Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Live-tunnit

Les Mills -tunnit

BODYPUMP® (myös virtuaalina)

BODYPUMP® on haastava, mutta myös aloittelijoille sopiva lihaskuntotreeni, jonka liikkeet tehdään ryhmässä musiikin tahtiin. Tunnin aikana käytetään tankoa, levypainoja ja kehon omaa painoa. BODYPUMP® on helppoa, tehokasta ja tuo taatusti tuloksia.

BODYBALANCE® (myös virtuaalina)

BODYBALANCE® on täydellinen yhdistelmä liikkeitä, jotka ovat saaneet vaikutteita tai-chi’sta, joogasta ja pilateksesta. BODYBALANCE® vahvistaa lihaksia toiminnallisella tavalla, lisää liikkuvuutta ja rauhoittaa mieltä. Tunti sopii kaikille riippumatta aikaisemmasta harjoittelutaustasta ja kuntotasosta.

BODYATTACK®

BODYATTACK® on urheilullinen hikitreeni, joka parantaa aerobista kuntoa ja kestävyyttä. Tunnilla tehdään sykettä nostattavia intervallityyppisiä liikesarjoja, lihaskunto- ja tasapainoliikkeitä sekä ennen kaikkea pidetään hauskaa. Atleettiset liikkeet ja mukaansa tempaava musiikki motivoivat lähtöviivalta maaliin.

BODYSTEP®

BODYSTEP® on atleettinen ja helppo step-tunti. Tunnin aikana tulet tekemään erilaisia askelluksia step-laudalle, monia eri yhdistelmäliikkeitä sekä keskivartaloa harjoittavia osuuksia. Tunnilla askelletaan step-laudalle, jonka korkeuden jokainen voi säätää itselleen sopivaksi. Motivoiva musiikki auttaa nostamaan sykkeen maksimilukemiin.

BODYCOMBAT®

BODYCOMBAT® on voimaa ja energiaa huokuva intervallitreeni, jossa voi päästää sisäisen taistelijan valloilleen. Energinen musiikki ja eri itsepuolustuslajeihin perustuvat liikkeet tarjoavat sinulle täydellisen treenin, josta erityisesti niskahartiaseudun lihakset kiittävät. Tunti sopii kaikille ja kehittää koordinaatiota ja ketteryyttä sekä nopeutta ja voimaa. BODYCOMBAT® tunnin aikana tulet tekemään jopa 1600 vastalihasliikettä rutistamatta kertaakaan.

CXWORX® (myös virtuaalina)

CXWORX® on yksinkertainen ja tehokas treeni keskivartalolle. Liikkeet vahvistavat erityisesti vatsan, selän ja lantion alueen lihaksia sekä lisäävät rangan hyvinvointia. Tunti soveltuu miehille ja naisille, jotka haluavat treenata itsellensä vahvan tukilihaksiston sekä keskivartalon.

LES MILLS GRIT™ – UUTUUS!

LES MILLS GRIT™ on 30 minuutin HIIT-treeni. Tunnin avulla kehität aerobista kuntoasi, lihaskuntoasi sekä poltat enemmän rasvaa tunnin jälkeen, johtuen kiihtyneestä rasva-aineenvaihdunnan tilasta. Tunnilla sinulla on paljon vaihtoehtoja, joiden avulla pystyt räätälöimään itsellesi huikean ryhmäliikuntaelämyksen. Tunnilla käytetään omaa kehonpainoa sekä eri välineitä.

LES MILLS TONE™

LES MILLS TONE™ on 45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. LES MILLS TONE™ -tunti tarjoaa kuntoilullesi jykevän perustan, jolle voit turvallisesti rakentaa: liikkeistä on tarjolla paljon vaihtoehtoja, joten tunnilla riittää sopivasti onnistumisen elämyksiä ja haasteita kaiken kuntoisille.

Omat tunnit

FarkkuPeppu

FarkkuPeppu koostuu sykettä kevyesti nostavasta alkulämmittelystä sekä lihaskunto-osuuksista, jotka vahvistavat lantion- ja pakaranalueita. FarkkuPeppu on helppo ja hauska lihaskuntotunti, joka sopii kaiken tasoisille liikkujille, joiden tavoitteena on saada vahvemmat pakarat sekä lantionseutu.

FitMoves

Helppo ja hauska tunti, jonka aikana vuorotellaan askelluksen, tanssin ja lihaskuntoliikkeiden välillä. Pystyt muokkaamaan tunnin itsellesi sopivan tehoiseksi vaihtoehtojen avulla. Tunti soveltuu kaikentasoisille liikkujille.

FitPilates

Pilates vapauttaa kehosi kireyksistä ja vahvistaa ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Keskitytään syvien vatsa- ja selkälihasten harjoitteluun. Kehittää liikkuvuutta, voimaa ja kehonhallintaa.

Jooga

Kehoa huoltava ja vahvistava tunti. Tunti sisältää liikkeitä monista eri joogan tyylisuunnista. Tunti soveltuu kaiken tasoisille kuntoilijoille eikä vaadi aikaisempaa kokemusta

Kahvakuula

Kahvakuula tunnilla kehität tasapainoasi, lihas- sekä kestävyyskuntoasi. Tunti ei vaadi aikaisempaa kokemusta lajista ja soveltuukin kaiken tasoisille harjoittelijoille.

