Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

BODYBALANCE® Virtual

Jooga-, pilates- ja tai chi -liikkeistä vaikutteita saanut tunti, joka lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä. Saatavilla 30 ja 55 minuutin pituisina harjoituksina.

BODYCOMBAT® Virtual

Eri itsepuolustuslajeista vaikutteita saanut treeni, joka haastaa kuntosi ja lihaksesi nostaen samalla energiatasosi kattoon. Lisätehoa tuovat mukaansatempaava musiikki ja motivoiva ohjaaja. Saatavilla 30 ja 55 minuutin pituisina harjoituksina.

BODYPUMP® Virtual

Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla ja -painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla. Saatavilla 30 ja 55 minuutin pituisina harjoituksina.

CXWORX® Virtual

Puolen tunnin keskivartalotreeni, jonka liikkeet vahvistavat erityisesti vatsan, selän ja pakaroiden lihaksia. Samalla liikkeet kehittävät koko kehon toiminnallista voimaa, mikä muun muassa ennalta ehkäisee vammoja ja loukkaantumisia.

SH’BAM® Virtual

Tämä on laji kaikille niille, jotka haluavat treenata yhdessä muiden kanssa ja pitää samalla hauskaa! Harjoitus kestää 45 minuuttia ja sen aikana saat nauttia helpoista tanssiaskelista uusimpien hittibiisien tahdissa. Parannat kuntoasi ja voit hetken kokea olevasi aito dancing queen.

RPM® Virtual

Intervallityyppinen sisäpyöräilytunti, joka tarjoaa mahdollisuuden kuntosi rajojen testaamiseen menevän musiikin tahdissa. Tehokas treeni, jonka tulokset huomaat nopeasti.

BODYATTACK®

Aerobista kuntoa kohottava treeni, joka parantaa myös räjähtävyyttä ja kestävyyttä. Tunti koostuu tehokkaista intervalliosuuksista ja sopii kaikille liikkujille.

HIIT-kahvakuula

Intervallityyppinen kovatehoinen tunti, jossa vuorottelevat sykkeennosto-osiot ilman kuulaa sekä lihaskuntoharjoitteet kahvakuulalla.

Kahvakuula

Tehokas kokonaisvaltainen lihaskuntoharjoitus käyttäen välineinä saliltamme löytyviä erikokoisia kahvakuulia.

Pumppi

Tehokas koko kehon lihaskuntotunti, jossa treenataan päälihasryhmät levytankoa ja painoja apuna käyttäen.

LatinoMix

Hauska ja vauhdikas eri latinotanssityyppejä sekoittava tunti.

Zumba®

Latinalaisrytmeihin, maailmanmusiikkiin ja hittibiiseihin perustuva mukaansatempaava ja helppo tanssitunti. Tule sellaisena kuin olet ja antaudu musiikin vietäväksi.

Kehonhuolto

Aktiivista liikkuvuusharjoittelua ja perinteistä venyttelyä sisältävä kehoa huoltava ja palauttava tunti.

FitPilates

Tunti kehittää liikkuvuutta, voimaa ja kehonhallintaa. Sen avulla pystyt tehokkaasti parantamaan ryhtiä, hengitystä ja keskivartalon syviä lihaksia.

Heat4Venus

Tunnilla käydään läpi kaikki naisille tärkeät lihasryhmät. Puolen tunnin tehokas sykkeennosto-, lihaskunto- ja venyttelytunti.

Squeeze4Venus

Erityisesti naisille tarkoitetulla tunnilla keskitytään löytämään kehon syvät lihakset (erityisesti lantionpohjalihakset) ja vahvistetaan niitä lempeästi.

Core

Keskivartalotehotunti, joka sisältää toiminnallisia liikkeitä painoilla ja keskitettyä lihaskuntotreeniä lattialla.

Flowjooga

Harjoitus, jossa liikkeet virtaavat toisensa perään hengityksen tukemina. Tunti synnyttää lämpöä kehossa ja kehittää kestovoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Sisältää flow-osion, alku- ja loppurentoutuksen sekä teemaan sopivan liikkeen tarkemman linjauksen.

HumppaJumppa

Sekoitus Humppaa ja ripaus Jumppaa, joita tanssitaan/jumpataan suoraan musiikkiin suomilattareiden ja lavatanssien tahtiin.