Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

BODYPUMP®

Les Mills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. (45 tai 60 min)

GRIT™

Lihasvoimaa kehittävä harjoitus, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa, -painoja ja step-lautaa. Musiikki ja liikkeet tarjoavat treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä.

KahvakuulaCiruit45

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä tunti.

HIIT

HIIT on 30 minuutin tehotreeni kaikille jotka haluavat haastaa itsensä! Rankka harjoitus joka kehittää hapenottokykyä, lihaskuntoa ja ketteryyttä. Liikkeet tehdään oman kunnon mukaan ja omaan tahtiin.

Kuntosaliohjaus

Ohjausta kuntosalilaitteiden, wellness-avaimen ja oikeassa suoritustekniikassa.

Core 30

Core30 tunti on tehokas keskivartalotreeni. Siinä pyritään kuormittamaan keskivartalon lihaksia sekä oman kehon painolla että myös painojen kanssa. Core30 on tarkoitettu kaikille liikkujille, sillä ohjaaja antaa erilaisia vaihtoehtoja liikkeiden tekemisessä, että kaikille tulisi miellyttävä ja tehokas treenikokemus.

Shape& Go

Shape&Go soveltuu kaikille, jotka haluavat saada 45 minuutissa aikaiseksi tehokkaan treenin. Tunti koostuu sykkeennosto-osuudesta, sekä oman kehon painolla tehtävistä kokonaisvaltaisista liikkeistä. Tunnin lopussa keskitytään sykkeen laskemiseen ja rentoutumiseen. Tunnin sisällön voi tehdä monella eri vaikeusasteella, joten tunti tarjoaa kovan tehon myös sitä hakeville. 

Äijävenyttely

Kevyen alkulämmittelyn jälkeen tunnilla tehdään liikkuvuutta lisääviä liikkeitä sekä venytyksiä, jotka vähentävät lihaskireyttä sekä parantavat nivelten liikkuvuutta. Aiempaa kokemusta venyttelystä tai kuntoilusta ei tarvita. Tunnilla annetaan tarpeen mukaan vaihtoehtoisia liikkeitä. 

EasyCircuit45

Monipuolinen kiertoharjoittelu oman kehon vastusta ja lisäpainoja apuna käyttäen. Kiertoharjoittelu parantaa lihaskuntoa ja hapenottokykyä. Sopii kaikille.

DanceFit45 

Hauska ja mukaansatempaava tanssitunti, jossa hiki virtaa! Tunnin lopussa lihaskunto-osuus. Sopii myös aloittelijoille.

HIITSpin30  

Kovatehoinen intervallitreeni spinningpyörällä! 30 minuutin tehotreeni sopii kaikille, jotka haluavat haastaa itsensä!

EasySpin45 

Vaihtelevaa ja tehokasta sisäpyöräilyä. Kehittää hapenottokykyä ja parantaa aerobista kuntoa. Sopii myös aloittelijoille, koska jokainen voi säätää vastuksen itselleen sopivaksi.

Spinning60

Vaihtelevaa ja tehokasta sisäpyöräilyä kokeneemmille pyöräilijöille. Kehittää hapenottokykyä ja parantaa aerobista kuntoa.

Virkeä 65+

Tunti soveltuu kaikille yli 65-vuotiaille kunnosta riippumatta. Tunneilla keskitytään tasapainon, liikkuvuuden ja lihaskunnon parantamiseen. Kun nämä osa-alueet ovat kunnossa, arjen askareet sujuvat huomattavasti helpommin. 

RPV45

Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen keskitytään kiinteyttämään ja muokkaamaan reisiä, pakaraa ja vatsaa. Lopussa venyttely. Välineet: step-lauta, tanko +painokiekot, jumppamatto.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Tunti sopii myös miehille. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30min Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunti sopii myös miehille. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksu osiot.  Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30min.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

RPM® Virtual

Intervallityyppinen sisäpyöräilytunti, joka tarjoaa mahdollisuuden kuntosi rajojen testaamiseen menevän musiikin tahdissa. Tehokas ja hauska treeni, jonka tulokset huomaat nopeasti. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle.

Kiinteytys45 

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, steppilauta, käsipainot, kuminauha.