Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min (vauva)

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto. Tunnille saa tuoda pienen kantokopassa olevan vauvan mukana (ei ryömimisiässä).

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Keskikeho (vauva)

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto. Tunnille saa tuoda pienen kantokopassa olevan vauvan mukana (ei ryömimisiässä).

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

ZUMBA 60 -LIVE

Hauska ja mukaansatempaava kaloreita kuluttava tanssillinen tunti! Helpot liikkeet tutustuttavat sinut latinalaisiin ja kansainvälisiin rytmeihin. Sopii kaikille!

Kiertoharjoittelu60 -LIVE

Kiertoharjoittelu on toiminnallista lihaskuntoharjoittelua omaa kehonpainoa ja eri välineitä apuna käyttäen. Harjoittelu on tehokasta ja tunnin aikana treenataan kehon kaikkia lihasryhmiä. Tunti sopii kaiken kuntoisille sekä miehille että naisille. 

Pumppi60 -LIVE

Pumppi on erityisesti lihaskestävyyttä kehittävä vauhdikas tunti, jossa käytetään apuna tankoa, levypainoja ja step-lautaa sekä joskus kahvakuulia. Tunti sisältää alkulämmittelyn yksinkertaisella step-askelluksella ja perustekniikkaharjoituksilla. Pumppi-ohjelma itsessään ei sisällä askelsarjoja ja sopii siten jokaiselle, myös miehille! Painot jokainen valitsee oman kuntotasonsa mukaan. Pumppi-ohjelma vaihtuu 3-4 kertaa vuodessa.

Jooga 60 -LIVE

Yoga Flow & Flex -tunnilla harjoitellaan tyypillisiä asentoja ja sarjoja joiden avulla keho notkistuu ja voimistuu. Mukana erilaisia liikesarjoja joita käydään läpi välillä hidastaen keskittyen asentojen oikeaan linjaukseen ja oman kehon kuunteluun. Loppua kohden laskeudutaan vielä joihinkin palauttaviin ja kehoa avaaviin Yin-asanoihin. Jokainen tunti alkaa lyhyellä keskittymis- ja hengitysharjoituksella ja päättyy loppurentoutukseen. Harjoitus sopii kaikille ikään, kokoon tai kokemukseen katsomatta.

Circuit 50 -LIVE 

Tunti on toiminnallista lihaskuntoharjoittelua omaa kehonpainoa ja eri välineitä apuna käyttäen. Harjoittelu on tehokasta ja tunnin aikana treenataan kehon kaikkia lihasryhmiä erilaisina patteriharjoituksina. Tunti sopii kaiken kuntoisille sekä miehille että naisille. Omatoiminen lämmittely ennen tunnin alkua.

Kahvakuula 60 -LIVE

Kahvakuula on toiminnallisen harjoittelun tunti, jossa vahvistetaan lihaskuntoa, tasapainoa, koordinaatiota sekä kehonhallintaa. Tunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista ja lyhyestä venyttelystä. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Harjoitteet tehdään kahvakuulilla, joista jokainen voi valita itselleen sopivan oman kuntonsa ja tavoitteidensa mukaan. Kahvakuulaharjoittelu sopii niin miehille kuin naisillekin kuntotasoon katsomatta.

Pilates 60 -LIVE

Pilates-tunnilla keskitytään keskivartalon lihasten aktivoimiseen ja voimistamiseen hengityksen avulla. Keskivartalon syvien lihasten tuki vähentää rankaan kohdistuvaa painetta sekä auttaa ehkäisemään ja selättämään selkävaivoja. Pilates-harjoittelu kehittää koordinaatiokykyä ja lisää kehotietoisuutta.