Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, oma kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

IISEE-sisäpyöräilytunnilla näet harjoituksen aikana virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar tunti sukeltaa mystiseen Mind&Body-maailmaan. Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä tehdään rauhallisen musiikin tahtiin niska-hartiaseutuun keskittyen. Tehoa tunnilta ei puutu sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia.

BODYPUMP® 

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Maailman suosituin ja kaikille sopiva koko vartalon lihaskestävyystunti, jossa hyödynnetään lisäpainoja. Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot 2-42 kilon väliltä. Ei sisällä askelsarjoja.

BODYPUMP® Virtual

Les Mills -tunti. Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. 
BODYPUMP® 60 min
BODYPUMP® 30 min

BODYATTACK®

Vauhdikas, riemukas ja erittäin tehokas syketunti. Tunti on saanut vaikutteensa juoksuharjoittelusta ja liikkeet ovat helppoja seurata. Ohjaaja antaa runsaasti vaihtoehtoja kaikille kuntotasoille. Sporttinen ja aerobinen treenitunti kehittää voimaa ja kestävyyttä.

BODYSTEP®

Parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskestävyyttä. Step-lauta, jonka korkeutta voi säätää, takaa kunnon hikitreenin tehokasta tuntia hakeville. Samalla se myös mahdollistaa kuntoilun kevyemmällä tasolla.

BODYCOMBAT®

Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Vauhdikas tunti, joka antaa haastetta kokeneellekin jumpparille!

SH'BAM®

SH’BAM® koostuu helpoista ja mukaansatempaavista tanssiaskeleista, mikä tekee siitä erinomaisen tavan kohottaa kuntoa tanssien. Lisäksi saat liikkua tunnin ajan kuin tanssilattian tähti. Liikkeitä rytmittävät vanhat klassikkokappaleet sekä latinalaiset rytmit, jotka ovat nousseet listaykkösiksi eri puolilla maailmaa.

RPM® Virtual

Intervallityyppinen sisäpyöräilytunti, joka tarjoaa mahdollisuuden kuntosi rajojen testaamiseen menevän musiikin tahdissa. Tehokas ja hauska treeni, jonka tulokset huomaat nopeasti. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle.

BODYPUMP® Express 30

30 min pikatreeni, jonka voit yhdistää myös päivän muihin tunteihin. Tunnilla tehdään osa BODYPUMP®-ohjelmasta keskittyen päälihasryhmiin.

Muokkaus

Yksinkertaisesti askeltaen suoritettavan lämmittelyn jälkeen tehdään lihaskuntoliikkeitä koko vartalolle. Liikkeitä tehdään omalla kehonpainolla sekä erilaisia välineitä apuna käyttäen. Lopuksi venytellään. Tunti sopii kaikille.

Kehonhuolto 

Kehonhuolto kehittää tasapainoa, koordinaatiota ja liikkuvuutta. Ei sisällä askellusta tai lihaskuntoliikkeitä. Tunti sopii kaikille.

Hiit

Hiit-tunti on 30 minuuttia kestävä kokonaisvaltainen harjoitus koko keholle. Tunnilla hyödynnetään oman kehon painoa ja/tai lisäpainoja. HIIT-tunti on intervalliharjoitus, jossa tempo vaihtelee. Tehojakso kestää noin 15–30 sekuntia kerrallaan, HIIT-harjoitus kehittää hapenottokykyä, koordinaatiota, nopeutta ja kestävyyttä sekä nopeuttaa rasvan palamista. Tunnilla pääset haastamaan itsesi oman kuntotasosi mukaan.

Core

Korsettitunti, jossa keskitytään erityisesti keskivartalon lihaksiin: vatsa, selkä ja kyljet. Tunnilla voidaan käyttää apuvälineitä. Tunti sopii kaikille!

RPV

R=reisi, V=vatsa, P=peppu. Kaikille sopiva perus lihaskuntotunti, jossa keskitytään reisien, pakaroiden ja vatsalihasten muokkaukseen. Tuntiin sisältyy alkulämmittely ja lyhyt venyttely.

Balanssi

Rauhallinen kehoa huoltava ja palauttava tunti jossa parannetaan koordinaatiota, tasapainoa ja liikkuvuutta. Tunnille on hyvä ottaa mukaan lisävaatetta. Aktiivista mutta rauhallista.

PUHTI – UUTUUS

Syksyn uutuustunti tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapainoasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana. Tunnilla käytetään välineenä tankoa/keppiä sykeosuuksissa sekä kiekkoa lihaskunto-osuuksissa. Myös matto on tunnilla käytössä. Tunti sopii kaikille kuntotasosta riippumatta.

Fitnessbag – UUTUUS

Fitnessbag on koko kehon intervalliharjoitus, jossa tempo vaihtelee. Tunti kehittää mm. voimaa, lihaskestävyyttä, hapenottokykyä, kestävyyttä sekä koordinaatiota. Tunnin kaikki liikkeet tehdään Fitnessbagillä. Tunti sopii kaikille kuntotasosta riippumatta.

Zumba® – UUTUUS

Zumba® on hauska ja energinen tanssitunti, jossa tanssityyleinä ovat mm. salsa, swing, bollywood. Tällä tunnilla musiikki ja tanssiminen ovat pääosassa ja sen vuoksi ohjaaja ei paljon puhu mikkiin, vaan käyttää nonverbaalista ohjaustyyliä. Tunnin koreografia on kuitenkin rakennettu siten, että aloittelijakin voi rohkeasti tulla mukaan.