Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

IISEE-sisäpyöräilytunnilla näet harjoituksen aikana virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.

Virtuaalitunti™ IISEE AERO

IISEE AERO on 45 minuutin sisäpyöräilytunti. IISEE AERO on IISEE LIME-tuntia hieman raskaampi tunti, jolla kehität kuntoasi. Tunti sisältää kolme työosiota, joiden välissä on palautukset. Tunnilla pärjää mainiosti vähemmälläkin pyöräilykokemuksella. 

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar tunti sukeltaa mystiseen Mind&Body-maailmaan. Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä tehdään rauhallisen musiikin tahtiin niska-hartiaseutuun keskittyen. Tehoa tunnilta ei puutu sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ PUHTI

Syksyn uutuustunti tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapaioasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana. "PUHTI-tunnin jälkeen olo selässä tuntuis ryhdikkäämmältä, vaikka jalat olivatkin valmista kauraa!”

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, seisten sekä lattialla tehtävistä lihaskuntoharjoitteista ja loppujäähdyttelystä. Energisen musiikin tahdittamana nostetaan hiki pintaan ja tunnelma kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet ovat hauskoja ja saavat taatusti hymyn huulillesi! Lihaskuntoharjoitteet keskittyvät erityisesti niille kehon alueille, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ TIMMI 

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min. Välineet: käsipainot tai painokiekot

Live-tunnit

Les Mills BODYPUMP® 60 min

Yksi tunti, yksi levytanko ja kehon suurimmat lihakset töissä! BodyPump on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa kaikki kehosi lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. Tieteellisesti tutkitut ja testatut treeniliikkeet, helppo koreografia, motivoiva ohjaaja, sekä äärimilleen viety treeni takaavat, että ylität itsesi joka ikinen kerta! Tunnilla voit valita painot oman tasosi ja tavoitteidesi mukaisesti 2-42 kilon väliltä. 

Les Mills BODYCOMBAT® 55 min

Tämä täysin ilman kontaktia oleva korkean intensiteetin kamppailutunti on saanut vaikutteensa muunmuassa karatesta, taekwondosta, kung-Fusta ja thainyrkkeilystä. Tunnille voi osallistua kuka tahansa, sillä kokemusta kamppailulajeista ei vaadita. Pura stressiä, pidä hauskaa ja potki itsesi huippu kuntoon BodyCombatilla. 

Les Mills BODYBALANCE® 55 min

BodyBalancessa yhdistyvät jouhevasti Jooga, Tai Chi ja Pilates. Se tekee kehostasi joustavamman ja voimakkaamman, mutta myös auttaa sinua keskittymään ja rauhoittumaan. Hallittu hengitystekniikka, keskittyminen ja harkitut, ohjatut liikesarjat, liikkeet ja asennot yhdessä musiikin kanssa luovat holistisen harjoituksen, jonka päämääränä on luoda sekä keholle että mielelle harmonia ja tasapaino. Jokainen treeni sisältää noin 45 minuuttia helppoja, mutta myös haasteita antavia harjoituksia, joita seuraa kymmenen minuutin meditaatio ja rentoutuminen. 

Les Mills SH'BAM® 45 min

Sh’Bam yhdistää helpot, mutta äärimmäisen kuumat tanssiliikkeet yhteen soljuvaksi tanssitunniksi. Sh'Bam onkin täydellinen tapa kohottaa peruskuntoa ja vapauttaa sisäinen starasi – vaikka et tanssia osaisikaan. Treeneissä kuulet kuumimmat listahitit ja korvamadot, tanssimusiikkia joka soi suosituimmissa yökerhoissa ympäri maailman, tuttuja klassikoita remiksattuna kuin myös modernisoituja lattaribiittejä. Sh’Bam on sosiaalinen ja erittäin hauska tapa kuntoilla, sillä jokainen 45-minuuttinen treeni on elinvoimainen, energinen, uniikki ja monipuolinen. 

