Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

LES MILLS GRIT™ STRENGTH

Intensiivinen ja korkeasykkeinen lihasvoimaa kehittävä tehotreeni, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa ja -painoja. Liikkeet ja mukaansatempaava musiikki tarjoavat treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä, eikä varmasti jätä ketään kylmäksi. Tunti buustaa aineenvaihduntaasi ja poltat kaloreita pitkään myös treenien jälkeen. Tämä on harjoitus, jonka tulokset huomaat nopeasti! Soveltuu loistavasti myös miehille. Tunnin kesto 30minuuttia. Ohjaajana Hennariikka Haverinen.

LES MILLS BODYPUMP®

Les Millsin alkuperäinen ryhmäliikuntatunti, joka muokkaa, virittää ja voimistaa koko kehoasi, kehittäen erityisesti lihaskestävyyttä. Tunnin aikana treenataan step-laudan, levytangon ja painojen avulla kehon suurimmat lihasryhmät läpi. Poltat kaloreita, kehität lihasvoimaa ja saavutat hoikan sekä lihaksikkaan vartalon nopeasti. Tuntia vauhdittaa vauhdikas musiikki ja yhden tunnin aikana tehdään jopa 800 toistoa. Voit itse määritellä käytettävän vastuksen, minkä vuoksi tunti soveltuu hyvin eri tasoisille liikkujille. Tunnin kesto 60 minuuttia. Ohjaajana Hennariikka Haverinen.

LES MILLS BODYBALANCE®

Joogaan, pilatekseen ja tai chiin pohjautuva rauhallinen harjoitus. Tunti toteutetaan rauhallisen musiikin tahtiin ja se parantaa tasapainoa ja liikkuvuutta, venyttää ja vahvistaa lihaksia, sekä opettaa oman kehon ja mielen hallintaa. Tunnin kesto 60 minuuttia. Ohjaajana Hennariikka Haverinen.

SENIORICIRCUIT

Senioricircuit-tunnilla tehdään kiertoharjoittelupisteiden merkeissä tehokas ja koko kehoa kuormittava lihaskuntoharjoitus. Ei vaikeita askelkuvioita. Tunnin kesto 45 minuuttia. Ohjaajana Tessa Kakkonen.

SENIORIT 45

Seniorit 45 on vaihtuvin teemoin toteutettava monipuolinen tunti. Tarkoitus on kokeilla erilaisia lajeja ja liikuntamuotoja, asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Tunnin kesto 45 minuuttia. Ohjaajana Hennariikka Haverinen.

RVP 45

Patteritreeninä toteutettava tehokas reisi-, vatsa- ja pakara-alueen muokkaustunti! Tunnilla tehdään töitä kehon isoja lihaksia kuormittaen. Voit haastaa itsesi kovaankin treeniin, tai voit tehdä liikkeitä kevyemmin oman kuntotasosi mukaan. Ei askelkuvioita vaan yksinkertaista ja tehokasta tekemistä! Tunnin kesto 45 minuuttia. Ohjaajana Hennariikka Haverinen.

VENYTTELY 30

Rauhallinen kehoa huoltava tunti, joka koostuu lyhyestä alkulämmittelystä ja kehon päälihasryhmien venytysliikkeistä. Sopii hyvin yhdistettäväksi kuntosaliharjoitukseen tai ryhmäliikuntatuntiin, mutta myös omaksi liikkuvuusharjoitteeksi. Tunnin kesto 30 minuuttia. Ohjaajana Hennariikka Haverinen.

KUNTONYRKKEILY

Tehokasta ja paljon energiaakuluttavaa harjoittelua, jossa treenataan nyrkkeilyn tekniikoita ja harjoitteita. Kuntonyrkkeily on hyväksimuun muassa istumatyön jumittamille lihaksille. Olisi hyvä olla alusta lähtien mukana, koska treenien vaikeustaso kasvaa harjoittelun edetessä. Tunnin kesto 45 minuuttia. Ohjaajana Tessa Kakkonen.

TOIMINNALLINEN HARJOITTELU

Toiminnallisessa harjoittelussa treenataan kovaa ja sykkeet ovat korkealla. Harjoittelu on monipuolista ja aihe vaihtuu joka kerta. Toiminnallinen harjoittelu on hyvä tapa parantaa lihas- ja yleiskestävyyttä. Harjoittelussa käytetään hyväksi erilaisia välineitä mm. kahvakuulaa, kuntopalloa ja erilaisia painoja. Tunnin kesto 60minuuttia. Ohjaajana Tessa Kakkonen.

KINKUNSULATUSTREENI

Kinkunsulatustreeni on tehokas treeni, jossa on monipuolisia lihaskuntoharjoitteita, sykkeet on korkealla ja laitetaan joulukalorit palamaan hyvän musiikin tahdissa. Treenin kesto on 60minuuttia. Ohjaajana Tessa Kakkonen.