Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Live-tunnit

ZUMBA® 60 min

Kuumia rytmejä, hymyileviä kasvoja, hyvää energiaa ja liikkumisen iloa. Zumba® on helppoa, sillä et tarvitse tunnille osallistuaksesi aikaisempaa tanssikokemusta. Tunnilla kaikki saavat tanssia omalla tyylillään!!  Tunneilla ei ole monimutkaisia ja pitkiä koreografioita. Tule mukaan nauttimaan lattari rytmeistä mm. salsa, cumbia, reggaeton. Anna rytmien tempaista mukaan ja nauti musiikista!!

Les Mills BODYCOMBAT® 60 min

BodyCombat on voimistava kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Tämä äärimmäisen energinen ohjelma saa inspiraationsa kamppailulajeista ja lainaa liikkeitä Karatesta, nyrkkeilystä, Taekwondosta, Tai Chistä, Capoeirasta ja Muay Thaista (thainyrkkeily). Tunteja tukee energinen musiikki ja kannustavat ohjaajat. Isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi kohti erinomaista kuntoa.

Crosstraining 60 min

Astetta tehokkaampi kiertoharjoittelutunti salin toiminnallisella alueella kehon eri ominaisuuksia kehittäen. Tällä tunnilla haastat itsesi äärirajoille antamalla itsestäsi 100 % treenille, joka vahvistaa mm. kestävyyttä, räjähtävyyttä, ketteryyttä sekä lihasvoimaa. Tunti viedään läpi kovalla sykkeellä hyödyntäen salin välineistöä, kuten boxeja, tankoja, kahvakuulia sekä oman kehon painoa. Lisäbuustia tunnille tuo säväykset eri kamppailulajeista, jolloin sykettä nostaa eri potku- ja lyöntitekniikat. Tunti sopii ehdottomasti sekä miehille että naisille ikään ja kuntotasoon katsomatta. Sinun tulee vain olla valmis haastamaan itsesi aivan uudelle tasolle!

Kuntonyrkkeily 45 min

Kuntonyrkkeily on liikuntamuoto, jossa tehdään erilaisia nyrkkeilytekniikoita ilmaan, koten et tarvitse mitään välineitä mukaasi. Kuntonyrkkeily lajina verryttää niska-hartianseutua, joten se sopii erityisesti toimisto- ja päätetyötä tekeville. Kuntonyrkkeily tarjoaa vauhdikasta ja hauskaa liikuntaa vaihtelevien nyrkkeilytekniikoiden parissa. Tunti sopii kaikille. Tervetuloa mukaan!

Spinning 30 min

30 minuutin spinning on intervalliharjoitus, joka sopii niin ensikävijöille kuin jo pitkään spinningiä harrastaneille. Tunnilla vuorotellaan raskaita ja kevyitä osuuksia, jotka vahvistavat erityisesti jalkojesi lihaksia sekä hengitys- ja verenkiertoelimistöäsi – samalla kulutat roimasti kaloreita. Tunnilla sinä määräät vastuksen, mutta ohjaajasi tsemppaa sinut haastamaan itsesi!

Hathajooga

Lempeä hathajooga sopii kaikille ikään ja kuntoon katsomatta. Tunti koostuu asanoista eli kehon liikkeistä, sekä hengitys- ja rentoutusharjoituksista. Harjoituksissa korostuu oikea hengitystekniikka, joka auttaa syventämään joogaliikkeiden vaikutuksia. Kehon liikkeissä keskitytään fysiologisesti ja anatomisesti oikeanlaiseen suoritukseen, samalla huomioidaan jokaisen joogaajan tarpeet ja kunnioitetaan hänen rajojaan. Tunnin tarkoitus onkin löytää juuri sinulle oikea ja turvallinen tapa joogata. hathajooga tasapainottaa sekä kehoa että mieltä. Tunnilla tehdään sekä lempeitä, avaavia ja rentouttavia liikkeitä että dynaamisia, vahvistavia ja energisoivia liikkeitä. Voit halutessa ottaa tunnille mukaan oman joogamaton sekä ison kylpypyyhkeen tai viltin.  Tule mukaan joogaamaan mieli ja sydän avoinna, koe rentoutuminen ja kokonaisvaltainen hyvän olon tunne.

