Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Live-tunnit

ReidetVatsaPakara 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Sisäpyöräily 30/45 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

HIIT 30 min

HIIT eli High Intensity Interval Training on kovatehoinen intervallitreeni, jonka teho perustuu treeninjälkeiseen rasvanpolttoon ja nopean aerobisen kunnon nousuun. Harjoittelun tehoa säädät oman kuntosi mukaan.

Kahvakuula 45 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä tunti. Tunnin kesto 45 min. 

Jooga 75 min

Jooga kehittää kestävyyttä, kehon koordinaatiota, tasapainoa ja liikkuvuutta sekä voimaa. Tunnilla tehdään perusasanoita hengityksen tahtiin jokaisen omien tuntemuksien mukaan. Jokainen määrittelee itse tunnin vaativuustason ja tästä syystä tunti sopiikin kaikille.

YIN jooga 

Restoratiivinen, palauttava joogaharjoitus jossa sekä kehoa että mieltä rentoutetaan. Pehmeä avaava harjoitus, jossa vaivutaan hetkeen ja omaan hengitykseen. Ei dynaamista asana-työskentelyä. Meditatiivinen. Sopii kaikille.

FLOW jooga 

Pehmeä flow-tunti jossa herätellään kehoa hitailla rauhallisilla sarjoilla ja liikkeillä. Sopii kaikille. 

Les Mills BODYCOMBAT®

Kamppailulajeihin perustuva intervallitreeni. Tunti on saanut vaikutteita useista kamppailulajeista kuten nyrkkeilystä, Karatesta, Taekwondosta, Capoeirasta, Tai Chistä ja Muay Thaista. Tunnilla keskitytään lyönteihin, potkuihin ja muihin lajiomaisiin liikkeisiin. Kokemusta kamppailulajeista ei tarvita. 

Les Mills BODYPUMP®

Tunnilla toistot ratkaisevat. Tunnilla tehdään paljon toistoja tangon ja painojen kanssa. Saat sykkeen nousemaan ja kehität samalla lihasvoimaa. Tunnilla käydään läpi kaikki tärkeimmät lihasryhmät erilaisia kyykkyjä, nostoja, työntöjä ja kääntöjä hyödyntäen. Liikkeet ovat helppoja ja tehokkaita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista muokata kehoa.

Les Mills BODYBALANCE®

Yhdistelmä joogaa, Tai Chitä ja Pilatesta. Tunnilla keskitytään kehon hallintaan ja huoltoon. Hengitystekniikka, keskittyminen, harkitut liikesarjat, liikkeet ja asennot auttavat tekemään kehostasi vahvemman ja joustavamman. Päämääränä on luoda tasapaino kehon ja mielen välille. 

Les Mills BODYSTEP®

Energiaa ja voimaa pursuava step-tunti. Tunnilla askelletaan step-laudalle, jonka korkeutta on mahdollista nostaa tai laskea. Tunnilla tehtävät yksinkertaiset ja atleettiset liikkeet parantavat kuntoa, voimaa ja koordinaatiokykyä. Tunnilla kulutat energiaa ja treenaat tehokkaasti jalkojen ja pakaroiden lihaksia.

Les Mills SPRINT™

30-minuutin kovatehoinen intervalliharjoitus (HIIT). Les Mills SPRINT™ on haastava ja kovatehoinen treeni, joka nostaa harjoittelusi tehot aivan uudelle tasolle. Siinä käytetään apuvälineenä sisäpyöräilyyn tarkoitettua pyörää maksimaalisen treenin tekemiseksi.

Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Tunnin aikana tehdään lihaskuntoliikkeitä sekä keskivartalon hallintaa tukevia liikkeitä.  Liikkeet kehittävät ja parantavat keskivartalon tukea. Keskivartalon tuen avulla ryhti ja kehonhallinta paranevat. 

HighRoller

HighRoller on omatoimiseen hierontaan perustuva rentouttava ja nautinnollinen tunti. Omatoimisella hieronnalla pääset itse eroon lihasjumeista ja –arkuuksista. Tunnin tarkoituksena on parantaa liikkuvuutta, nopeuttaa aineenvaihduntaa, tehostaa palautumista ja saada notkeammat lihakset. Tule tunnille ja koe tehokas, helppo ja miellyttävä kehonhuoltohetki. Sopii kaikille teille, jotka olette kiinnostuneita omasta hyvinvoinnista.

Lapsi-aika

Lapsi-aikana voit ottaa lapsesi mukaan keskukseen oman treenisi ajaksi. Lapsen on oltava koko ajan joko ryhmäliikunta- tai sisäpyöräilysalissa. Voit itse tehdä omaa treeniä tai virtuaalituntia kummassakin salissa. Kuntosalin puolelle lasta ei saa ottaa mukaan turvallisuussyistä. Lapsi on huoltajan vastuulla koko keskuksessa olon ajan.

LatinoMix 45 min

Hauska ja helppo tanssitunti painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Pilates 60 min

Pilates-tunnilla pääset haastamaan keskivartalosi, vahvistamaan kehon syviä lihaksia ja parantamaan ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Pilateksen avulla huollat kehoasi ja vapautat kehon kireyksiä. Helpot ja tehokkaat hengityksen tahtiin tehtävät liikkeet sopivat kaikentasoisille kuntoilijoille.

