Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

BODYCOMBAT®

LesMills -tunti. Kamppailulajeihin pohjautuva tunti. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. (60 min)

BODYPUMP®

Les Mills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. (45 tai 60 min)

BODYBALANCE®

Les Mills BODYBALANCE® -tunti pitää sisällään erilaisia kehon ja mielen tasapainoa, voimaa, liikkuvuutta ja rentoutumista, sekä keskittymiskykyä edistäviä liikkeitä. Liikkeet ja harjoitukset pohjautuvat mm. joogan, tai chin ja pilateksen tekniikoihin. Uuden ohjelman vaihtuessa on tunneilla tekniikkaopastusta sarjan liikkeistä.

Hot &Relax Harmony 60

Pilatesjoogaan perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti, voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, loppurentoutus. Tunti pidetään lämpösalin ihanassa lämmössä.

Hot &Relax Yoga 60

Lämpösalissa pidettävä joogaan perustuva rauhallinen tunti. Lihashuoltoa, liikkuvuutta, syvien lihasten harjoittelua, loppurentoutus. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta.

Fit 45

Kokonaisvaltainen tunti koostuu sekä lihaskunto-, että aerobisesta treenistä intervallien muodossa, syviä lihaksia unohtamatta. Tunti sopii kaikille jotka haluavat tuloksia ja hyvää fiilistä, aloittelijasta kovakuntoisiin. Välineinä käytämme levytankoja, käsipainoja, step-lautaa ja kuminauhoja.

SPINNING (45 min)

Vaihtelevaa ja tehokasta sisäpyöräilyä. Kehittää hapenottokykyä ja parantaa aerobista kuntoa. Tunnin kesto 45 min. Sopii kaikille.

Intervallspinning (40 min)

Energinen, tehokas ja mukaansatempaava intervallitunti. Kehittää hapenottokykyä ja parantaa aerobista kuntoa.

X-Fit

Supertehokas, kokonaisvaltainen korkeasyke tunti. 60min treeni "puristetaan" n. 20min aikaan! Treenaamme koko ajan maximisykealueella, suosittelemme vahvasti omatoimista lämmittelyä ennen tuntia. Treeni on tarkoitettu niille jotka omaavat jo hyvän peruskunnon ja haluavat haastaa kehonsa seuraavalle tasolle.

Functional jungle 45 min

Hauska ja tehokas, toiminnallinen uutuustunti haastaa keskikehon ja kehonhallinnan. Parantaa kehonhallintaa, tasapainoa ja koko kehon lihaksistoa. Tunnilla on käytössä Jungle Sports liaanit ja kehon oma paino. Sopii kaikille.

Pilates 55

Harjoittelu kehittää liikkuvuutta, voimaa, sekä kehonhallintaa. Sen avulla pystyt mm. parantamaan ryhtiä, hengitystä sekä keskivartalon syviä lihaksia. Pilates sopii kaikille ja etenkin niille, jotka kärsivät selkäongelmista ja haluavat parantaa ryhtiä. Tunnin kesto 45 min. Välineet: jumppamatto

Kahvakuula 45

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä tunti. Jos sinulla on oma kahvakuula, voit ottaa sen mukaan, niin saat varmasti oikean kokoisen.

YIN Jooga

Lempeä yin-jooga on joogatyyleistä rauhallisin. Pitkä ja levolliset, useiden minuuttien pituiset venytykset kohdistuvat lihasten sijasta sidekudoksiin, vahvistavat niitä ja parantavat niiden aineenvaihduntaa. Kehittää liikkuvuutta. Sopii kaikille, sillä liikkeet ovat helppoja, ja niitä voi säädellä oman notkeuden ja kunnon mukaan.

HIIT

HIIT on 30 minuutin tehotreeni kaikille jotka haluavat haastaa itsensä! Rankka harjoitus joka kehittää hapenottokykyä, lihaskuntoa ja ketteryyttä. Liikkeet tehdään oman kunnon mukaan ja omaan tahtiin.

Zumba®

Ditch the workout, join the PARTY! Energinen, hauska ja tehokas tanssin ja fitnessin välimaastoon sijoittuva liikuntamuoto. Musiikkina on sekä latinalaista että kansainvälistä tanssimusiikkia. Zumba on yksi maailman nopeimmin kasvavista treenimuodoista. Saat kestävyysharjoittelun edut ja nautit tanssin ilosta! Sopii kaikille!

RVP

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Bailamama

  • 35 % hikeä ja hauskoja mooveja
  • 40 % tehotreeniä lantionpohjalihaksille
  • 25 % rentoutusta ja hyvää oloa

Treenaa rakkauslihaksesi kuntoon, polta rasvaa ja kiinteytä peppu, vatsa sekä käsivarret. Bailamama Women -tunnilla voit nauttia naisen tärkeimmän lihasryhmän, lantionpohjalihasten, supertreenistä. Hyvät lantionpohjalihakset lisäävät naisen seksuaalista nautintoa, tukevat ryhtiä sekä lisäävät virtsanpidätyskykyä. Kokonaisvaltainen liikuntaelämys kaikille naisille. Tunneilla pidetään yläpää rentona ja alapää tiukkana! Kesto 55 min.

YogaFlow™

YogaFlow on ihana tunti joka sopii kaikille. Ihania kehoa vahvistavia ja samalla venyttäviä liikkeitä.

BODYATTACK®

Tunti sisältää aerobisia liikkeitä yhdistettyinä voima- ja tasapaino-harjoitteisiin. Tunti koostuu tehokkaista ja yksinkertaisista askelsarjoista. Lihaskuntoharjoittelussa käytetään vastuksena kehon omaa painoa. Tunti kehittää erityisesti aerobista kuntoa. Kesto 60 min. 

CXWORX®

Keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti. Tehokkaiden selkä- ja vatsalihasliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm. pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa. Apuvälineenä joissakin kappaleissa käytetään kuminauhaa ja levypainoja. CXWORX®-tunti parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta sekä auttaa  ymmärtämään keskivartalon lihasten merkityksen terveyden kannalta. Kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.