Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Livetunnit

SPINNIGCARDIO 60 - LIVE

Aerobista suorituskykyä kehittävä kestävyysharjoitus, joka koostuu alkulämmittelyn jälkeen vaihtelevista työ- ja palautusosioista. Omat vastusvalinnat vaikuttavat treenin kuormitustasoon. Sisäpyöräilyssä musiikki on suuressa roolissa tunnelmanluojana ja pyöritystemmon tahdittajana.

SPINNIGBASIC 60 - LIVE

Aerobista peruskestävyyttä kehittävä harjoitus, joka koostuu alkulämmittelyn jälkeen vaihtelevista työ- ja palautusosioista. Tunti sopii kaikille, erityisesti aloittelijoille, mutta myös kokeneille polkijoille kevyempänä harjoituksena. Omat vastusvalinnat vaikuttavat treenin kuormitustasoon, joten tunnista saa halutessaan kovemman!

BODY 45 - LIVE

Koko kehon lihaskuntotunti, jossa liikkeet tehdään musiikin tahdissa lisäpainoja ja omaa kroppaa hyödyntäen, hyvää sykettä unohtamatta! Helppo nousujohteinen alkuverryttely, lihaskuntopatterit, lopussa keskivartalolle omistettu kappale ja venyttely.

PUMPPI 60 - LIVE

Pumppi on erityisesti lihaskestävyyttä kehittävä vauhdikas tunti, jossa käytetään apuna tankoa, levypainoja ja step-lautaa. Tunti sisältää alkulämmittelyn yksinkertaisella step-askelluksella ja perustekniikkaharjoituksilla. Pumppi-ohjelma itsessään ei sisällä askelsarjoja ja sopii siten jokaiselle, myös miehille! Painot jokainen valitsee oman kuntotasonsa mukaan.

CIRCUIT 50 - LIVE

Tunti on toiminnallista lihaskuntoharjoittelua omaa kehonpainoa ja eri välineitä apuna käyttäen. Harjoittelu on tehokasta ja tunnin aikana treenataan kehon kaikkia lihasryhmiä kiertoharjoitteluna. Tunti sisältää lyhyen alkulämmittelyn ja loppuvenyttelyt. Tunti sopii kaiken kuntoisille sekä miehille että naisille.

ZUMBA 60 - LIVE

Zumba on kaloreita kuluttava fitness-tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat!

FARKUPEPPU 45 - LIVE

FarkkuPeppu-tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

YOGA-FLOW 60 - LIVE

Flow-joogatunti on virtaava harjoitus, jossa kehon liikkeet yhdistyvät toisiinsa hengityksen johdattelemana. Tunti voimistaa, kehittää liikkuvuutta, parantaa tasapainoa ja keskittymiskykyä. Opettajan ohjauksessa joogan perusasanat käyvät tutuksi, joten tunnille voivat osallistua niin aloittelijat, kuin jo joogaa pidempään harjoittaneet. Harjoituksen jälkeinen olotila on virkistynyt ja tasapainoinen. 

PILATES 60 - LIVE

Pilates-tunnilla keskitytään keskivartalon lihasten aktivoimiseen ja voimistamiseen hengityksen avulla. Keskivartalon syvien lihasten tuki vähentää rankaan kohdistuvaa painetta sekä auttaa ehkäisemään ja selättämään selkävaivoja. Pilates-harjoittelu kehittää koordinaatiokykyä ja lisää kehotietoisuutta.

KEHONPAINO-HIIT 45 - LIVE

Kehonpaino-HIIT on tehokas treeni jossa voimakestävyysominaisuudet pääsevät koetukselle ja rasva palaa takuuvarmasti. Parantaa maksimaalista hapenottokykyä ja edistää myös lihasten kasvua. Ei sovellu aloittelijoille tai henkilöille joilla on perusterveyden kanssa ongelmia.

ULKOTREENIT 60

Tunti on kehonpaino basic treeni. Kehonpainotreeni ja raikas ulkoilma samassa tehokkaassa paketissa. Tunnilla pääset kiinni kehonpainoharjoittelun saloihin ja räjäytät kehityksesi kasvuun. Paikkana Kalasatamanpuisto, Helsinki. Säävaraus - seuraa ajantasaista ryhmäliikunta-aikataulua.

