Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

RVP 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Sisäpyöräily 30/45 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

HIIT 30 min

HIIT eli High Intensity Interval Training on kovatehoinen intervallitreeni, jonka teho perustuu treeninjälkeiseen rasvanpolttoon ja nopean aerobisen kunnon nousuun. Harjoittelun tehoa säädät oman kuntosi mukaan.

Toiminnallinen kahvakuula 45 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä tunti. Tunnin kesto 45 min. 

Flow jooga 75 min

Flow jooga kehittää kestävyyttä, kehon koordinaatiota, tasapainoa ja liikkuvuutta sekä voimaa. Tunnilla tehdään perusasanoita hengityksen tahtiin jokaisen omien tuntemuksien mukaan. Jokainen määrittelee itse tunnin vaativuustason ja tästä syystä tunti sopiikin kaikille.

Les Mills BODYCOMBAT®

Kamppailulajeihin perustuva intervallitreeni. Tunti on saanut vaikutteita useista kamppailulajeista kuten nyrkkeilystä, Karatesta, Taekwondosta, Capoeirasta, Tai Chistä ja Muay Thaista. Tunnilla keskitytään lyönteihin, potkuihin ja muihin lajiomaisiin liikkeisiin. Kokemusta kamppailulajeista ei tarvita. 

Les Mills BODYPUMP®

Tunnilla toistot ratkaisevat. Tunnilla tehdään paljon toistoja tangon ja painojen kanssa. Saat sykkeen nousemaan ja kehität samalla lihasvoimaa. Tunnilla käydään läpi kaikki tärkeimmät lihasryhmät erilaisia kyykkyjä, nostoja, työntöjä ja kääntöjä hyödyntäen. Liikkeet ovat helppoja ja tehokkaita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista muokata kehoa.

Les Mills BODYSTEP®

Sykettä nostava askellustreeni steppilaudalla. Tunnilla toistetaan helppoja askellussarjoja ja voit säätää itse tunnit tehokkuutta steppilaudan korkeutta säätämällä. Tällä tunnilla saat sykkeen nousemaan ja hien virtaamaan sekä takuuvarman rasvanpolttotreenin. 

Les Mills BODYBALANCE®

Yhdistelmä joogaa, Tai Chitä ja Pilatesta. Tunnilla keskitytään kehon hallintaan ja huoltoon. Hengitystekniikka, keskittyminen, harkitut liikesarjat, liikkeet ja asennot auttavat tekemään kehostasi vahvemman ja joustavamman. Päämääränä on luoda tasapaino kehon ja mielen välille. 

Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Tunnin aikana tehdään lihaskuntoliikkeitä sekä keskivartalon hallintaa tukevia liikkeitä.  Liikkeet kehittävät ja parantavat keskivartalon tukea. Keskivartalon tuen avulla ryhti ja kehonhallinta paranevat. 

Fitness Pilates 45 min

Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksiä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Pilates on rauhallista ja rentouttavaa sekä huoltavaa. Tunti perustuu alkuperäisiin Joseph Pilateksen kehittämiin harjoituksiin. Tunnin peruspilareina ovat hengitys, keskivartalon ja liikkeiden hallinta sekä keskittyminen. Tunti sopii kaikenlaisille liikkujille ja on hyvä tuki esimerkiksi voima- tai kestävyysharjoitteluun.

BAILAMAMA® 2Baby 45

TUNTISISÄLTÖ:

  • 35 % HIKEÄ JA HAUSKOJA MOOVEJA
  • 40 % TEHOTREENIÄ LANTIONPOHJALIHAKSILLE
  • 25 % RENTOUTUSTA JA HYVÄÄ OLOA

100% = AINUTLAATUINEN HETKI SINULLE JA VAUVALLESI

2Baby-tunnit ovat sinun ja vauvan yhteisiä hetkiä, joissa tarkoituksena on tukea vauvan varhaista vuorovaikutussuhdetta, sekä motorista kehitystä. Äitinä saat tehokasta ja monipuolista liikuntaa, jossa on otettu huomioon synnytyksestä palautuminen ja tärkeiden lantionpohjalihasten harjoittaminen. Suositusikä: 3–12 kk.

HighRoller

HighRoller on omatoimiseen hierontaan perustuva rentouttava ja nautinnollinen tunti. Omatoimisella hieronnalla pääset itse eroon lihasjumeista ja –arkuuksista. Tunnin tarkoituksena on parantaa liikkuvuutta, nopeuttaa aineenvaihduntaa, tehostaa palautumista ja saada notkeammat lihakset. Tule tunnille ja koe tehokas, helppo ja miellyttävä kehonhuoltohetki. Sopii kaikille teille, jotka olette kiinnostuneita omasta hyvinvoinnista.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

IISEE-sisäpyöräilytunnilla näet harjoituksen aikana virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.

Virtuaalitunti™ IISEE AERO

IISEE AERO on 45 minuutin sisäpyöräilytunti. IISEE AERO on IISEE LIME-tuntia hieman raskaampi tunti, jolla kehität kuntoasi. Tunti sisältää kolme työosiota, joiden välissä on palautukset. Tunnilla pärjää mainiosti vähemmälläkin pyöräilykokemuksella. 

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar tunti sukeltaa mystiseen Mind&Body-maailmaan. Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä tehdään rauhallisen musiikin tahtiin niska-hartiaseutuun keskittyen. Tehoa tunnilta ei puutu sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.