaan. 8 liikettä jossa kutakin tehdään minuutin ajan ja toistetaan tunnin aikana 3 kertaa. Omalla keholla suoritettavia funktionaalisia liikkeitä jossa apuna voidaan käyttää painoja.

Kiinteytys

Tunti jossa treenaat koko kehon tehokkaasti. Tunti koostuu alkulämmittelystä, aerobisesta askellusosuudesta, koko vartalon lihaksiin painottuvasta lihaskunto-osuudesta sekä palauttavasta loppuvenyttelystä. Ei vaikeita askelluskuvioita. Vauhdikas tunti sopii kaikille.

Les Mills BODYATTACK®

Les Mills BODYATTACK on 55 minuutin intensiivinen treeni, joka yhdistää atleettiset aerobiset liikkeet voimaa ja kestävyyttä kehittäviin harjoituksiin. Tunti saa inspiraationsa erilaisista urheilulajeista ja sopii niin vasta-alkajalle kuin kokeneemmallekin kuntoilijalle. BODYATTACK hikitreenissä kulutat peräti 730 kaloria ja treenat aina oman tasosi mukaan.

Les Mills BODYVIVE® 3.1

BodyVive® 3.1 on monipuolinen treeni koko keholle. se on optimaalinen yhdistelmä kunnon kolmesta osa-alueesta: aerobinen ja lihaskunto sekä keskivartalon voima. Tunnilla tehdään aerobista kuntoa, lihaskuntoa ja keskivartalon voimaa parantavia liikkeitä kehon omalla painolla ja vastuskuminauhan avulla. BODYVIVE® 3.1 on kaikille sopiva treeni, jossa jokainen voi tehdä liikkeitä omalla kuntotasollaan. Voit itse päättää teetkö tunnista kovan vai kevyen treenin. Vastuskuminauhalla ja kehon omalla painolla tehtävät liikkeet parantavat lihaskuntoa, liikkuvuutta ja aerobista kuntoa. Samalla BODYVIVE® 3.1-tunnin musiikki piristää mieltä, jolloin tunti kokonaisuutena antaa energiaa. Tunnin aluksi tehdään kehoa lämmittäviä liikkeitä. Lämmittelyä seuraava ensimmäinen varsinainen treeniosio koostuu sykettä nostavista perusliikkeistä, joissa on yhdistetty askelkyykkyjä, kyykkyjä, juoksua ja kevyitä hyppyjä. Tunnin toisessa treeniosiossa tehdään toiminnallista voimaa kehittäviä liikkeitä, joissa käytetään lisätehona vastuskuminauhaa. Tunti päättyy aktiiviseen palautukseen, johon kuuluu kehon hallintaa ja liikkuvuutta parantavia liikkeitä keskivartalolle sekä harjoituksesta palauttavia liikkeitä.

Pilates

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Tunti sopii myös miehille. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunti sopii myös miehille. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksu osiot.  Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Tunti sopii myös miehille. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunti sopii myös miehille. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30/45 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.