KEHONPAINOTREENI 60 - LIVE

Tunti on kehonpainoharjoittelua käyttäen avaraa ryhmäliikuntasaliamme monipuolisesti muun muassa mielenkiintoisiin ja hauskoihin eläinliikkeisiin, hieman normaalista poikkeaviin kehonpainolla toteutettaviin liikevariaatioihin sekä tuttuihin perusliikemalleihin (etunojapunnerrus, jalkakyykky, jne.). Tunnille tarvitset mukaan vesipullon, hikipyyhkeen  ja itsesi, juuri siinä kunnossa kuin olet, eli kaikki pääsevät tekemään liikkeet oman tasonsa mukaisesti.

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Tunti sopii myös miehille. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunti sopii myös miehille. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksu osiot.  Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30min.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Tunti sopii myös miehille. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunti sopii myös miehille. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30/45 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Bailamama 4Venus

Tällä tunnilla treenaat rakkauslihaksesi kuntoon! Bailamama 4Venus -tunnilla (ent. Women) voit nauttia naisen tärkeimmän lihasryhmän, lantionpohjalihasten, supertreenistä ja samalla polttaa rasvaa, sekä kiinteyttää peppua, vatsaa ja käsivarsiasi. Hyvät lantionpohjalihakset lisäävät naisen seksuaalista nautintoa, tukevat ryhtiä sekä lisäävät virtsanpidätyskykyä. Kokonaisvaltainen liikuntaelämys kaikille naisille. Tunneilla pidetään yläpää rentona ja alapää tiukkana! VAROITUS! Tunti saattaa aiheuttaa lisääntynyttä mielihyvää.

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, seisten sekä lattialla tehtävistä lihaskuntoharjoitteista ja loppujäähdyttelystä. Energisen musiikin tahdittamana nostetaan hiki pintaan ja tunnelma kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet ovat hauskoja ja saavat taatusti hymyn huulillesi! Lihaskuntoharjoitteet keskittyvät erityisesti niille kehon alueille, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ TIMMI 

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min. Välineet: käsipainot tai painokiekot

Les Mills BODYPUMP® Virtual 60 min

Yksi tunti, yksi levytanko ja kehon suurimmat lihakset töissä! BODYPUMP on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa kaikki kehosi lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. Tieteellisesti tutkitut ja testatut treeniliikkeet, helppo koreografia, motivoiva ohjaaja, sekä äärimilleen viety treeni takaavat, että ylität itsesi joka ikinen kerta! Tunnilla voit valita painot oman tasosi ja tavoitteidesi mukaisesti 2-42 kilon väliltä. 

Les Mills BODYBALANCE® Virtual 55 min

BODYBALANCEssa yhdistyvät jouhevasti Jooga, Tai Chi ja Pilates. Se tekee kehostasi joustavamman ja voimakkaamman, mutta myös auttaa sinua keskittymään ja rauhoittumaan. Hallittu hengitystekniikka, keskittyminen ja harkitut, ohjatut liikesarjat, liikkeet ja asennot yhdessä musiikin kanssa luovat holistisen harjoituksen, jonka päämääränä on luoda sekä keholle että mielelle harmonia ja tasapaino. Jokainen treeni sisältää noin 45 minuuttia helppoja, mutta myös haasteita antavia harjoituksia, joita seuraa kymmenen minuutin meditaatio ja rentoutuminen. 

Les Mills BODYCOMBAT® Virtual 55 min

Tämä täysin ilman kontaktia oleva korkean intensiteetin kamppailutunti on saanut vaikutteensa muunmuassa karatesta, taekwondosta, kung-Fusta ja thainyrkkeilystä. Tunnille voi osallistua kuka tahansa, sillä kokemusta kamppailulajeista ei vaadita. Pura stressiä, pidä hauskaa ja potki itsesi huippu kuntoon BodyCombatilla.