Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min / 45 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 30 min

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa.

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jooga- tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus 

Tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunnit sopivat kaikille naisille. Bailamaman 4Venus-tunti on valittu myös vuoden liikuntuotteeksi.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime 

Sisäpyöräilytunnilla harjoituksen aikana näkee virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar 

Flexi-Bar -tunti sukeltaa mystiseen Mind&Body-maailmaan. Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä tehdään rauhallisen musiikin tahtiin niska-hartiaseutuun keskittyen. Tehoa tunnilta ei puutu sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 30 min

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 30 min

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä.

Kaikkia virtuaalisia ryhmäliikuntunteja ei löydy ajastetusta aikataulusta, mutta kaikki tunnit ovat keskuksessa käytössäsi.

BODYPUMP® Virtual 60 min 

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Maailman suosituin ja kaikille sopiva koko vartalon lihaskestävyystunti, jossa hyödynnetään lisäpainoja. Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot 2-42 kilon väliltä. Ei sisällä askelsarjoja.

CXWORX® Virtual 30 min

Kaikki mitä tarvitset tehokkaaseen keskivartalotreeniin. Tunnilla keskitytään vahvistamaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta.

BODYCOMBAT® Virtual 60 min

Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Vauhdikas tunti, joka antaa haastetta kokeneellekin jumpparille!

Live-tunnit

BODYPUMP® 60 min

Yksi tunti, levytanko ja kehon suurimmat lihasryhmät - maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa! Maailman suosituin ja kaikille sopiva koko vartalon lihaskestävyystunti, jossa hyödynnetään lisäpainoja. Jokainen voi kuntoilla omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot 2-42 kilon väliltä. Ei sisällä askelsarjoja.

CXWORX® 30 min

Kaikki mitä tarvitset tehokkaaseen keskivartalotreeniin. Tunnilla keskitytään vahvistamaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta.

Lavis-lavatanssijumppa

Lavis-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jota tanssitaan ilman paria. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, valssi, polkka, foxi, salsa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi. Lavis-lavatanssijumpan periaatteisiin kuuluu, että tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija. Tunnilla käydään monipuolisesti läpi eri lavatanssilajeja ja jokainen löytää tunnilta omat tähtihetkensä.

Kahvakuula&Core 45

Toiminnallinen, tehokas ja kokonaisvaltainen tunti, joka kehittää liikkuvuutta, lihaskuntoa, kehonhallintaa ja kestävyyttä. Tunti koostuu liikepattereista, joilla nostat sykettä ja harjoitat monipuolisesti koko kehoa -pääset todella haastamaan itsesi! Lopussa tehdään tehokas keskivartalon lihaksia kuormittava osuus. Lämmittele ennen tunnin alkua.

Super booty

Tällä tunnilla pääpaino on pakaroiden ja reisien vahvistamisessa ja muokkauksessa. Sisältö koostuu yksinkertaisista, tehokkaista ja tuloksia tuottavista liikkeistä! Tunti sisältää lihaskuntoliikkeiden lisäksi sykettä nostavia osuuksia, joiden tavoitteena on lisätä räjähtävyyttä ja nopeutta. Vahvoilla pakaroilla voimme ennaltaehkäistä monia vaivoja, sekä saada samalla kauniit muodot! Peppusi on todellakin treenin arvoinen! Tule mukaan napakalle ja simppelille 30 minuutin tehotreenille, joka sopii kaikille!

Lihaskunto 45

Soveltuu kaiken tasoisille liikkujille. Tunnilla treenataan koko vartalo läpi omaan tahtiin helpoilla ja tehokkailla liikkeillä hyödyntäen tankoa, käsipainoja, sekä steplautaa. Mukana myös hyppyjä, jotka voi tehdä askeltaen. Hyvää vaihtelua vaikkapa kuntosaliharjoittelulle tai Bodypumpille!

Sisäpyöräily 30 min

Sopii mainiosti lämmittelyksi toiselle jumpalle tai ennen kuntosalia. Soveltuu myös hyvin päivän ainoaksi treeniksi. Tunti sisältää 4-5 työkappaletta, joissa syke nousee. Jos et ole ennen spinningiä kokeillut, kannattaa aloittaa tällä.

Liikkuvuus&Venyttely

Jokaiselle liikkuvalle ihmiselle tarpeellinen kehonhuoltotunti sisältäen toiminnallisia liikkuvuus harjoitteita sekä venyttelyä. Tunti auttaa sinua poistamaan kireyksiä sekä parantamaan kehonhallintaa samalla antaen mielen rentoutua ja rauhoittua.