VOIMAJOOGA 60 min

Kehoa kokonaisvaltaisesti huoltava tunti. Tunti koostuu aktiivisista, dynaamisista, kehoa vahvistavista liike osuuksista sekä rentouttavista elementeistä. Tunnilla tehdään   hengityksen rytmittämiä liikesarjoja, jotka lisäävät notkeutta ja voimaa, parantavat tasapainoa sekä ryhtiä. Monipuolisten liikkeiden avulla vähennät lihaskireyksiä ja stressiä. Energisoiva ja fyysinen tunti sopii niin aloittelijoille kuin edistyneemmillekin joogaa harrastaville miehille ja naisille.

PILATES 45 min

Ryhtiä syvillä lihaksilla! Kehoa ja mieltä huoltava tunti , jossa keskitytään erityisesti keskivartalon syvien lihasten harjoittamiseen ja oikeaan hengitys –ja suoritustekniikkaan. Pilates liikkeet vahvistaa koko kehoa parantamalla ryhtiä, kehonhahmotusta, rangan ja nivelten liikkuvuutta. Sopii kaikille!

FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

Lempi 60

Lempitunnit on suunnattu kaikille, jotka haluavat liikkua lempeästi ilman hyppyjä tai askelkuvioita. Lempitunnit ovat lempeämpiä myös selälle ja nivelille, ja sopivat siksi erityisen hyvin senioreille, odottaville äideille tai vasta äideiksi tulleille sekä erilaisista TULE-vaivoista kärsiville. Tule testaamaan lempeää liikuntaa ja ihastu!

KehoCrossi 60

KehoCrossi on kattaus monipuolisia ja tehokkaita treenejä. Tunnilla opit käyttämään kehoasi monipuolisesti ja opit toiminnallisen harjoittelun perusteet. Parannat myös lihaskuntoasi, kestävyyskuntoasi sekä yleistä jaksamista. Tunnilla on tehokkaat ja hyvät alku- ja loppujäähdyttelyt sekä dynaamisia liikkuvuusharjoitteita. Harjoittelu pääsääntöisesti kehonpainolla. Tunti sopii kaikille.

FitHumpat 45

Tunti on yhdistelmä tanssillisuutta ja lihaskuntoa. Tunnilla tehdään helppoja tanssikoreografioita, sekä kotimaiseen, että ulkomaiseen musiikkiin. Tanssien välissä tehdään helppoja lihaskunto sarjoja, mm. käsipainoilla tai omaa painoa vastuksena käyttäen. Liikkeet voi tehdä myös ilman painoja. Tunnilla tanssitaan humppaa, jenkkaa, salsaa, cumbiaa ym. rytmejä, tällä tunnilla ei ole musiikillisia rajoja. Tule rohkeasti mukaan, mitään aiempaa tanssi taustaa et tarvitse ja lihaskunto osuutta ei kannata säikähtää, kaiken voi tehdä omaan tahtiin. Nähdään tunnilla.

Fit'Pump 60

Fit'Pump-tunnilla käydään kaikki kehon isot lihasryhmät läpi mm. levytankoa ja käsipainoja hyödyntäen. Tunnilla tehdään tsemppaavan musiikin tahdissa pitkiä sarjoja tavallisimpia kuntosaliliikkeitä, jolloin erityisesti lihastesi kestävyyskunto kehittyy. Myös syke pidetään koko ajan ylhäällä, mikä tekee tunnista erittäin tehokkaan ja koko kroppasi kiinteytyy. Tunti ei sisällä vaikeita koreografioita, joten tunti soveltuu kaikille. Painoja lisäämällä myös kovakuntoisin saa itselleen kunnon treenin!

BasicStep 60

Reipas -80 luvun ja uudemmankin musiikin tahdissa helppoihin askelsarjoihin perustuva perinteinen vauhdikas step-aerobic. Kohottaa sykettä ja lisää kestävyyttä, lopussa lihaskunto-osuus sekä venyttelyt. Kehittää aerobista kuntoa, polttaa rasvaa, lisää jalkojen kestovoimaa ja ylläpitää lihaskuntoa. Tunti sopii kaikille.

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ PUHTI

Syksyn uutuustunti tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapaioasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana. "PUHTI-tunnin jälkeen olo selässä tuntuis ryhdikkäämmältä, vaikka jalat olivatkin valmista kauraa!”

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

IISEE-sisäpyöräilytunnilla näet harjoituksen aikana virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.

Virtuaalitunti™ IISEE AERO

IISEE AERO on 45 minuutin sisäpyöräilytunti. IISEE AERO on IISEE LIME-tuntia hieman raskaampi tunti, jolla kehität kuntoasi. Tunti sisältää kolme työosiota, joiden välissä on palautukset. Tunnilla pärjää mainiosti vähemmälläkin pyöräilykokemuksella. 

