Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min / 45 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 30 min

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jooga- tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus 

Tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunnit sopivat kaikille naisille. Bailamaman 4Venus-tunti on valittu myös vuoden liikuntuotteeksi.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime 

Sisäpyöräilytunnilla harjoituksen aikana näkee virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar 

Flexi-Bar -tunti sukeltaa mystiseen Mind&Body-maailmaan. Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä tehdään rauhallisen musiikin tahtiin niska-hartiaseutuun keskittyen. Tehoa tunnilta ei puutu sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 30 min

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 30 min

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

BODYCOMBAT® 60 min

Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Vauhdikas tunti, joka antaa haastetta kokeneellekin jumpparille!

BODYPUMP® 60 min

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Maailman suosituin ja kaikille sopiva koko vartalon lihaskestävyystunti, jossa hyödynnetään lisäpainoja. Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot 2-42 kilon väliltä. Ei sisällä askelsarjoja.

CXWORX® 30 min

Kaikki mitä tarvitset tehokkaaseen keskivartalotreeniin. Tunnilla keskitytään vahvistamaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta.

Kuntonyrkkeily

Kaikille sopiva ja tehokas tunti, jossa opetellaan lyöntitekniikoiden perusteet. Tunti sisältää myös tehokkaita keskivartaloharjoitteita ja kunto kohoaa varmasti. Sopii myös aloittelijoille.

STEP

Stepin perusaskeleista rakennetaan 2-3 sarjaa, sarjat voit tehdä perusaskeleilla tai voit myös valita haastavamman vaihtoehdon. Tunti sopii erinomaisesti aerobisen kunnon ylläpitoon sekä  reippaasta ja iloisesta menosta nauttivalle liikkujalle. Stepaskellusta tunnilla 40-45min ja loppuun lihaskuntoliikkeet ja palauttelu. Tunti sopii alkajista jo enemmänkin steppiä harrastaneille.

FitnessPilates

FitnessPilates kehittää liikkuvuutta, voimaa sekä kehonhallintaa. Sen avulla pystyt mm. parantamaan ryhtiä, hengitystä sekä keskivartalon syviä lihaksia. Tunti sopii kaikille, etenkin niille jotka kärsivät selkäongelmista ja haluavat vahvemmat keskivartalon lihakset. Kesto 60 min.

Arms&abs30

Ylävartalon lihaksiin keskittynyt tunti, jonka aikana myös keskivartalon lihakset vahvistuvat. Tunti sisältää alkulämmittelyn ja tehokkaan lihaskunto-osuuden, jossa nostetaan välillä myös sykettä. 

Kehonhuolto45

Rauhallinen tunti, jonka aikana tehdään erilaisia kehoa avaavia ja huoltavia liikkeitä. Tunti päätetään loppurentoutukseen, jota varten voit varata mukaan lämmintä vaatetta.

Lavis-lavatanssijumppa

Lavis-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi. Lavis-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija. Tunnilla käydään monipuolisesti läpi eri lavatanssilajeja ja jokainen löytää tunnilta omat tähtihetkensä.

Kaikkia virtuaalisia ryhmäliikuntunteja ei löydy ajastetusta aikataulusta, mutta kaikki tunnit ovat keskuksessa käytössäsi.