Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

LES MILLS BODYPUMP® LIVE/VIRTUAL

Maailman suosituimmalla lihaskuntotunnilla hyödynnetään levytankoa, käsipainoja sekä kehonpainoa. Voit vaihdella tunnin intensiteettiä painojen avulla. Tunti kehittää lihaskuntoa ja kiinteyttää. Välineet: Step-lauta, levytanko ja painokiekot sekä jumppamatto

LES MILLS RPM® LIVE/VIRTUAL

Tehokas sisäpyöräilytunti vaihtelevan maaston, mukaansatempaavan musiikin ja kannustavan ohjaajan saattelemana pyöränsatulassa. Sopii aloittelijoista kilpapyöräilijöihin.

LES MILLS BODYCOMBAT® LIVE/VIRTUAL

Intervallityyppisellä tunnilla hyödynnetään eri kamppailulajien tehokkaita tekniikoita. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa ja tsemppaavan ohjaajan ohjauksessa tehdyt isku- ja potkusarjat parantavat sekä aerobista kuntoa että lihaskestävyyttä.

LES MILLS BODYBALANCE® VIRTUAL

BODYBALANCE on lempeä yhdistelmä joogaa, tai chita ja pilatesta. Tunti parantaa keskittymiskykyäsi ja rauhoittaa mieltäsi. Yhdistelmä eri tekniikoita ja liikkeitä tekee tunnista fyysisen treenin luoden samalla sisäistä rauhaa ja harmoniaa. 

LES MILLS RPM® LIVE/VIRTUAL

Tehokas sisäpyöräilytunti vaihtelevan maaston, mukaansatempaavan musiikin ja kannustavan ohjaajan saattelemana pyöränsatulassa. Sopii aloittelijoista kilpapyöräilijöihin.

LES MILLS SH'BAM® VIRTUAL

Yksinkertaisia ja hauskoja tanssiaskeleita sisältävä SH'BAM on täydellinen tapa kohottaa kuntoa ja tuntea itsensä hetken tanssilattian tähdeksi. Tanssi on energistä ja mukaansa tempaavaa treeniä.

LIVE KAHVAKUULA

Tunti on toiminnallista kahvakuulaharjoittelua, jolla muokkaat tehokkaasti koko vartalon lihaksia. Välineet: eri kokoiset kahvakuulat

LIVE SPINNING

Napakka sisäpyöräilytunti, jossa kehitetään lihaskuntoa ja kestävyyttä. Tunnilla poljetaan menevän musiikin tahtiin ja poltetaan tehokkaasti rasvaa.

LIVE BODY

Tunti on tehokasta lihaskestävyysharjoittelua. Tunnilla hyödynnetään oman kehon painoa ja käsipainoja. Tunti kehittää lihaskuntoa ja kiinteyttää. Välineet: käsipainot (jos haluat lisäpainoa) ja jumppamatto.

LIVE HIIT

Supertehokas intervallitreeni, jonka aikana poltetaan tehokkaasti rasvaa.

LIVE CORE

Tehotreeni keskivartalon syville ja pinnallisille lihaksille.

VENYTTELY

Rentouttava kehonhuoltotunti, jossa käydään kehon päälihasryhmät venytellen läpi, tunnin lopuksi rentoutusharjoite.

LIVE STEP AEROBIC 60

Kaikentasoisille liikkujille soveltuva tunti, jossa askelletaan step-laudalla. Korkeudeltaan säädettävä step-lauta takaa tehokkaan ja hauskan tunnin.

LIVE LAVIS®

Lavis on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

LIVE PARTYDANCE

Tule mukaan jos haluat kohottaa kuntoa, kiinteytyä ja lisätä liikkuvuutta mukavalla tavalla. Tunnilla tanssitaan, pidetään hauskaa, nautitaan liikkeestä ja musiikista. Tunnin teemat vaihtelevat jaksoittain. Et tarvitse aiempaa tanssitaustaa sillä askelsarjat ovat helpohkoja.

LIVE Spinning

Tehokas pyöräilutunti, joka harjoittaa etenkin hapenottokykyä ja kestävyyttä. Syke nousee ja hiki virtaa takuuvarmasti mäkiä ja tasamaata matkatessa kannustavan musiikin tahdissa.

LIVE ARMY

Army- tunnilla kello pahin vastuksesi. Tunti sopiikin niin vasta-alkajalle kuin tehokasta treeniä kaipaavalle, sillä treeni tehdään oman kunnon mukaan kelloa vastaan. Musiikki toimii taustalla tsempparina eikä vaikeita askelkuvioita tarvitse hallita. Tunnilla pääset treenaamaan helpoilla liikkeillä painoja ja steppilautaa hyödyntäen. Tunti kehittää sekä lihas- että aerobista kuntoa. Hiki ja polte lihaksissa on tällä tunnilla taattu!

LIVE Pilates

Rauhallinen tunti, jossa harjoitetaan etenkin keskivartalon syviä lihaksia. Tunnin teemoja ovat ryhti, keskivartalon hallinta ja tasapaino. Pilatesliikkeet tehdään hengityksen tahdissa ja niillä kehitetään vartalonhallintaa ja voimaa.

LIVE Kuntonyrkkeily

Tunti kehittää tehokkaasti sekä lihas- että aerobista kuntoasi  ja saat lisää liikkuvuutta yläselän alueella. Tunti auttaa myös tehokkaasti niska-/hartiaseudun jumeihin. Tunnilla käydään läpi lyöntitekniikkaa ohjaajan kanssa ja tehdään kuntopiiriomaisesti erilaisia lihaskuntoharjoitteita. Osa harjoituksista tehdään pariharjoitteina erilaisin väistö- ja lyöntiharjoituksin. Taustalla soi energinen musiikki, mutta lyönnit ja iskut tehdään omaan tahtiin ja oman kunnon mukaan. Tunti soveltuu niin vasta-alkajille kuin kokeneemmillekin kuntoilijoille, sillä voit itse vaikuttaa tunnin intensiteettiin. 

TanssinMausteet '50

TanssinMausteet ovat tulisesta tangosta, valssin pyörteisiin sekä salsasta cha cha chaahan. Kuntoilua, tekniikkaa, vartalon liikkuvuutta ja iloista mieltä.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Bailamaman Squeeze 4Venus -virtuaalitunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. 20min tehotreeni sopii kaikille naisille. Bailamama on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

IISEE Lime on 30 min pituinen sisäpyöräilytunti, joka toimii 3SOME-paketissa sykkeen nostajana. Tuntia on helppo seurata, sillä näet virtuaaliscreenillä tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.