Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Live-tunnit

Les Mills BODYSTEP® (45 min)

Tehokas, aerobista kuntoa kehittävä askellustunti step-laudalla. Laudan korkeutta voi säätää kunto- ja taitotason mukaan.

Les Mills BODYPUMP® (60 min)

Monipuolinen lihaskuntoharjoitus musiikin tahtiin. Sisältää levytangoilla ja -painoilla sekä käsipainoilla kuntosaliharjoittelusta tuttuja liikkeitä.

Les Mills BODYCOMBAT® (60 min)

Itsepuolustuslajeihin perustuva tunti, jonka liikkeissä on vaikutteita mm. karatesta, kung-fusta ja thaiboxingista. BODYCOMBAT® kehittää kehon koordinaatiota, verekiertoelimistön kuntoa sekä lihaskestävyyttä.

Les Mills BODYBALANCE® (60 min)

Voimaa, liikkuvuutta, rentoutumista sekä keskittymiskykyä edistävä harjoitus. Vaikutteita joogasta, Tai Chi`sta ja Pilateksesta.

RVP (45 min)

Tehokas reisi-, vatsa-, ja pakaralihaksia muokkaava lihaskuntotunti. RVP ei sisällä vaikeaa askellusta. Sopii kaikille.

Jooga

Joogatunti pohjautuu flowjoogan metodiin. Tunti koostuu yhteensulavista joogan voimaliikkeistä sekä restoratiivisesta osuudesta eli rauhoittumista. Tunti sopii niin aloittelijalle kuin jo enemmän jooganneelle. Tunnin aikana ollaan paljon käsien varassa ja liikutaan virtaavasti (flow) asennosta toiseen. Opetuksen metodina ja pohjana on anatomia ja oman kehoon keskittyminen, jotta löydämme turvalliset linjaukset harjoitteluun.

Spinning Easy (45 min)

Helppo ja hauska sisäpyöräilytunti, joka kehittää tehokkaasti ja turvallisesti kestävyyskuntoa ja hapenottokykyä. Sopii myös aloittelijoille.

Kehonhuolto (45 min)

Kehonhuoltotunti sopii kaikille. Tunnilla tehdään monipuolisesti kehon liikkuvuutta ja notkeutta parantavia liikkeitä. Tunnilla ei ole askellusta, hyppyjä tai muita kehoa voimakkaasti rasittavia liikkeitä.

Les Mills BODYATTACK® (55 min)

BODYATTACK® on intervallitunti, joka vastaa jopa kymmenen kilometrin lenkkiä. Tunti polttaa paljon kaloreita, muokkaa vartaloa, parantaa koordinaatiokykyä, ketteryyttä ja vahvistaa luita ja lihaksia. Tehokkuus perustuu intervalliliikkumiseen, eli siihen, että sykettä nostetaan ja annetaan sen sitten laskea. Tunnilla tehdään helppoja perusliikkeitä kuten hölkkää, hyppyjä, punnerruksia ja jäljitellään erilaiseten urheilulajien perusliikkeitä.

Spinning Cardio (45 min)

Keskiraskas sisäpyöräily. Sykealue vaihtelee perus-, vauhti- ja maksimikestävyysalueilla. Vauhdikkaampaa fiilistelyä ja suurempi kalorinkulutus kuin Basic-tunnilla.

Les Mills GRIT™ STRENGTH

30 minuutin intensiivinen koko kropan intervalliharjoitus. Tunti on suunniteltu kehittämään voimaa ja muokkaamaan kehoa. Tunnilla käytetään tankoa, levypainoja ja kehonpainoa.

HIIT 45

45 minuutin mittainen intervalliharjoitus, jossa tehdään sekä lihaskunto- että aerobista harjoittelua. Tunti sopii aivan kaikille: ei vaikeita koreografioita ja tunnin vaikeustaso on päätettävissäsi!

CORE 

Puolen tunnin mittainen keskivartalotunti, jossa keskitytään vatsa-, selkä-, ja kylkilihaksiin. Sopii niin aloittelijalle kuin kokeneelle treenaajalle!

Lattari

Aurinkoinen mukaansatempaava mieltä ja kehoa piristävä tanssitunti kuumien rytmien tahdissa! Tunnin aikana opetellaan perusaskeleita, tekniikkaa ja tehdään helppo koreografia. Tunnilla kehität kehosi liikkuvuutta hiki otsalla ja parannat kuntoasi hymy suussa. Tunti on alkeistason tunti, joten se sopii kaikille tanssista kiinnostuneille sekä hyvää mieltä kaipaaville. Tervetuloa! 

Kahvakuula 

Kahvakuula-tunnille sopii kaikenlaisille treenaajille. Helpot liikkeet ja yksin kertaiset tekniikat mahdollistavat tunnin myös liikunnan aloittelijoille sekä heille, jotka ei ole kahvakuulaa ennen kokeilleet. Tunnin aikana treenataan koko kroppa ja on erittäin tehokas sekä kuntoa kohottava tunti. Haasteellisuuden voi itse määrätä kahvakuulan koolla. Mitä painavampi, sitä haastavampi! 

FarkkuPeppu

FarkkuPeppu-tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erittyisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Kyseessä on tanssillinen tunti.

Les Mills TONE®

LES MILLS TONE™ on 45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä yhden treenin aikana. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. 

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunti sopii kaikille. Tunnilla tehdään monipuolisesti kehon liikkuvuutta ja notkeutta parantavia liikkeitä. Tunnilla ei ole askellusta, hyppyjä tai muita kehoa voimakkaasti rasittavia liikkeitä.

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.