Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Sopii myös miehille. Liikkeiden tehoa voi säädellä oman jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Tunti kehittää lihaskuntoa ja kestävyyttä.  Kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Sopii myös miehille. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksu osiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Keskitytään kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Ei sisällä askellusta. Liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Kesto 30 min. 

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Kesto 30 min. 

Virtuaalitunti™ Keskikeho, Keskikeho30

Vahvistetaan ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Sopii myös miehille. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja myös kehonhallinta paranee tasapainoa vaativissa liikkeissä. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.  Kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Kahvakuula, Kahvakuula45

Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon ja nostaa myös tehokkaasti sykettä suoritusjaksoilla. Ei vaadi aiempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Virtuaalitunnin kesto 30 min, Live tunti 50 min.

Virtuaalitunti™ Venyttely, Kehonhuolto45

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Kesto 30 min. Live tunti 45 min.

Virtuaalitunti™ Jooga, Jooga45

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa ja vahvistaa kehoa ja mieltä. Ei vaadi aiempaa kokemusta joogasta. Virtuaalitunnin kesto 30 min, Live tunti 45 min.

Virtuaalitunti™ Pilates, FitPilates45

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. FitPilates kehittää liikkuvuutta, voimaa sekä kehonhallintaa. Virtuaalitunnin kesto 30 min. Live tunti 45 min.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys, Kiinteytys45/50

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Virtuaalitunnin kesto 30 min, Live tunti 45/50 min.

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily, Sisäpyöräily 30/45/50

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii sekä aloittelijalle että kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa on opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30/45/50 min.

Sykeohjattu Sisäpyöräily45

Tunnilla hyödynnetään uusinta Polar CLUB -konseptia, jonka avulla jokaisen polkijan sykeprosentti laskettuna henkilökohtaisesta maksimisykkeestä heijastetaan valkokankaalle. Tavoitteena on pysytellä ohjaaman määrittämällä sykealueella. Sykeohjattu harjoittelu on turvallisin ja tehokkain tapa kohottaa aerobista kuntoa. Kesto 45 min. Lue lisää tästä.

BODYCOMBAT®

Vauhdikas ja hikinen LesMills-tunti, jossa on vaikutteita eri itsepuolustuslajeista kuten nyrkkeilystä, karatesta, kickboxingista ja capoeirasta. Tehokas harjoitus myös niskahartia-seudulle. Sopii myös miehille. Kesto 60 min.

BODYPUMP®

Tehokas LesMills-tunti, joka kehittää loistavasti lihaskestävyyttä. Tunnin aikana treenataan levytangon ja painojen avulla suurimmat lihasryhmät. Ei sisällä askelluta. Sopii myös miehille.  Kesto 45/60 min. 

BODYSTEP®

Yksinkertainen ja vauhdikas tunti, jossa käytetään step-lautaa. Lopputuloksena on todellinen tehotreeni, joka parantaa aerobista kuntoa ja vahvistaa erityisesti reisiä ja pakaroita. Kesto 30/60 min. 

BODYBALANCE®

Lempeä ja nautinnollinen BodyBalance on yhdistelmätunti Pilatesta, Joogaa ja Tai Chiitä. Tunti kehittää voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta miellyttävän musiikin tahtiin. Sopii kaikille. Kesto 45/60min. 

BODYATTACK®

Aerobista kuntoa kohottava treeni, joka parantaa myös räjähtävyyttä ja kestävyyttä. Tunti koostuu tehokkaista intervalliosuuksista. Ohjaaja näyttää kaikille liikkeille eritasoisia vaihtoehtoja, joten rankka tunti sopii kaikille liikkujille. Kesto 60 min. 

BODYVIVE®

Monipuolinen ”low impact” – treeni, jossa tehdään aerobista kuntoa, lihaskuntoa ja keskivartalon voimaa parantavia liikkeitä kehon omalla painolla ja vastuskuminauhan avulla. BODYVIVE on kaikille sopiva treeni, jossa jokainen voi tehdä liikkeitä omalla kuntotasollaan. Kesto 45 min.

CXWORX®

30 minuutin mittainen keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti. Tehokkaiden selkä- ja vatsaliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm. pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa. Apuvälineinä käytetään myös kuminauhaa. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Sopii kaikille. Kesto 30 min. 

Fatburn45

Erittäin tehokas rasvanpolttotreeni, jossa alkulämmittelyn jälkeen tehdään lihaskuntoa oman kehon painolla. Sopii aloittelijoille, sillä liikkeet ovat helppoja, mutta sitäkin tehokkaampia. Kesto 45 min.

FitMoves45

Hauska ja helppo hikitunti, jossa vuorotellaan askelluksen, tanssin ja lihaskuntoliikkeiden välillä. Tunnilla pysytään koko ajan liikkeessä ja voit itse valita tunnin tehotason. Sopii kaikille. Kesto 45 min. 

Zumba45

Zumba on helppoa, eikä vaadi aiempaa tanssikokemusta. Zumba on kuntoa kohottavaa intervalliharjoittelua, jossa suorituksen intensiteetti vuorotellen nousee ja laskee. Keinuvat tanssiliikkeet antavat kunnon kyytiä koko vartalolle. Kesto 45 min.

Lavis45

Hauska, helppo ja hikinen tunti, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Kesto 45 min.