Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Tunti sopii myös miehille. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunti sopii myös miehille. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksu osiot.  Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tunnilla saat lantionpohjalihakset huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunnit sopivat kaikille naisille. Bailamama 4Venus-tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi. Tunnin kesto 20 minuuttia.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar-tunti sukeltaa mystiseen Mind&Body-maailmaan. Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä tehdään rauhallisesti musiikin tahtiin niska-hartiaseutuun keskittyen. Tehoa tunnilta ei puutu, sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia. Tunnin kesto 15 ja 30 minuuttia.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

Sisäpyöräilytunnilla harjoituksen aikana näkee virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan. Tunnin kesto 30 min.

BODYPUMP® Virtual

Les Mills -tunti. Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. 

BODYPUMP® 60 min
BODYPUMP® 30 min

BODYBALANCE® Virtual

Les Mills -tunti. Joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

BODYBALANCE® 60 min
BODYBALANCE® Strength 30 min
BODYBALANCE® Flexibility 30 min

CXWORX® Virtual

Les Mills –tunti. Nopea ja tehokas treeni 30 minuutissa. Haastava harjoitus lihaksille sekä keskittymiskyvylle. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia ja lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Motivoi ja haastaa harjoittelemaan.

CXWORX® 30 min

BODYCOMBAT®Virtual

Les Mills-tunti. Taistele ja nauti! Nyrkkeilyyn ja itämaisiin taistelulajeihin perustuva hikinen treeni. Unohda jumppaaminen ja haasta itsesi! Hauskaa ja hikistä. Tunnille voi osallistua kuka tahansa, kokemusta kamppailulajeista ei tarvita.

BODYCOMBAT® 60 min
BODYCOMBAT® 30 min

SH’BAM® Virtual

Les Mills-tunti. SH’BAM®-tunti on vauhdikas 45 minuuttinen, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle. 

SH’BAM 45 min
SH’BAM 30 min​​

RPM® Virtual

Les Mills-tunti. Intervallityyppinen sisäpyöräilytunti, joka tarjoaa mahdollisuuden kuntosi rajojen testaamiseen menevän musiikin tahdissa. Tehokas ja hauska treeni, jonka tulokset huomaat nopeasti. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle.

RPM® 45 min
RPM® 30 min

+60

Oma tunti yli kuusikymmentävuotiaille asiakkaillemme. Tunnilla vaihteleva valikoima Virtuaalitunti™jumppia. Viikon kohokohta, tule mukaan joukkoon.

BODYPUMP®

Les Mills -tunti. Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 60 min. Välineet: step-lauta, levytanko ja painokiekot, jumppamatto

BODYCOMBAT®

Les Mills -tunti. Taistele ja nauti! Nyrkkeilyyn ja itämaisiin taistelulajeihin perustuva hikinen treeni. Unohda jumppaaminen ja haasta itsesi! Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 60 min.

BODYATTACK® 

Les Mills -tunti. Aerobista kuntoa kohottava intervallitunti, mikä koostuu kahdesta sykettä nostavasta osiosta, joita seuraa aktiivinen palautumisjakso. Sykeosuuksien askelsarjat koostuvat tehokkaista, yksinkertaisista ja atleettisista liikkeistä. Tunti sopii kaikille, jotka nauttivat energisistä lajeista. Tunnin kesto 60 min.

Sisäpyöräily 45

Sisäpyöräilytunti ohjaajan vauhdittamana. Pyöräilykuntosi kohoaa vauhdilla ja pian nautit hikisestä pyrähdyksestä. Tunnin kesto 45 min.

Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. 

Kiinteytys 

Koko kehoa muokkaava, nopea ja tehokas harjoitus oman kehon painolla ja lisäpainoilla. Valitse vaihtoehtosi helpoista haastaviin. Syke kohoaa ja lihaskuntoliikkeet haastavat koko kehoa. Muokkaa kehoa ja kiinteyttää. Tunnin kesto 30 min.