Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto (painokiekko ja kuminauha)

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Live-tunnit

BODYBALANCE®

Tunnin liikkeissä yhdistyvät jooga, tai chi ja pilates, ja ne tehdään rentouttavan musiikin tahtiin. Laji huoltaa kehoa ja mieltä, kehittää lihaskuntoa, tasapainoa, vartalonhallintaa sekä liikkuvuutta. Tule tunnille nauttimaan hyvästä olosta! Alkuun nopeasti vaihtuvat liikkeet voivat tuntua vaikeilta, mutta tunnin hyödyt tunnet jo ensimmäisen kerran jälkeen!

BODYCOMBAT®

Aerobinen tunti, joka pohjautuu kamppailulajeihin. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä.

BODYPUMP®

Ympäri maailmaa suosittu koko kehon lihaskestävyystunti. Tunnilla käydään läpi kehon suurimmat lihasryhmät levypainoja käyttäen, hyvän musiikin siivittämänä ja energisten ohjaajien opastamana. Laji on yksinkertaista ja tuloksia saadaan aikaan nopeasti. Tunnista saat rankan treenin, mutta pystyt säätämään sen omalle tasollesi sopivaksi valitsemiesi painojen avulla, ja pitämällä taukoja aina tarpeen mukaan.

BODYSTEP®

Energinen ja iloinen askellustunti, jossa käytetään säädettävää steplautaa, joka mahdollistaa harjoittelun aina omalla tasolla. Tunti sisältää yksinkertaista ja tehokasta askellusta, sekä mukaansatempaavaa musiikkia. Tunti parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskestävyyttä.

RPM®

Monipuolinen sisäpyöräilytunti parantaa aerobista kuntoa ja polttaa rasvaa sekä kehittää jalkojen lihasvoimaa ja kestävyyttä.

SPINNING

Sisäpyöräilytunti. Parantaa aerobista kuntoa, polttaa rasvaa ja kehittää jalkojen lihasvoimaa ja kestävyyttä.

FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

Les Mills BARRE®

Les Mills BARRE yhdistää lihaskunto- ja aerobisen harjoittelun modernilla tavalla käyttämällä klassisen baletin elekieltä. Mukaansatempaava musiikki ja tunnilla käytettävä balettisanasto takaavat ainutlaatuisen ryhmäliikuntakokemuksen. Tunti vahvistaa erityisesti keskivartalon, jalkojen ja jalkapohjien lihaksia sekä kehittää koordinaatiokykyä. Tunnilla käytetään pieniä painoja. Kenkiä et tarvitse, sukat tai voimistelutossut riittävät. Tunti ei vaadi aikaisempaa kokemusta baletista.

Les Mills BODYATTACK®

Les Mills BODYATTACK on intervallitunti, joka koostuu lämmittelystä, sykkeennosto- ja lihaskunto-osuuksista. Tunti polttaa paljon kaloreita, muokkaa vartaloa, parantaa koordinaatiokykyä ja vahvistaa luita ja lihaksia. Tehokkuus perustuu intervalliliikkumiseen, eli sykettä nostetaan ja annetaan sen sitten laskea. Tunti ei sisällä vaikeita askelsarjoja ja tunnilla käytetään aerobicista ja eri urheilulajeista tuttuja liikkeitä. BODYATTACK sopii kaiken tasoisille kuntoilijoille, sillä tunnilla on käytettävissä paljon eri vaihtoehtoja.

Les Mills GRIT™

GRIT on uusin Les Millsin rymäliikuntalajeista. Se on suunniteltu treenaajille, jotka pitävät korkean intensiteetin treeneistä. Les Millsin GRIT käsittää kolme erilaista 30-minuutin huipputehokasta intervallitreeniä. GRIT on kokonaisvaltainen kehon muokkaaja ja kuntoharjoitus, joka laittaa kalorit palamaan erittäin tehokkaasti. GRIT keskittyy nopeaan sekä tehokkaaseen treenaamiseen, jotta sinun voimasi, nopeutesi, ketteryytesi ja atleettisuutesi nousisivat aivan uudelle tasolle. Treenit ovat Athletic (yhdistellään liikkeitä eri urheilulajeista), Strength (käytössä enemmän välineitä, kuten pumppitanko ja painot) sekä Cardio (kestävyyspainotteinen).

Niska-hartia-selkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa.

Jooga

Tunti on lempeää joogaa, joka sopii kaikille. Jooga lisää kehon liikkuvuutta, voimaa ja tasapainoa sekä rauhoittaa ja rentouttaa kokonaisvaltaisesti.  Joogatunnilla voit tehdä harjoituksen aina oman tunnelman ja olotilan mukaan itseäsi kuunnellen. Tunnilla tehdään jooga-asanoita, lyhyt läsnäoloharjoitus sekä loppurentoutus. Loppurentoutusta varten mukaan kannattaa ottaa lämmintä vaatetta.