Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

BODYPUMP®

LesMills- tunti, joka kehittää lihaskestävyyttä. Tunnin aikana treenataan levytangon ja painojen avulla suurimmat lihasryhmät.

RVP

Kiinteytetään ja muokataan Reisiä-, Pakaraa-, Vatsaa. Alkulämmittelyn jälkeen keskitytään tehokkaasti treenaamaan keski-ja alavartalon lihaksia. Lopussa venyttely.

Body

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Lopussa venyttely.

Core

Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen treenataan tehokkaasti keskivartalon lihaksia. Parantaa ryhtiä ja vahvistaa keskivartaloa. Lopussa venyttely. Tunnin kesto 30 min, sopii kaikille.

Spinning

Vaihtelevaa ja tehokasta sisäpyöräilyä. Kehittää hapenottokykyä ja parantaa aerobista kuntoa. Sopii kaikille.

Circuit

Monipuolinen kiertoharjoittelu oman kehon vastusta ja lisäpainoja apuna käyttäen. Kiertoharjoittelu parantaa lihaskuntoa ja hapenottokykyä. Sopii kaikille.

Zumba

Hauska ja mukaansatempaava kaloreita kuluttava tanssitunti. Helpot liikkeet tutustuttavat sinut latinalaisiin ja kansainvälisiin rytmeihin. Sopii kaikille.

FitnessPilates

Pilates-harjoittelu kehittää notkeutta, voimaa, sekä kiinteyttää vartaloa. Sen avulla pystyt mm. parantamaan ryhtiä, hengitystä sekä keskivartalon syviälihaksia. FitnessPilates sopii kaikille, etenkin niille jotka kärsivät selkäongelmista ja haluavat vahvemmat keskivartalon lihakset. 

Venyttely

Pyritään venyttelemällä rentouttamaan kehon isoja lihasryhmiä ja pääsemään eroon lihasten kestojännityksestä. Sopii kaikille.

BODYSTEP®

Atleettinen ja hauska step-tunti, jossa jokainen kappale sisältää oman pienen koreografian. Tunti sisältää sykkeenkohotus-osioita, aktiivisia palautusosioita sekä lihaskuntoliikkeitä keskittyen alavartalon lihaksiin. Tällä tunnilla parannat aerobista kuntoasi ja pidät samalla hauskaa! Tunnin kesto 60 minuuttia. LesMills-tunti.

Body Jooga

Body Jooga on dynaamista länsimaista Joogaa. Liikkeet on mukautettu sopimaan sekä liikuntaa aloittaville/aktiivi liikkujille. Kaikki harjoitukset on sovellettu niin, että kaiken tasoiset ja ikäiset ihmiset voivat saavuttaa tuloksia ja kokea onnistumisen iloa. 

EF Move

Hauska, sykettä kohottava tunti, joka koostuu aerobicin perusaskelista.

Shape&Go

Reippaan alkulämmittelyn jälkeen tunnilla panostetaan koko kehoa kuormittavaan liikuntaan turvallisella ja hauskalla tavalla. Tunnilla saat maistiaisia sekä aerobicistä, Joogasta, että Pilateksesta.

EF HIIT

Puolen tunnin tehotreeni. Intensiivinen harjoitus, jossa kuormitetaan koko kehoa. Kalorit palaa tehokkaasti, kunto kasvaa ja kroppa kiinteytyy. Tule haastamaan itsesi!

BODYATTACK®

BODYATTACK on korkeasykkeinen harjoitus, joka kehittää voimaa ja  kestävyyttä. Intensiivinen treeni yhdistää atleettiset ja aerobiset liikkeet voima- ja kestävyysharjoituksiin. Takuulla hauskaa, hikistä ja tehokasta!

Äiti-taaperotunti

Äidin virtuaaliohjattu treenitunti, johon voit ottaa alle 4-vuotiaan lapsen mukaan. Tunnilla on käytettävissä salin kosketusnäytön virtuaalivalikoima. Lapselle kannattaa ottaa mukaan omia leluja tai muuta puuhaa. Turvallisuussyistä salin välineistö on vain aikuisten käytössä.

Spinn - Body

Tunti koostuu kahdesta osasta. Ensimmäinen osuus vaihtelevaa ja tehokasta sisäpyöräilyä ja toinen osuus vartaloa muokkaavia perusliikkeitä kehon painolla tai pieniä lisäpainoja apuna käyttäen. Tunti sopii naisille ja miehille.

Kehonhuolto

Rauhallinen tunti sisältää venytyksien lisäksi aktiivisia liikkuvuusliikkeitä. Tunti sopii kaikille.

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Tunti sopii myös miehille. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunti sopii myös miehille. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksu osiot.  Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Tunti sopii myös miehille. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunti sopii myös miehille. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30/45 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

IISEE-sisäpyöräilytunnilla näet harjoituksen aikana virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar tunti sukeltaa mystiseen Mind&Body-maailmaan. Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä tehdään rauhallisen musiikin tahtiin niska-hartiaseutuun keskittyen. Tehoa tunnilta ei puutu sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia.