Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

BODYPUMP®

Les Mills -tunti, joka kehittää lihaskestävyyttä. Tunnin aikana treenataan levytangon ja painojen avulla suurimmat lihasryhmät.

RPV

Kiinteytetään ja muokataan Reisiä-, Pakaraa-, Vatsaa. Alkulämmittelyn jälkeen keskitytään tehokkaasti treenaamaan keski-ja alavartalon lihaksia. Lopussa venyttely.KeskikehoLyhyen alkulämmittelyn jälkeen treenataan tehokkaasti keskivartalon lihaksia. Parantaa ryhtiä ja vahvistaa keskivartaloa. Lopussa venyttely. Tunnin kesto 30 min, sopii kaikille.

Zumba

Hauska ja mukaansatempaava kaloreita kuluttava tanssitunti. Helpot liikkeet tutustuttavat sinut latinalaisiin ja kansainvälisiin rytmeihin. Sopii kaikille.

FitnessPilates

Pilates-harjoittelu kehittää notkeutta, voimaa, sekä kiinteyttää vartaloa. Sen avulla pystyt mm. parantamaan ryhtiä, hengitystä sekä keskivartalon syviälihaksia. FitnesPilates sopii kaikille eteenkin niille jotka kärsivät selkäongelmista ja haluavat vahvemmat keskivartalon lihakset.

Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä tunti. Tunnin kesto 45 min. 

Shape&Go

Shape&Go sopii hyvin ihmisille, jotka haluavat saada 45 minuutissa aikaiseksi tehokkaan ja samalla hauskan kokovartalotreenin. Tunnin sisällön voi tehdä monella vaikeusasteella, joten tunti tarjoaa kovan tehon myös sitä hakeville. Tunti alkaa sykkeennosto-osuudella, joka lisää näin ollen tulevien harjoitteiden tehoa ja turvallisuutta. Tunnin core eli keskiosa koostuu oman kehon painolla tehtävistä kokonaisvaltaisista liikkeistä. Viimeinen jakso on suunnattu sykkeen laskulle ja rentoutukselle. Tunnilla panostetaan erityisesti koko kehoa kuormittavaan liikuntaan turvallisella ja samalla hauskalla tavalla, kuitenkin antaen maistiaisia sekä aerobicista, joogasta että pilateksesta. 

Fitjam 45

Hikeä ja hyvää fiilistä tanssin pyörteissä! FitJam tunnilla jamitellaan kroppa timmiksi eri tanssityylien inspiroimana. Show- lattari- ja Dancehall tanssin vaikutteita. Tältä tunnilta lähdet kotiin hymyssä suin! Tunti sopii kaikille, ei monimutkaisia koreografioita.  

DanceMix 60

Tunti on tehokas, hauska ja erilainen. Tunti sisältää vaikutteita Zumbasta, Bailatinosta, Lattareista, Hiphopista ja Jazzista. Tällä tunnilla pidetään kunnon bileet ja pääset tanssimaan sydämesi kyllyydestä. Tunti sopii kaikille.