Kiinteytys

Kaiken tasoisille kuntoilijoille sopiva koko kehoa vahvistava ja muokkaava tunti. Tunnin aikana treenataan kaikki kehon lihakset läpi helpoilla ja yksinkertaisilla liikkeillä niin irtopainoja, kuin omaa kehoa käyttäen. Pystyt räätälöimään tunnin juuri itsellesi sopivaksi ohjaajan antamia vaihtoehtoja käyttäen.

Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa, tehokasta, turvallista sekä nivelystävällistä kestävyysharjoittelua. Tunnin aikana poljetaan vaihtelevissa maastoissa ohjaajan opastuksella. Sisäpyöräily soveltuu niin kokeneemmallekin pyöräilijälle, kuin vasta alkajallekin. Tunnin alussa käydään läpi ohjeistus pyörän säätöihin. 

Sisäpyöräily HIIT

Kovatehoinen intervalli treeni, jossa tavoitteena treenata maksimi- ja vauhtikestävyys alueella mahdollisimman pitkään. HIIT Sisäpyöräily vahvistaa sydän- ja verenkiertoelimistöä, laskee leposykettä ja nostaa nopeasti kuntoa. Tunti soveltuu parhaiten jo kokeneemmalle liikkujalle.

Sykeohjattu Sisäpyöräily

Tunnilla käytetään Polar CLUB-konseptia, joka mahdollistaa sykkeen reaaliaikaisen tarkkailun. Sykeprosentti lasketaan henkilökohtaisesta maksimisykkeestä ja heijastetaan valkokankaalle. Tunnin tavoitteena on saada syke ohjaajan määrittelemälle tasolle. Sykeohjattu tunti on yksi parhaimmista tavoista kohottaa aerobista kuntoa. Sykeohjattu sisäpyöräily soveltuu niin kokeneemmallekin pyöräilijälle, kuin vasta-alkajallekin.

Toiminnallinen treeni

Toiminnallisella treenillä vahvistat kehoasi sekä parannat liikkuvuuttasi. Tunnin aikana treenataan koko kroppa käyttäen kehonpainoa sekä erilaisia apuvälineitä. Toiminnallisen treenin avulla poltat kaloreita vielä treenin jälkeenkin, jolloin saat nopeammin tuloksia. Sopii kaikille tasosta riippumatta.

Venyttely

Venyttely ja liikkuvuus ovat meille tärkeitä kehon kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kannalta. Tunnin aikana käydään lävitse erilaisia venytys- ja liikkuvuusharjoitteita kehon isoimmille lihasryhmille.

Zumba®

Tällä tunnilla kohotat kuntoasi eri tanssityylien ja musiikinrytmien mukana! Tunnin ideana on yksinkertaisuus, jonka ansiosta sinun on helppo päästä mukaan kuumiin rytmeihin. Anna Zumba® tunnin viedä itsesi maailmanmatkalle ja tunne rytmien vaikutus kehossasi.

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ Bailamama

Tunnin aikana treenataan ihmiselle tärkeitä lihaksia eli lantionpohjaa sekä vatsan syviälihaksia. Nautinnollinen treeni jokaiselle naiselle.

Virtuaalitunti™ Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä yhditelevä tunti. Tehoa tunnilta ei puutu sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia.

Virtuaalitunti™ Jooga

Dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa sekä vahvistaa kehoa. Ei vaadi aiempaa kokemusta.

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon kiinteyttävästi ja nostaa myös tehokkaasti sykettä suoritusjaksoilla. Ei vaadi aiempaa kokemusta.

Virtuaalitunti™ Kamppailu

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksu osiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Sopii myös miehille.

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Helppo ja yksinkertainen keskivartaloa ja ryhtiä vahvistava tunti. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja myös kehonhallinta paranee. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.  Sopii kaikille.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. 

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Sopii kaikille.

Virtuaalitunti™ Pilates

Pilates vapauttaa kehosi kireyksistä ja vahvistaa ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Keskitytään syvien vatsa- ja selkälihasten harjoitteluun. Kehittää liikkuvuutta, voimaa ja kehonhallintaa.

Virtuaalitunti™ Puhti

Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana. Tunnin jälkeen tunnet olosi ryhdikkäämmäksi.

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat

Keskitytään kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Ei sisällä askellusta. Liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Sopii kaikille.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa, tehokasta ja turvallista kestävyysharjoittelua. Sopii sekä aloittelijalle että kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. 

Virtuaalitunti™ Teho

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Sopii myös miehille. Liikkeiden tehoa voi säädellä oman jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Tunti kehittää lihaskuntoa ja kestävyyttä.

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta.

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, seisten sekä lattialla tehtävistä lihaskuntoharjoitteista ja loppujäähdyttelystä. Energisen musiikin tahdittamana nostetaan hiki pintaan ja tunnelma kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet ovat hauskoja ja saavat taatusti hymyn huulillesi! Lihaskuntoharjoitteet keskittyvät erityisesti niille kehon alueille, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ TIMMI 

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min. Välineet: käsipainot tai painokiekot