Les Mills CXWORX® 30 min

Cxworx-tunnilla korsetti kuntoon! Tämän 30 minuuttia kestävän intensiivisen keskivartalotreenin avulla vahvistat niin vatsa-, selkä-, kuin pakaralihaksiasi. Tunnilla tehdään monipuolisia sekä haastavia liikkeitä, jotka kuitenkin jokainen pystyy suorittamaan oman kuntotasonsa mukaan. Oman kehonpainon lisäksi tunnilla käytetään tehokeinoina muunmuassa vastuskuminauhoja ja levypainoja. Tunnin avulla paranevat niin funktionaalinen voima, tasapaino, kuin liikkuvuuskin. 

Les Mills BODYATTACK®

Les Mills BODYATTACK on 55 minuutin intensiivinen treeni, joka yhdistää atleettiset aerobiset liikkeet voimaa ja kestävyyttä kehittäviin harjoituksiin. Tunti saa inspiraationsa erilaisista urheilulajeista ja sopii niin vasta-alkajalle kuin kokeneemmallekin kuntoilijalle. BODYATTACK hikitreenissä kulutat peräti 730 kaloria ja treenat aina oman tasosi mukaan.

Prime FIT™

Prime FIT™ kahvakuula- ja voimaharjoittelussa korostuvat oikean suoritustekniikan löytäminen, liikkuvuuden ja koordinaation sekä luonnollisesti voiman parantaminen. Käytämme harjoitusvälineinä pääasiassa kahvakuulia, levypainoja sekä oman kehon painoa. Harjoituksissa korostuvat kamppailu-urheilun lajianalyysien pohjalta tehdyt harjoitteet. Lihasten suorituskyvyssä nopeus ja kimmoisuus ovat tärkeässä roolissa sekä turvallinen maksimaalisen voimantuotto. 

Les Mills GRIT™ – STRENGHT

GRIT- tunnit ovat Les Mills perheen uusimmat tulokkaat. GRIT-STRENGHT on 30 minuutin mittainen supertehokas HIIT-treeni tangolla ja levypainoilla suoritettuna. GRIT - STRENGTH on täydellinen treeni niin vartalon lihasmassan kasvattamiseen, kuin rasvanpolttoon ja kokonaisvaltaiseen kehon kunnossapitoon. GRIT-tunnilla kehität voimaa kehon jokaisessa lihaksessa ja räjäytät aineenvaihdunnan käyntiin polttaen kaloreita pitkään myös treenin jälkeen. Uskalla kokeilla ja uskalla onnistua!

Les Mills GRIT™ – CARDIO 30 min

GRIT CARDIO on kehitetty polttamaan kaloreita sekä tehostamaan urheilullista kyvykkyyttä ja tehokkuutta hyvin nopeasti. Siinä yhdistyy tehokkaat cardio-liikkeet toiminnallisiin ylä- ja alakropan liikkeisiin. GRIT CARDIO on Ylivoimainen tehotreeni yleiskunnolle, jonka aikana parannat niin urheilullisia ominaisuuksiasi, kuin yleiskuntoasi ennätyksellisen nopeasti. GRIT CARDIO ja ylivoimaisen tehokas HIIT-treeni räjäyttävät kalorikulutuksesi kattoon ja kulutat kaloreita vielä pitkään treenin jälkeenkin. Ready, set, go!

Les Mills™ GRIT™ Athletic 30 min

GRIT Athletic - tunti on Les Mills perheen uusin tulokas. GRIT™ Athletic on vaativa korkeatehoinen HIIT-treeni, johon on haettu vaikutteita eri urheilulajien maailmasta. Kehonpainoliikkeiden lisäksi hyödynnetään välineinä step-lautaa ja levypainoa. Tunti kehittää nimensä mukaisesti kehon atleettisia ominaisuuksia: ketteryyttä, nopeutta, koordinaatiota sekä räjähtävyyttä. Come and be Athletic!

Les Mills BODYSTEP® 60 min

Les Mills BODYSTEP® on energinen ja hauska treeni, jonka avulla pääset varmasti eroon stressistä. Tällä yksinkertaisella ja atleettisella tunnilla askelletaan steppilaudalle, jonka korkeuden voit säätää itsellesi sopivaksi..Säänöllinen BODYSTEP-harjoittelu parantaa kuntoa, lihaksiston voimaa, sekä koordinaatiota. Motivoidu hyvän musiikin ja kannustavien ohjaajien kanssa tällä iloisella kuntotreenillä. Ready, set, lets step!

Venyttely 45 min

Venyttely tunnilla tehdään perus venytyksiä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa, suurimpien lihasryhmien venyttelyyn keskittyen. Venyttely-tunnilla parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään kokonaisvaltaista liikkuvuutta. Venyttely toimii hyvin palauttavana harjoitteluna, tai mikäli venyttely on unohtunut omasta harjoitusohjelmastasi on tämä tunti oikea valinta sinulle. 

Kuntojumppa 45 min

Kuntojumppa on monipuolista perusjumppaa, joka soveltuu hyvin kaiken ikäisille liikkujille. Tunti sopii erinomaisesti liikuntaharrastusta aloitteleville, mutta myös kokeneemmat liikkujat saavat tunnista vaihtelua, kun kaipaavat kevyempää kuntoilua. Tunnilla nostetaan sykettä maltillisesti ja kehitetään lihaskuntoa monipuolisilla, mutta helpoilla harjoitteilla. Tule ihastumaan ja onnistumaan kuntojumppatunnilla!

Les Mills BODYJAM™ 55 min 

Tunnilla pääset nauttimaan tanssin ja musiikin uusimmista tuulista. Tällä tunnilla korostuvat niin hauskanpito, kuin hikoilu. BODYJAM™ on täydellinen tunti tanssia rakastaville ja kaikille, jotka haluavat kohottaa huomaamattaan kuntoa, kehonhallintaa ja koordinaatiota. Anna uuden tanssin vielä mukanasi!

Prime ACTION

Prime ACTION tunneilla harjoitetaan kokonaisvaltaisesti koko kehoa. Treeni soveltuu kaiken kuntoisille treenaajille. Kaiken tasoiset harrastajat saavat hyvän treenin, joka kasvattaa niin voimatasoja, liikkuvuutta ja suoritustekniikkaa. Tunneilla käytetään monipuolisesti eri toiminnallisen harjoittelun välineitä muun muassa levytankoja, kahvakuulia, kelkkaa ja kehonpainoharjoittelua. Harjoittelu on haastavaa, mutta tehokasta!

Puistojumppa 60 min

Järjestämme koko kesän kaikille avoimet ulkotreenit, joihin kuka tahansa on tervetullut! Liiku personal trainer Riku Saastamoisen johdolla keskiviikkoisin klo 18–19 energisellä puistojumppa-tunnilla, joka muodostuu vuorottelevista muokkaus, sykkeennosto-, intervalli- ja lihaskunto-osuuksista. Harjoittelu tehdään musiikin tahtiin ja ohjaaja tarjoaa liikkeisiin reilusti erilaisia vaihtoehtoja. Tunti järjestetään säävarauksella Herttoniemen Asentajankadun varrella sijaitsevassa Asentajanpuistossa. Tervetuloa liikkumaan kanssamme!

Les Mills BARRE®

Les Mills BARRE yhdistää lihaskunto- ja aerobisen harjoittelun modernilla tavalla käyttämällä klassisen baletin elekieltä. Mukaansatempaava musiikki ja tunnilla käytettävä balettisanasto takaavat ainutlaatuisen ryhmäliikuntakokemuksen. Tunti vahvistaa erityisesti keskivartalon, jalkojen ja jalkapohjien lihaksia sekä kehittää koordinaatiokykyä. Tunnilla käytetään pieniä painoja. Kenkiä et tarvitse, sukat tai voimistelutossut riittävät. Tunti ei vaadi aikaisempaa kokemusta baletista.

Pilates 

Pilates-tunnilla keskitytään keskivartalon lihasten aktivoimiseen ja voimistamiseen hengityksen avulla. Pilatesliikkeiden avulla vahvistetaan koko kehoa, mutta erityisesti liikkeet kohdistuvat keskivartalon syviin lihaksiin. Pilates-harjoittelulla kehittät voimaa, koordinaatiokykyä ja lisäät kehotietoisuuttasi.⁠ ⁠Tunnin kesto 45 min.