Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Live-tunnit

HIIT

Kompakti kokonaisuus, jossa tempo vaihtelee ja hiki virtaa! Intervallitunti kehittää tehokkaasti hapenottokykyä ja lihaskuntoa. Tunti sisältää huolellisen alkulämmittelyn, kovatehoisen sykettä nostavan treenin sekä lopuksi huoltavan liikkuvuus osion. Tunti sisältää myös hyppyjä ja juoksua. Tule haastamaan itsesi iloisella mielellä!

KAHVAKUULA

Tehokas kahvakuulatreeni on hyvä tapa kiinteytyä ja kasvattaa koko kehon lihaskuntoa. Kahvakuula on toiminnallisen harjoittelun tunti, jossa vahvistetaan lihaskuntoa, tasapainoa, koordinaatiota sekä kehonhallintaa. Tunti sisältää alkulämmittelyn, lihaskunto-osuuden ja lyhyet venyttelyt. 

KEHONHALLINTA ja -HUOLTO

Kehonhallinta ja -huolto tunnilla keskitytään liikehallinnan, liikkuvuuden sekä mielen hallintaan ja huoltoon. Tunneilla käydään koko vartalon liikkeitä, liikkuvuuksia ja hallintaa läpi. Tunnit sisältävät sekä liikkuvuutta että lihaskuntoa kehittävää monipuolista mutta kevyttä harjoittelua. Tule mukaan haastamaan omaa kroppaasi!

CIRCUIT

Hauska, tehokas ja monipuolinen kiertoharjoittelu tunti! Circuitissa käydään koko kroppa läpi monipuolisilla liikkeillä. Tunti alkaa alkulämmittelyllä josta siirrytään treeniosuuden kautta loppu liikkuvuuteen. Tunti sopii kaikille kuntoilijoille ja liikkeitä pystytään suunnittelemaan henkilökohtaisesti.

RVP

Täsmätunti reisille, vatsalle sekä pakaralle. Tämä tunti alkaa alkulämmittelystä, josta siirrytään lihaskunto-osuuden jälkeen lyhyeen liikkuvuus osioon. Tunnilla käytetään kehonpainoa sekä välineitä esim. voimatankoa ja step-lautaa. RVP sopii kaikille kehon haastamisesta tykkääville.

Fascia liikkuvuus

Kireyksille kyytiä! Koko kehoa avaavia liikkeitä laajasti ja monipuolisesti. Liikkeet tehdään dynaamisesti, eli liike on jatkuva. Kehittää liikehallintaa, tasapainoa, ryhtiä ja lisää liikkuvuutta. Loistava kehonhuolto tunti.

Fascia training

Haastetta kehonhallintaan! Koko kehon treeni, joka kehittää muunmuassa tasapainoa, liikehallintaa sekä lihaksia yhteistyöhön. Dynaamisesti tehtävissä liikkeissä käytetään myös pieniä lisäpainoja. Huomaat nopeasti kehityksen kehosi hallinnassa. 

Core

Tuntumaa keskivartaloon! Monipuolinen keskivartalon treeni, jossa huomiota saavat myös syvät lihakset. Tunnilla huomiota saa myös ryhti, ja liikkeet kohdistuvat vatsojen lisäksi myös lavojen ja pakaran seudulle. 

Lihaskunto

Treeniä koko kropalle! Tuttuja ja tuntemattomia liikkeitä, joista viilataan myös tekniikoita kuntoon. Vastuksilla tehtäviä liikkeitä, omaan tasoon soveltuen.

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, seisten sekä lattialla tehtävistä lihaskuntoharjoitteista ja loppujäähdyttelystä. Energisen musiikin tahdittamana nostetaan hiki pintaan ja tunnelma kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet ovat hauskoja ja saavat taatusti hymyn huulillesi! Lihaskuntoharjoitteet keskittyvät erityisesti niille kehon alueille, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ TIMMI 

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min. Välineet: käsipainot tai painokiekot