Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto (painokiekko ja kuminauha)

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Live-tunnit

BODYBALANCE®

Tunnin liikkeissä yhdistyvät jooga, tai chi ja pilates, ja ne tehdään rentouttavan musiikin tahtiin. Laji huoltaa kehoa ja mieltä, kehittää
lihaskuntoa, tasapainoa, vartalonhallintaa sekä liikkuvuutta. Tule tunnille nauttimaan hyvästä olosta! Alkuun nopeasti vaihtuvat liikkeet voivat tuntua vaikeilta,
mutta tunnin hyödyt tunnet jo ensimmäisen kerran jälkeen!

BODYCOMBAT®

Aerobinen tunti, joka pohjautuu kamppailulajeihin. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että
lihaskestävyyttä.

BODYPUMP®

Ympäri maailmaa suosittu koko kehon lihaskestävyystunti. Tunnilla käydään läpi kehon suurimmat lihasryhmät levypainoja käyttäen, hyvän
musiikin siivittämänä ja energisten ohjaajien opastamana. Laji on yksinkertaista ja tuloksia saadaan aikaan nopeasti. Tunnista saat rankan treenin, mutta pystyt
säätämään sen omalle tasollesi sopivaksi valitsemiesi painojen avulla, ja pitämällä taukoja aina tarpeen mukaan.

BODYSTEP®

Energinen ja iloinen askellustunti, jossa käytetään säädettävää steplautaa, joka mahdollistaa harjoittelun aina omalla tasolla. Tunti sisältää
yksinkertaista ja tehokasta askellusta, sekä mukaansatempaavaa musiikkia. Tunti parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskestävyyttä.

CXWORX®

Intensiivinen 30 minuutin lihaskuntotunti keskivartalolle, eli tunnilla treenataan tehokkaasti selkä-, vatsa- ja pakaralihaksia. Liikkeiden
tasovaihtoehdoilla saat tehtyä treenin omalla tasollasi aikaisemmasta kokemustasostasi riippumatta.

RPM®

Monipuolinen sisäpyöräilytunti parantaa aerobista kuntoa ja polttaa rasvaa sekä kehittää jalkojen lihasvoimaa ja kestävyyttä.

SH'BAM®

Tanssillinen ryhmäliikuntatunti, jossa hauskan ja innostavan musiikin rytmissä tehdyt askelkuviot muodostavat tehokkaan kokonaisuuden. Tunnin
kesto 45 min.

KAHVAKUULAHIIT

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuulahiit on
lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa
kehittävä ja kiinteyttävä tunti.

MUOKKAUS

Reipas alkulämmittely askeltaen. Lihaskuntoharjoittelua koko keholle. Lisävastuksena käytetään levypainoja. Tunnin lopuksi lyhyet palauttelevat
venytykset. Tunti sopii kaikille.

SPINNING

Sisäpyöräilytunti. Parantaa aerobista kuntoa, polttaa rasvaa ja kehittää jalkojen lihasvoimaa ja kestävyyttä.

VENYTTELY

Tunnilla parannat liikkuvuuttasi ja annat lihaksille pituutta venytellen liikkeestä liikkeeseen pehmeästi liikkuen.

ZUMBA

Tanssillinen ja vauhdikas tunti, jonka aikana kalorit kuluvat hauskaa pitäen. Tunnin musiikit vaihtelevat lattarirytmeistä poppiin ja tangosta hiphoppiin,
joten vaihtelua riittää, ja liikkeitä sen mukaisesti.

Barre Move®

Barre Move yhdistää baletin, toiminnallisenharjoittelun, pilateksen ja joogan. Tarjoten kokonaisvaltaisen treenin! Varusteiksi riittää vaatteet joissa on hyvä liikkua, kenkiä ei tarvita. Sopii kaikille mutta mitä paremmin hallitset kehosi, sitä rankemmaksi tunti käy.

Lavis®

Lavis-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja
jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.