Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Välineet: jumppamatto ja jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho 30 min

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula 30 min

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, käsipaino 2 kg tai 3 kg (alkulämmittely)

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily 30 min

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Venyttely 30 min

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga 30 min

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa.  Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kiinteytys 30 min

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza 30 min

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä.

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ FarkkuPeppu

Tunti koostuu aerobisesta ja sykettä nostavasta lämmittelystä, seisten sekä lattialla tehtävistä lihaskuntoharjoitteista ja loppujäähdyttelystä. Energisen musiikin tahdittamana nostetaan hiki pintaan ja tunnelma kattoon. Bilefiilistä täynnä olevat liikkeet ovat hauskoja ja saavat taatusti hymyn huulillesi! Lihaskuntoharjoitteet keskittyvät erityisesti niille kehon alueille, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ TIMMI 

TIMMI on hikinen, tehokas, selkeä ja fiilistä kohottava lihaskuntotunti. Tunti koostuu helposta alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverrytellystä. Liikkeet voi tehdä oman tason mukaan ja ohjaaja näyttää niistä aina helpot sekä haastavat vaihtoehdot. Tule ja timmiydy! Tunnin kesto 30 min. Välineet: käsipainot tai painokiekot

Live-tunnit

Sisäpyöräily

Parantaa aerobista kuntoa, polttaa rasvaa ja kehittää jalkojen lihasvoimaa ja kestävyyttä. 

LES MILLS BODYCOMBAT®

Aerobinen tunti, joka pohjautuu kamppailulajeihin. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. 

HIIT 30

Alkulämmittelyn jälkeen tehdään intervallityyppinen harjoittelu erilaisilla liikesarjoilla ja erilaisia välineitä käyttäen. Työosuudet ja lyhyet palautteluosiot kestävät noin 4 minuuttia, jonka jälkeen lasketaan sykkeet alas ennen uuden kierroksen alkua. Kierroksia tehdään kolme. Lopuksi lyhyt venyttelyosuus. HIIT tunti nostaa takuuvarmasti sykkeet ja tunnelman kattoon. Tule ja haasta itsesi.

Body 45 min

Monipuolinen lihaskuntotunti, joka sisältää lämmittelyn ja venyttelyn.

FarkkuPeppu 30 min

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.

Niska-hartia-selkä 30 min

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa.