Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Les Mills BODYPUMP® 45 ja 60

Yksi tunti, yksi levytanko ja kehon suurimmat lihakset töissä! BodyPump on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa kaikki kehosi lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. Tieteellisesti tutkitut ja testatut treeniliikkeet, helppo koreografia, motivoiva ohjaaja, sekä äärimilleen viety treeni takaavat, että ylität itsesi joka ikinen kerta! Tunnilla voit valita painot oman tasosi ja tavoitteidesi mukaisesti 2-42 kilon väliltä. VAROITUS! Tunti saattaa aiheuttaa lihasarkuutta koko vartalon alueella.

Les Mills BODYBALANCE® 55

BodyBalancessa yhdistyvät jouhevasti Jooga, Tai Chi ja Pilates. Se tekee kehostasi joustavamman ja voimakkaamman, mutta myös auttaa sinua keskittymään ja rauhoittumaan. Hallittu hengitystekniikka, keskittyminen ja harkitut, ohjatut liikesarjat, liikkeet ja asennot yhdessä musiikin kanssa luovat holistisen harjoituksen, jonka päämääränä on luoda sekä keholle että mielelle harmonia ja tasapaino. Jokainen treeni sisältää noin 45 minuuttia helppoja, mutta myös haasteita antavia harjoituksia, joita seuraa kymmenen minuutin meditaatio ja rentoutuminen. VAROITUS! Tunti saattaa aiheuttaa voimakasta lihasten ja mielen rentoutumista.

Sisäpyöräily 45

Sisäpyöräily 45 -tunnilla musiikki vie, hiki irtoaa ja kunto kehittyy! Tunti sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Lopullisen intensiteetin määrää aina polkija itse, joka vastusta säätämällä voi halutessaan tehdä todella tiukan treenin tai ottaa kevyemmin. Mukaan fillari-tunnille tarvitset: sisäkengät, hikipyyhkeen ja juomapullon. Pyörän säädöt ja polkutekniikat käydään tarvittaessa läpi joka tunnin alussa. VAROITUS! Tunti aiheuttaa ylenpalttista hikoilua.

Jooga 45

Jooga 45 hellii kehoa ja mieltä. Rauhallisessa rytmissä suoritetut harjoitteet kehittävät kehon notkeutta, voimaa sekä tasapainoa. Tunnilla kannustetaan uteliaisuuteen, lempeyteen ja oman kehon kuunteluun. Aiempaa kokemusta joogasta et tarvitse. Mukaan riittää avoin mieli ja joustavat vaatteet. Huom. Mikäli omistat joogamaton, kannattaa ottaa mukaan! VAROITUS! Tunti saattaa edistää niin henkistä- kuin fyysistä hyvinvointiasi.

Zumba

Zumba on kaloreita kuluttava fitness-tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat!

RVP 45

Tunti keskittyy nimensä mukaisesti (ReisiVatsaPakara) suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tehokas tunti joka sopii kaikille.

Kahvakuula 45

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Keskikeho 45

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 45 min. 

FitPilates45

FitPilates kehittää liikkuvuutta, voimaa sekä kehonhallintaa. Sen avulla pystyt mm. parantamaan ryhtiä, hengitystä sekä keskivartalon syviä lihaksia. FitPilates sopii kaikille. Tunnin kesto 45 min. Välineet: jumppamatto

Kehonhuolto 45

Rauhallinen ja rentouttava tunti missä vahvistetaan keskivartalon tukilihaksistoa sekä parannetaan liikkuvuutta. Erilaisia muunnelmia myös pilateksesta ja joogasta. Tunnin kesto 45 min. Sopii hyvin myös selän ja niskahartiaseudun kivuista kärsiville.

