EasyFit Tampere Koivistonkylän pienryhmävalmennukset

Pienryhmävalmennukset

Pienryhmävalmennuksessa harjoitellaan kerran viikossa keskimäärin 6–8 hengen ryhmässä. Pienryhmäharjoittelussa saat yksilöllistä ohjausta sekä pienryhmän valmennusteeman mukaiset ravinto- ja liikuntasuositukset vapaa-ajallesi.

Harjoittelu pienryhmässä on hauskaa, inspiroivaa ja siinä korostuu yhdessä tekemisen parhaat puolet, kun kaikki osallistujat puhaltavat yhteen hiileen ja tsemppaavat toisiaan tavoitteiden saavuttamiseksi. Lisäksi harjoittelu on edullisempaa kuin yksilövalmennuksessa.

Käynnissä olevat / alkavat pienryhmävalmennukset

Kehonmuokkaus / ryhmä 1Aktiivinen

Ryhmä täynnä!

Valmennuksessa laitetaan kroppa tavoitekuntoon. Oikeanlaisen harjoittelun ja ruokavalion yhdistelmällä keho kiinteytyy ja lihakset alkavat piirtyä esiin. Mikä tärkeintä, hyvä olo näkyy ja tuntuu! Valmennuksen aikana opetellaan lihasmassan kasvatukseen soveltuvia liikkeitä ja harjoitusohjelmia sekä tutustutaan tehokeinojen käyttämiseen harjoittelussa. Jokainen osallistuja saa tavoitetta tukevan ruokavalion. Huom! Ryhmän koko on rajoitettu, joten varmista paikkasi ilmoittautumalla mahdollisimman pian.

  • keskiviikkoisin 17.1.2018 alkaen klo 19:30–20:30
  • kesto vähintään 3 kk (mahdollisuus jatkaa pidempään)
  • hinta 79 €/kk/hlö
  • valmentajana Liisa Pohjolainen
  • lisätiedot liisa.pohjolainen@easyfit.fi
  • Ilmoittaudu mukaan tästä

Kehonmuokkaus / ryhmä 2Aktiivinen

Valmennuksessa laitetaan kroppa tavoitekuntoon. Oikeanlaisen harjoittelun ja ruokavalion yhdistelmällä keho kiinteytyy ja lihakset alkavat piirtyä esiin. Mikä tärkeintä, hyvä olo näkyy ja tuntuu! Valmennuksen aikana opetellaan lihasmassan kasvatukseen soveltuvia liikkeitä ja harjoitusohjelmia sekä tutustutaan tehokeinojen käyttämiseen harjoittelussa. Jokainen osallistuja saa tavoitetta tukevan ruokavalion. Huom! Ryhmän koko on rajoitettu, joten varmista paikkasi ilmoittautumalla mahdollisimman pian.

  • torstaisin 18.1.2018 alkaen klo 19:15–20:15
  • kesto vähintään 3 kk (mahdollisuus jatkaa pidempään)
  • hinta 79 €/kk/hlö
  • valmentajana Liisa Pohjolainen
  • lisätiedot liisa.pohjolainen@easyfit.fi
  • Ilmoittaudu mukaan tästä

VoimaAktiivinen

Haluatko nostaa voimaominaisuutesi uudelle tasolle ja oppia monipuolisen ja toimivan voimaharjoittelun periaatteet? Valmennuksessa opetellaan erilaisia tekniikoita ja tapoja voimatasojen tavoitteelliseen kehittämiseen. Valmennukseen sisältyy progressiivisesti etenevä harjoitusohjelma, joka on jaksotettu ajatellen voimaominaisuuksien optimaalista kehittymistä. Harjoittelussa keskitytään kaikkiin voiman osa-alueisiin, eli kestovoimaan, maksimivoimaan ja nopeusvoimaan.

  • maanantaisin 29.1.2018 alkaen klo 19:30–20:30
  • kesto vähintään 3 kk (mahdollisuus jatkaa pidempään)
  • hinta 79 €/kk/hlö
  • valmentajana Olli Porola
  • lisätiedot olli.porola@easyfit.fi
  • Ilmoittaudu mukaan tästä

CrosstrainingAktiivinen

Haluatko treenata monipuolisesti useita eri fyysisen suorituskyvyn osa-alueita? Crosstraining-pienryhmässä opetellaan kokonaisvaltaisesti eri ominaisuuksia, mukaan lukien voima, kestävyys, liikkuvuus, nopeus, taito ja kehonhallinta, unohtamatta kehonhuoltoa. Ryhmässä saat opastusta oikeisiin suoritustekniikoihin, jolloin treenaaminen voi olla kovaa, mutta silti turvallista.

  • tiistaisin 30.1.2018 alkaen klo 19–20
  • kesto vähintään 3 kk (mahdollisuus jatkaa pidempään)
  • hinta 79 €/kk/hlö
  • valmentajana Olli Porola
  • lisätiedot olli.porola@easyfit.fi
  • Ilmoittaudu mukaan tästä

Painonhallinta / ryhmä 2Aktiivinen

Valmennuksessa pudotat painoasi, edistät hyvinvointiasi ja muutat elintapojasi pysyvästi paremmaksi. 

  • ke 24.1.2018 alkaen klo 18.00–19.00
  • kesto 3 kk
  • 12 tapaamista
  • hinta 79 €/kk/hlö
  • valmentajana Anneli Holma
  • lisätiedot anneli.holma@easyfit.fi
  • huom! Ryhmän koko on rajoitettu, joten varmista paikkasi ilmoittautumalla mahdollisimman pian
  • Ilmoittaudu mukaan tästä

Valmennus sisältää:

  • tietoisku ravitsemuksesta ja ruokavaliomallit
  • kestävyysliikuntaharjoitus
  • tutustuminen kuntosaliharjoitteluun
  • välimittaukset ja motivaatioluento
  • liikkuvuusharjoitus
  • yhdistelmä- ja patteriharjoitus
  • loppumittaukset ja motivaatioluento