Tiedote koronaviruksesta 2.4.!

Tiedote EasyFit Tampere- keskustan toiminnasta poikkeusoloissa 2.4.2020‼️

Hallitus linjasi poikkeusolojen jatkumisesta 13.5. saakka. Tämän takia EasyFit Tampere- keskusta noudattaa terveysviranomaisten suosituksia eikä järjestä poikkeusaikana ohjattuja ryhmäliikuntatunteja. Lisäksi virtuaalituntien osallistujamäärä on rajattu 10 henkilöön turvaetäisyyden säilymiseksi.

Olethan jo hyödyntänyt EasyFitin asiakkaille tarkoitettuja Facebook- livetreenejä https://www.facebook.com/groups/211360150315273/?epa=SEARCH_BOX, EasyFitin virtuaalitunteja nettisivujemme kautta https://www.easyfit.fi/fi/virtuaalitunnit ja Les Mills:in tarjoamia virtuaalitunteja https://Imod.com/club? Olemme lisäksi lainanneet treenivälineitä EasyFitin asiakkaille kotiin, vapaita välineitä voit tiedustella sähköpostilla, tai tulla jonoon mikäli kaikki välineet ovat varattuna.

Liikuntakeskuksemme on normaalisti auki asiakkaille klo 4-24. Tällä hetkellä salilla käy keskimäärin noin 2-3 henkilöä tunnissa, tämä mahdollistaa turvallisen treenauksen paikan päällä, sekä turvaetäisyyden pitämisen. Lue aiemmista tiedotteistamme miten salilla toimitaan ja miten huolehdimme hygieniasta.

Muistutamme myös, että Suomen hallitus linjasi 16.3., että yksityinen sektori voi pitää kuntosalit auki, mutta julkiset kuntosalit ja liikuntapisteet suljetaan. Suomen Kunto- ja terveysliikuntakeskusten yhdistys SKY ry:n mukaan kunto- ja terveysliikuntayritykset voivat olla edelleen auki viranomaismääräysten mukaisesti. Liikuntakeskuksessa harjoitteleminen ei ole julkinen kokoontuminen.

Emme voi laittaa EasyFit Tampere-keskustaa kiinni, koska silloin meidän toiminta yksiselitteisesti loppuisi. Olemme yrittäjävetoinen pienyritys, jolla on valtavat kuukausittaiset kulut keskuksesta. Meillä on keskeytysvakuutus ja kaikki muut tarvittavat vakuutukset, mutta ne eivät korvaa mitään epidemiatilanteessa. Emme saa mistään mitään apuja, tukia tai muita helpotuksia. Jatkamme edelleen toki niistä neuvotteluja. Meillä ei ole taustalla sijoitusyhtiötä, joka mahdollistaisi toiminnan rahoittamisen. Meillä on olemassa oma työpanoksemme ja palava halu jatkaa EasyFit Tampere-keskustan toimintaa.

Liiketoimintamme selkäranka on asiakkaidemme kuukausimaksut. Siksi pyydämmekin teitä jatkamaan asiakkuuksia läpi tämän poikkeusajan, mikäli se teille on vain taloudellisesti mahdollista. Riskiryhmäläisetkin treenaavat turvallisesti kotona virtuaalitunneilla ja Facebook-livetunneilla. Pyydämme siis hartaasti ettette irtisanoisi asiakkuuksianne, vaan hyödyntäisitte uusia tapoja pitää huolta itsestänne myös epidemia-aikana, vaikka keskukseen ette pääsisikään.

Tässä vaiheessa ISO KIITOS teille kaikille jotka olette pysyneet mukana matkassamme! Tukenne ja kuukausimaksunne on meille elintärkeä, kiitos niistä!

Haluamme myös kiittää niitä asiakkaita, jotka taloudellisten olosuhteiden pakosta olette joutuneet irtisanomaan asiakkuutenne. Myötätuntomme on myös teidän puolellanne ja ymmärrämme että monissa talouksissa on nyt tiukkaa tämän meitä kaikkia koskevan kriisin johdosta :(

Toivotaan tilanteen normalisoituvan mahdollisimman pian, yritetään selvitä tästä #yhdessä.

Pysykää terveinä <3

Rakkain terveisin; EasyFit Tampere-keskustan yrittäjät Saija, Pipsa & Pekka, sekä koko henkilökuntamme.

Lähetämme tiedotukset myös sähköpostilla asiakkaillemme, mikäli et ole saanut meiltä tiedotteita, laitahan sähköpostia niin laitetaan asetukset kuntoon

‼️Osta meille treeniseteli tai asiakkuus!

Nettisivuiltamme voit ostaa treenisetelin --> https://www.easyfit.fi/fi/treeniseteli Treeniseteli on voimassa vuoden 2020, joten voit aloittaa kun sinusta hyvältä tuntuu!

Mikäli haluat aloittaa treenamisen nyt, tai ostaa meille kannatusasiakkuuden, voit ostaa asiakkuuden nettisivuiltamme ilman aloitusmaksua koodilla KEVÄT20 !

Ostoksille pääset tästä --> https://www.easyfitshop.fi/tampere-keskusta/index.php