Latinobic 45

Saavatko vauhdikkaat lattarirytmit jalkasi vipattamaan ja lantion keinumaan?  Latinobic sopii kaikille, jotka tuntevat vetoa lattarimusiikkiin ja haluavat liikkua sen tahtiin. Tunnilla tanssitaan sekä latinalais- että seuratanssimusiikiin. Kyseessä on helppo ja hauska tunti ja sinulla ei tarvitse olla aiempaa tanssitaustaa. Tunti lisää selkärangan liikkuvuutta ja keskivartalon lihasten hallintaa. Hiki otetaan pintaan mm. cha chan, samban ja salsan tahtiin.  Tunnin kesto 45 min.

Saunayoga

Saunayoga on saunomisen kaltainen konstailematon kokemus. Siinä yhdistyvät saunan hiljaisuus ja joogaan pohjautuvien yksinkertaisten liikkeiden rentouttava ja vahvistava vaikutus. Se on hiljainen laji hiljaisessa tilassa. Saunayoga-sarja kestää noin 30 min ja koostuu kuudesta asennosta, jotka kaikki tehdään istuen lauteilla noin 50-asteisen saunan lämmössä. Saunayogaan pukeudutaan joko joogamaisen rentoon jumppa-asuun tai uima-asuun. Asennot vahvistavat keskivartalon ja jalkojen lihaksia, lisäävät selkärangan ja lonkkien liikkuvuutta sekä venyttää ylävartalon ja pakaroiden lihaksia. Lisäksi ne vilkastuttavat aineenvaihduntaa, vähentävät stressiä ja auttavat nukkumaan paremmin. Saunayoga sopii lempeäksi treeniksi tai rentoutumiseen kaikille ikään, kokoon tai kuntotasoon katsomatta. Sarjan tekeminen ei edellytä aikaisempaa kokemusta joogasta.

Kiinteytys 50

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 50 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha 

Shape&Go

Tunti on suunnattu henkilöille, jotka haluavat saada 45 minuutissa aikaiseksi tehokkaan mutta samalla hauskan kokovartalotreenin. Se sopii niin kiinteytystä kuin kunnon kohotusta hakeville. Samalla tunnin sisällön voi tehdä monella vaikeusasteella, joten se tarjoaa kovaa tehoa myös sitä hakeville. 45 min.

Jokeri 45

Tunti sisältää kuukausittain vaihtuvan liikunnallisen tunnin joka voi olla aina tanssista keskikehon muokkaukseen.

RVP 45

Kiinteytetään ja muokataan Reisiä-, Pakaraa-, Vatsaa. Alkulämmittelyn jälkeen keskitytään tehokkaasti treenaamaan keski-ja alavartalon lihaksia. Lopussa venyttely.

Kiinteytys 30

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunti sopii myös miehille. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min (livetunnin kesto 50min). Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunti sopii myös miehille. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksu osiot.  Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30min.

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Tunti sopii myös miehille. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30min (livetunnin kesto 45min). Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.  Tunnin kesto 30/45 min. Sisäpyöräily60 on kovatehoinen, 60 minuutin mittainen tunti.

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto 

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Tunti sopii myös miehille. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla.
Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30min Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

BODYPUMP® Virtual

Yksi tunti, yksi levytanko ja kehon suurimmat lihakset töissä! BodyPump on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa kaikki kehosi lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. Tieteellisesti tutkitut ja testatut treeniliikkeet, helppo koreografia, motivoiva ohjaaja, sekä äärimilleen viety treeni takaavat, että ylität itsesi joka ikinen kerta! Tunnilla voit valita painot oman tasosi ja tavoitteidesi mukaisesti 2-42 kilon väliltä. VAROITUS! Tunti saattaa aiheuttaa lihasarkuutta koko vartalon alueella.

SH'BAM® Virtual

SH’BAM® koostuu helpoista ja mukaansatempaavista tanssiaskeleista, mikä tekee siitä erinomaisen tavan kohottaa kuntoa tanssien. Lisäksi saat liikkua tunnin ajan kuin tanssilattian tähti. Liikkeitä rytmittävät vanhat klassikkokappaleet sekä latinalaiset rytmit, jotka ovat nousseet listaykkösiksi eri puolilla maailmaa.