Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 45 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 45 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

BODYPUMP® 30 min Virtual

Tehokas ylävartalo painotteinen treeni, apuna käytetään tankoa ja levypainoja. Sopii kaikille Kesto 30 min.

CXWORX® Virtual 30

Uutuustunti, joka haastaa erityisesti keskivartalosi uudella tavalla. Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia. Intensiivisessä harjoituksessa riittää haastetta niin aloittelijoille kuin huippukuntoisille liikkujille.

BODYBALANCE® Virtual 30 tai 60

Tunti pitää sisällään erilaisia kehon ja mielen tasapainoa, voimaa, liikkuvuutta ja rentoutumista sekä keskittymiskykyä edistäviä harjoitteita. Liikkeet ja harjoitukset pohjautuvat mm. joogaan, Tai Chi'in ja Pilates-tekniikkaan.

BODYCOMBAT® Virtual

Korkean intensiteetin kamppailutunti joka on saanut vaikutteita mm. karatesta, taekwondosta, kung-Fusta ja thainyrkkeilystä. Tunnille voi osallistua kuka tahansa, kokemusta kamppailulajeista ei vaadita. Pura stressiä ja pidä hauskaa. Kesto 55 min. 

SH'BAM® Virtual

SH'BAM koostuu helpoista ja mukaansatempaavista tanssiaskelista, mikä tekee siitä erinomaisen tavan kohottaa kuntoa tanssien. Lisäksi saat liikkua tunnin ajan kuin tanssilattian tähti. Liikkeitä rytmittävät vanhat klassikkokappaleet sekä latinolaiset rytmit, jotka ovat nousset listaykkösiksi eri puolilla maailmaa. Kesto 45 min.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

IISEE-sisäpyöräilytunnilla näet harjoituksen aikana virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar tunti sukeltaa mystiseen Mind&Body-maailmaan. Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä tehdään rauhallisen musiikin tahtiin niska-hartiaseutuun keskittyen. Tehoa tunnilta ei puutu sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia.

BODYPUMP®

Les Mills -tunti, joka kehittää lihaskestävyyttä. Tunnin aikana treenataan levytangon ja painojen avulla suurimmat lihasryhmät.
Tunnin kesto 60 min.

HIIT 

Hiit koostuu lyhyiden, mutta teholtaan suurien työjaksojen ja palautus-/lepojaksojen vaihtelusta. Tällä tunnilla hiki todellakin virtaa ja tulet haastamaan sekä kestävyyttä,että lihaskuntoa! 
Treeni koostuu aikaa vastaan tehtävistä patteritreeneistä. Tunti sopii erinomaisesti myös miehille. Kesto 45 min.

Suomijumppa

Kaikille sopiva lihaskuntotunti suomalaisen musiikin rytmittämänä! Tunnilla kuulet niin ikivihreitä suomalaisia kappaleita, kuin uusimpia radiohittejäkin. Tällä tunnilla jumpataan pilke silmäkulmassa. Kesto 45 min.

Balanssi

Balanssi-tunnilla harjoitetaan keskikehon syviä lihaksia sekä venytellään kehon suurimpia lihasryhmiä. Tunti vahvistaa ryhtiä ylläpitäviä lihaksia ja kehittää liikkuvuutta. Kesto 45 min.

Jooga

Jooga voimistaa ja vahvistaa kehoa. Tekee hyvää sekä kropalle että mielelle. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Sopii hyvin sekä miehille että naisille. Kesto 45 min.

Keskikeho&venyttely

Tunnilla vahvistetaan tehokkaasti keskikehon lihaksia. Parantaa ryhtiä, lihaskuntoa sekä liikkuvuutta. Ei sisällä vaikeita askelsarjoja. Tunnin kesto 45 min.

Spinning 

Energinen, tehokas ja mukaansatempaava sisäpyöräilytunti, johon voi osallistua sekä aloittelija, että kilpapyöräilijä! Tunnin kesto 45min.RPV Muokkaustunti reisi-pakara-vatsa alueen kiinteytykseen. Lämmittävien liikkeiden jälkeen annetaan kyytiä keski- ja alavartalon lihaksille. Tunnin kesto 30 min

Shape&Go 

Tunti koostuu helposta aerobisesta askelluksesta, lihaskunto-osuudesta ja palauttavasta joogahenkisestä dynaamisesta venyttelystä. Aluksi askelletaan perusaskeleita musiikin tahdissa, tarkoituksena lämmittää lihakset ja nostattaa sykettä. Alkulämmittelyn jälkeen jatketaan lihaskunto-osuudella, jossa suoritetaan kahden liikkeen liikepattereita omalla kehonpainolla. Ammattitoiset ohjaajamme antavat erilaisia vaihtoehtoja liikkeiden suorittamiseen, joten tunnilla pärjäävät kaikki aloittelijoista kokeneempiin ryhmäliikkujiin. Tunti päätetään joogaliikkeitä mukaillen aurinkotervehdykseen sekä selkärangan kiertoihin ja muihin vartaloa avaaviin ja palauttaviin liikkeisiin. Tunnin kesto on 45 minuuttia.

Zumba

Hauska ja mukaansatempaava kaloreita kuluttava tanssitunti. Helpot liikkeet tutustuttavat sinut latinalaisiin ja kansainvälisiin rytmeihin. Sopii kaikille. Tunnin kesto 45 minuuttia.

Burning Booty

Tehokas tunti missä kiinteytyy ja vahvistuu alavartalon lihakset. Tunti sisältää helpon alkulämmittelyn ja patterimuotoista treeniä reisi-pakaraseudulle. Liikkeet tehdään omalla kehonpainolla tai erilaisilla apuvälineillä liikkeitä tehostaen. Kesto 60 min.