Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

FitnessPilates 55 min

Pilateksesta ja joogasta vaikutteita ottava tunti. Tunti sisältää sekä sykkeenkohotuksia että lihaskunto-osuuksia, lihaskunnossa kehitetään keskikehoa. Helppo, keskitehoinen tunti, tästä on helppo aloittaa!

Kahvakuula 45 min

Tehokas 45 minuuttinen, jossa välineenä kahvakuulat. Vuorottelevat kokovartalon kahvakuulaliikkeet ja  sykkeen nostot tekevät tunnista hikisen ja tehokkaan! Hyvä tapa kehittää peruskestävyyttä sekä polttaa rasvaa!

SH’BAM® 45 min

Les Mills SH’BAM® - tunti on hikinen 45 minuuttinen, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tunnilla kuullaan yökerhojen kuumimmat hitit, tuttuja klassikoita ja latinalaisrytmejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta - alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle. Come as you are, leave as a star!

BODYBALANCE® 55 min

Les Mills BODYBALANCE® -tunti on joogaan, Tai Chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

BODYCOMBAT® 55 min

Les Mills BODYCOMBAT –tunti perustuu itsepuolustuslajeihin (kuten, karate, taekwondo, kung fu, kickboxing ja muay thai). Mukaansa tempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Unleash Your Inner Warrior!

BODYPUMP® 55 min

Les Mills BODYPUM –tunti on haastavaa lihaskuntoharjoittelua musiikin tahdissa. Tunti sopii sekä naisille että miehille, eli kaikille niille jotka haluavat tehdä tunnissa koko kehon treenin! Koska BODYPUMP on yksinkertaista, pääset helposti alkuun. Tunnin tehokkuus taas takaa sen, että huomaat tulokset nopeasti. Välineinä käytetään step-lautaa, levytankoa- ja painoja.

GRIT™ STRENGHT

GRIT™ STRENGTH on lihasvoimaa kehittävä harjoitus, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa, -painoja ja step-lautaa. Musiikki ja liikkeet tarjoavat treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä. GRIT™ STRENGTH on harjoitus, jonka tulokset huomaat lihaskunnossasi nopeasti.

RPM®

RPM® on sisäpyöräilytunti mahtavan musiikin tahdissa. Tällä tunnilla kehität aerobista kuntoa sekä jalkojen lihasvoimaa ja kestävyyttä. Tule mukaan matkalle kukkuloiden yli ja tasamaan kautta vuorenhuipulle! 

CXWORX® Virtual

Puolen tunnin keskivartalotreeni, jonka liikkeet vahvistavat erityisesti vatsan, selän ja pakaroiden lihaksia. Samalla liikkeet kehittävät koko kehon toiminnallista voimaa, mikä muun muassa ennalta ehkäisee vammoja ja loukkaantumisia. 

Bailamama4Venus

Bailamama 4Venus -tunnilla keskitytään naisen tärkeimmän lihasryhmän, lantionpohjalihasten, supertreeniin. Hyvät lantionpohjalihakset lisäävät naisen seksuaalista nautintoa, tukevat ryhtiä sekä lisäävät virtsanpidätyskykyä. Kokonaisvaltainen treeni, kiinteytystä ja rasvan polttoa. Bailamama 4Venus sopii kaikille naisille. Tunneilla pidetään yläpää rentona ja alapää tiukkana!

HighRoller

HighRollerin tarkoituksena on parantaa liikkuvuutta, nopeuttaa aineenvaihduntaa, tehostaa palautumista sekä saada notkeammat lihakset. HighRollerin avulla teet kehonhuollosta helppoa, mukavaa ja tehokasta. HighRolleria käytetään omatoimiseen hierontaan. Omatoimisella hieronnalla pääset itse eroon lihasjumeista ja –arkuuksista.  

Kiertoharkka

Hauskaa, hikistä ja tehokasta! Tunnilla tehdään monipuolisesti koko vartaloa vahvistavia liikkeitä, niin oman kehonpainolla kuin apuvälineitä käyttäen. Tule haastamaan itsesi! Tunti sopii kaikille.

Lavis

Lavis eli lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, mutta kuitenkin yhdessä. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Rumbita®

Rumbita® Fuerte on tanssillinen lihaskuntotreeni, jonka avulla saadaan näkyviä tuloksia hauskalla tavalla. Lihaskunto paranee, notkeus lisääntyy, vyötärö kaventuu ja ryhti avautuu! Liikkeet ovat kauniita ja selkeitä, joten tunti sopii ihan kaikille. 

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa.

Virtuaalitunti™  Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä kahvakuulat ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min ja 45 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.