Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Live-tunnit

BODYCOMBAT®

LesMills -tunti. Kamppailulajeihin pohjautuva tunti. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. (60 min)

BODYPUMP®

Les Mills-tunti. Tehokas tangolla ja levypainoilla tehtävä koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille koska jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot. (45 tai 60 min)

BODYBALANCE®

Les Mills BODYBALANCE® -tunti pitää sisällään erilaisia kehon ja mielen tasapainoa, voimaa, liikkuvuutta ja rentoutumista, sekä keskittymiskykyä edistäviä liikkeitä. Liikkeet ja harjoitukset pohjautuvat mm. joogan, tai chin ja pilateksen tekniikoihin. Uuden ohjelman vaihtuessa on tunneilla tekniikkaopastusta sarjan liikkeistä.

SPINNING (45 min)

Vaihtelevaa ja tehokasta sisäpyöräilyä. Kehittää hapenottokykyä ja parantaa aerobista kuntoa. Tunnin kesto 45 min. Sopii kaikille.

X-Fit

Supertehokas, kokonaisvaltainen korkeasyke tunti. 60min treeni "puristetaan" n. 20min aikaan! Treenaamme koko ajan maximisykealueella, suosittelemme vahvasti omatoimista lämmittelyä ennen tuntia. Treeni on tarkoitettu niille jotka omaavat jo hyvän peruskunnon ja haluavat haastaa kehonsa seuraavalle tasolle.

CXWORX®

Keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti. Tehokkaiden selkä- ja vatsalihasliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm. pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa. Apuvälineenä joissakin kappaleissa käytetään kuminauhaa ja levypainoja. CXWORX®-tunti parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta sekä auttaa  ymmärtämään keskivartalon lihasten merkityksen terveyden kannalta. Kesto 30 min.

ReidetVatsaPakarat 45 min

ReisiVatsaPakara tunnilla keskitytään erityisesti vahvistamaan ja kiinteyttämään reisiä, pakaroita ja vatsanaluetta kokonaisvaltaisesti. Tunnilla käytetään oman kehon painoa, mattoa sekä kuminauhoja. Tunnilla ei ole vaikeita askelkuvioita, joten tunti sopii kaikille! Tunti sisältää alkulämmittelyn, lihaskuntoosioita, tasapainoa ja sykkeennostoa sekä loppuverryttelyt.

RPM®

RPM on Les Millsin kehittämä sisäpyöräilyn muoto, jossa ajetaan spinning-pyörällä voimakkaan musiikin tahdissa. Ohjaaja johtaa ryhmän kohti erilaisia simuloituja maastoja, joita ulkona pyöräillessäkin tulisi vastaan. On mäkistä maastoa, tasamaata, sekä myös rankkoja nousuja kohti vuorenhuippuja, unohtamatta etäisyys- ja aika-ajoja. Löydä sisäinen urheilijasi – hikoile ja polta kaloreita endorfiinin virratessa kehossa.

FightClub

Naisten oma nyrkkeilytunti, jossa treenataan kuin nyrkkeilijät. Nyrkkeily poistaa tehokkaasti niska-ja hartiasärkyjä ja on tehokasta treeniä koko keholle. Mukana myös lihaskunto-osio. Ota omat hanskat mukaan jos omistat.

Step-pakara-vatsa 60

Hauska ja tehokas Step -tunti, jossa keho herätellään ja nostetaan hiki pintaan helpoilla step -sarjoilla mukaansatempaavan musiikin tahtiin. Tunti sisältää myös vatsa- ja pakaralihaksia vahvistavia liikkeitä. Välineinä käytetään esim. oman kehon vastusta, tuubikuminauhaa ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja.

Body Kiertoharjoittelu

Koko kehon monipuolinen ja hauska lihaskunto-tunti joka sisältää myös sykkeennosto-osuuksia. Välineinä käytämme kehon omaa painoa, jungle-sports-liaaneita, tankoja ja kahvakuulia. Kaikista liikkeestä on useampia vaikeusasteita, joista voit valita omasi, joten tunti sopii kaikille.

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, seisten sekä lattialla tehtävistä lihaskuntoharjoitteista ja loppujäähdyttelystä. Energisen musiikin tahdittamana nostetaan hiki pintaan ja tunnelma kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet ovat hauskoja ja saavat taatusti hymyn huulillesi! Lihaskuntoharjoitteet keskittyvät erityisesti niille kehon alueille, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ TIMMI 

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min. Välineet: käsipainot tai painokiekot