Les Mills BODYCOMBAT® Virtual

BodyCombat on voimistava kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Tämä äärimmäisen energinen ohjelma saa inspiraationsa kamppailulajeista ja lainaa liikkeitä Karatesta, nyrkkeilystä, Taekwondosta, Tai Chistä, Capoeirasta ja Muay Thaista (thainyrkkeily). Tunteja tukee energinen musiikki ja kannustavat ohjaajat. Isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi kohti erinomaista kuntoa.

Les Mills BODYPUMP® Virtual

BodyPump on alkuperäinen Les Millsin tangolla ja painoilla tehtävä harjoitus. Se muokkaa, virittää ja voimistaa koko kehoasi, nopeasti. Kukaan ei synny upean kehon kanssa, vaan sitä voidaan helposti muokata BodyPumpin avulla: ”The Rep Effect” on läpimurto vastustreenien saralla. BodyPumpissa keskitytään useisiin toistoihin pienillä painoilla. Poltat kaloreita, kehität lihasvoimaa ja saavutat hoikan sekä lihaksikkaan vartalon nopeasti. BodyPump on yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. BodyPumpissa yhdistuu koreografia, hittimusiikki ja äärimmilleen viety treeni. Valitse sopivat painot ja lähde ryhmäsi kanssa kuntoseikkailulle kohti omia henkilökohtaisia tavoitteitasi.

Les Mills SH'BAM® Virtual

Sh’Bam yhdistää helpot, mutta äärimmäisen kuumat tanssiliikkeet yhteen soljuvaksi tanssitunniksi. Se onkin täydellinen tapa kohottaa peruskuntoa ja vapauttaa sisäinen starasi – vaikka et paljoa tanssia osaisikaan. Tunnilla kuulet kuumimmat listahitit, tanssimusiikkia joka soi suosituimmissa yökerhoissa ympäri maailman, tuttuja klassikoita remiksattuna ja modernisoituja lattaribiittejä. Sh’Bam on sosiaalinen ja erittäin hauska tapa kuntoilla. Tunti sopii kaikille.

Les Mills BODYBALANCE®

BODYBALANCE® on täydellinen yhdistelmä liikkeitä, jotka ovat saaneet vaikutteita tai chi’sta, joogasta ja pilateksesta. BODYBALANCE® vahvistaa lihaksia toiminnallisella tavalla, lisää liikkuvuutta ja rauhoittaa mieltä. Tunti sopii kaikille riippumatta aikaisemmasta harjoittelutaustasta ja kuntotasosta.

Les Mills CXWORX®

CXWORX® on yksinkertainen ja tehokas treeni keskivartalolle. Liikkeet vahvistavat erityisesti vatsan, selän ja lantion alueen lihaksia sekä lisäävät rangan hyvinvointia.

Les Mills GRIT® Strength

Les Mills GRIT® Strength saa sinut antamaan kaikkesi ja vielä vähän enemmän. Monissa liikkeissä käytetään lisätehona levytankoa ja -painoja lihasvoiman maksimoimiseksi. Joitakin liikkeitä tehdään myös kehon omalla painolla. Tulet yllättymään siitä, miten paljon pystyt venyttämään jaksamisen rajojasi treenin vetäjän kannustaessa koko ajan vierelläsi.

Les Mills GRIT® Plyo

Les Mills GRIT® Plyo saa sinut jaksamaan enemmän kuin itse uskoitkaan. Tunnilla tehdään räjähtävää ponnistusvoimaa ja ketteryyttä kehittäviä liikkeitä. Lisätehona käytetään välillä step-lautaa ja levypainoja. Jaksamisen rajasi venyvät treenin vetäjän kannustaessa vierelläsi koko ajan.

Les Mills GRIT® Cardio

Les Mills GRIT® Cardio on puolen tunnin sykehuippu. Haasta aerobinen kuntosi ja kestävyytesi kehon omalla painolla tehtävillä intervallityyppisillä liikkeillä. Huomaat pystyväsi treenaamaan ryhmässä kovempaa kuin yksin treenin vetäjän kannustaessa vierelläsi koko ajan. 

Les Mills BARRE™

Les Mills BARRE™ on 30 minuutin balettivaikutteinen treeni, joka muokkaa ja kiinteyttää koko kehoa. Aluksi on lämmittely. Sen jälkeen seuraa liikkuva osuus, joka nostaa sykettä. Sitten siirrytään baletillisiin voimaliikkeisiin, joissa käytetään apuna kevyitä painoja. Koko kehoa aktivoivan treenin päättää balettitanssijan kehonhallinta- ja kunto-osio.