FasciaMethod 60 min

FasciaMethod on kokonaisvaltaista kehonhuoltoa kuntouttavasta näkökulmasta. Tunnilla keskitytään parantamaan liikkuvuutta toiminnallisin aktiivisin venytyksin nivelten täysiä liikeratoja käyttäen ja lihastoimintaketjuja mukaillen. Tunnilla tehdään tarkasti kehon yleisimpiin heikkoihin ja kireisiin alueisiin suunnattuja liikehallinta- ja liikkuvuusharjoitteita. Tunti soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

Zumba®

Zumba® on iloista tanssiliikuntaa, jossa tanssitaan latinomusiikin tahtiin, mutta joukossa on rytmejä myös muualta maailmasta. Neljä perusrytmiä Zumbassa ovat salsa, cumbia, merengue ja reggeaton. Zumba-tunnit on suunniteltu niin, että osallistujat voivat keskittyä musiikkiin ja iloiseen tunnelmaan. Zumba® on tehokas liikuntamuoto, mikä sopii kaikenikäisille.

Jooga 

Jooga on lempeä ja kehoahuoltava tunti, joka sopii kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin vaalimiseen. Tunnilla käydään kehoa läpi kokonaisvaltaisesti, ja tunnilla sovelletaan ashtanga- ja kundaliinijoogaa. Harjoitteet ovat yksinkertaisia ja jokainen voi säätää vaikuttavuutta ja tehokkuutta itse. Tunneille on hyvä varautua kerrospukeutumisella, tuntemukset voivat vaihdella viileästä lämpimään.

BODYBALANCE®

BodyBalancessa yhdistyvät jouhevasti Jooga, Tai Chi ja Pilates. Se tekee kehostasi joustavamman ja voimakkaamman, mutta myös auttaa sinua keskittymään ja rauhoittumaan. Hallittu hengitystekniikka, keskittyminen ja harkitut, ohjatut liikesarjat, liikkeet ja asennot yhdessä musiikin kanssa luovat holistisen harjoituksen, jonka päämääränä on luoda sekä keholle että mielelle harmonia ja tasapaino.

Kuntosalicircuit

Circuit on kuntosalilla tapahtuva ohjattu kiertoharjoittelu joka kehittää aerobista kuntoa ja lihaskestävyyttä. Ohjaaja opastaa oikeat liikkeet ja tukee sinua treenissä. Circuitiin voivat osallistua, niin aloittelijat kuin kovakuntoisetkin, sillä tehon voit itse säätää kunnollesi sopivaksi.

Crosstraining (45min)

Näillä tunneilla hiki virtaa! Toiminnallisen treenin parissa pääset takuulla antamaan itsestäsi kaiken irti. Yksikään harjoitus ei tule olemaan samanlainen: liikkeet koostuvat mm. erilaisista kehonpaino- sekä kahvakuulaharjoitteista. Tunti sopii kaikille taustoista riippumatta - jokainen treeni on muokattavissa oman kuntotason mukaisesti. Tule mukaan, jos haluat kehittää samanaikaisesti niin lihaskuntoa, kestävyyttä kuin liikkuvuutta!

PunchOut45

Tiedossa on tehokas kuntonyrkkeilytunti alkulämmittelyineen ja loppuverryttelyineen. Aiempaa kokemusta lajista ei tarvita sillä perusasiat opitaan mm. pistehanskaharjoituksia tehdessä. Tunti sisältää toiminnallisia pariharjoituksia joihin kuuluvat mm. väistö; blokkaus- ja iskusarjat pistehanskoja hyödyntämällä, jalkatyöskentelyä unohtamatta. Pääpaino on kuitenkin jatkuvalla toiminnalla joka tarjoaa haastetta koko keholle, sillä kuntonyrkkeily harjoittaa niin ylä- ja keskivartalon lihaksia kuin balanssia, sydän- ja verenkiertoelimiä, kestävyydestä ja itsetunnosta puhumattakaan!

Arms&abbs

Toiminnaallinen lihaskuntoa kehittävä 30 minuutin tunti. Tunnin aikana keskitytään erityisesti ylä- ja keskivartalon lihaksiin. Tunnilla käytetään vastuksena omaa kehonpainoa sekä eri välineitä vaihdellen. Napakka ja tehokas tunti yl- ja keskikropan muokkaamiseen ja vahvistamiseen.

Sisäpyöräily45

Sisäpyöräily 45 min tunnilla poljetaan vaihtelevassa maastossa mukaansatempaavan musiikin rytmiin! Tunnin aikana poljetaan 2-3 työosuutta ja aikaa on varattu myös riittävän pitkille palautuksille, jolloinn tunnista saadaan tasapainoinen ja tehokas treenin. Tunti sopii kaikentasoisille.

Lempeä iltajooga

Lempeä iltajooga tarjoaa mahdollisuuden rauhoittumiseen, syvään hengitykseen ja syviin venytyksiin. Rauhallinen musiikki ja syvään hengitykseen yhdistetty liike hoitavat ja voimaannuttavat sekä kehoa että mieltä. Vaatetukseksi sopii joustava kerrospukeutuminen, välillä olo voi olla lämmin, välillä viileä.