SH'BAM®

SH'BAM® kiehtova yhdistelmä helppoja ja hauskoja tanssiaskeleita, jotka saavat jokaisen tuntemaan itsensä tanssilattian tähdeksi. Kunto kohoaa yökerhoissa ja radiokanavilla soitettujen hittibiisien, remixien, vanhojen klassikoiden sekä modernien latinalaisrytmien tahdissa.

FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

Kiertoharjoittelu 45 min

Kiertoharjoittelussa tehdään sekä aerobista kuntoa että lihaskuntoa kohottavia liikkeitä. Liikkeet suoritetaan käyttäen oman kehon painoa sekä erilaisia välineitä. Liikkeet tehdään kierroksittain ja kierrosten välissä pidetään tauko. Kierroksia tehdään yleensä kolme. Harjoittelun tehon säädät oman kuntosi mukaan, joten tunti sopii kaikille.

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

IISEE-sisäpyöräilytunnilla näet harjoituksen aikana virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.

Virtuaalitunti™ IISEE AERO

IISEE AERO on 45 minuutin sisäpyöräilytunti. IISEE AERO on IISEE LIME-tuntia hieman raskaampi tunti, jolla kehität kuntoasi. Tunti sisältää kolme työosiota, joiden välissä on palautukset. Tunnilla pärjää mainiosti vähemmälläkin pyöräilykokemuksella. 

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar tunti sukeltaa mystiseen Mind&Body-maailmaan. Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä tehdään rauhallisen musiikin tahtiin niska-hartiaseutuun keskittyen. Tehoa tunnilta ei puutu sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ PUHTI

Syksyn uutuustunti tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapaioasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana. "PUHTI-tunnin jälkeen olo selässä tuntuis ryhdikkäämmältä, vaikka jalat olivatkin valmista kauraa!”

Les Mills BODYCOMBAT® Virtual

Kamppailulajeihin perustuva intervallitreeni. Tunti on saanut vaikutteita useista kamppailulajeista kuten nyrkkeilystä, Karatesta, Taekwondosta, Capoeirasta, Tai Chistä ja Muay Thaista. Tunnilla keskitytään lyönteihin, potkuihin ja muihin lajiomaisiin liikkeisiin. Kokemusta kamppailulajeista ei tarvita. Vaihtoehtoina 30 ja 60 minuutin tunnit.

Les Mills BODYPUMP® Virtual

Tunnilla toistot ratkaisevat. Tunnilla tehdään paljon toistoja tangon ja painojen kanssa. Saat sykkeen nousemaan ja kehität samalla lihasvoimaa. Tunnilla käydään läpi kaikki tärkeimmät lihasryhmät erilaisia kyykkyjä, nostoja, työntöjä ja kääntöjä hyödyntäen. Liikkeet ovat helppoja ja tehokkaita. BODYPUMP® on yksi nopeimmista keinoista muokata kehoa. Vaihtoehtoina 30 ja 60 minuutin tunnit.

Les Mills BODYBALANCE® Virtual

Yhdistelmä joogaa, Tai Chitä ja Pilatesta. Tunnilla keskitytään kehon hallintaan ja huoltoon. Hengitystekniikka, keskittyminen, harkitut liikesarjat, liikkeet ja asennot auttavat tekemään kehostasi vahvemman ja joustavamman. Päämääränä on luoda tasapaino kehon ja mielen välille. Vaihtoehtoina 30 ja 60 minuutin tunnit.

Les Mills SH'BAM® Virtual

Yksinkertaiset tanssiaskeleet ja uusimman hittibiisit ovat mitä loistavin tapa kohottaa kuntoa tanssien ja samalla nauttia olosta tanssilattian tähtenä. Tunti kohottaa kuntoa ja kuluttaa energiaa. Kesto 45 minuuttia.

Les Mills CXWORX® Virtual

Tämä lyhyt ja tehokas 30 minuutin treeni vahvistaa keskivartalon lihaksia. Liikkeet ovat erinomaisia vatsa- ja pakaralihasten treenaamiseen ja hyvä tapa ehkäistä rasitusvammoja. Tunti sopii sinulle, joka haluat haastaa keskivartalosi lihaskunnon.

Les Mills RPM® Virtual

RPM® on sisäpyöräilytunti, jossa musiikkin auttaa sinua polkemaan kovempaa kuin pystyit edes kuvittelemaan. Anna inspiroivan musiikin ja ohjaajan kuljettaa sinut läpi mäkien, tasamaiden, vuorenhuippujen sekä intervalli- ja aika-ajojen.

Les Mills BARRE™ Virtual

30 minuutin balettivaikutteinen treeni, joka muokkaa ja kiinteyttää koko kehoa. Aluksi on lämmittely. Sen jälkeen seuraa liikkuva osuus, joka nostaa sykettä. Sitten siirrytään baletillisiin voimaliikkeisiin, joissa käytetään apuna kevyitä painoja. Koko kehoa aktivoivan treenin päättää balettitanssijan kehonhallinta- ja kunto-osio.

Les Mills SPRINT™ Virtual

30-minuutin kovatehoinen intervalliharjoitus (HIIT). Les Mills SPRINT™ on haastava ja kovatehoinen treeni, joka nostaa harjoittelusi tehot aivan uudelle tasolle. Siinä käytetään apuvälineenä sisäpyöräilyyn tarkoitettua pyörää maksimaalisen treenin tekemiseksi