Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset

Virtuaalitunnit

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ ReidetVatsaPakarat 30 min (vauva)

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto. Tunnille saa tuoda pienen kantokopassa olevan vauvan mukana (ei ryömimisiässä).

Virtuaalitunti™ NiskaHartiatSelkä

Tunti on kokonaisuus, joka vahvistaa, venyttää ja rentouttaa. Vahvistavat liikkeet pohjautuvat pilatekseen, joogaan tai kuntojumppaan. Lisäksi venytetään ja avataan kireyksiä aktiivisilla avaavilla liikkeillä. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto ja Theraband tuubi/ jumppakuminauha

Virtuaalitunti™ Keskikeho

Tunnilla kehitetään ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja kehonhallinta kehittyy tasapainoissa. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on 6 kg tai 8 kg kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, kahvakuula, kiekko 2,5kg tai 5kg

Virtuaalitunti™ Venyttely

Perusvenyttelyä rauhallisessa ja miellyttävässä tunnelmassa. Tunnilla keskitytään suurimpien lihasryhmien venyttelyyn, parannetaan lihaksien aineenvaihduntaa ja lisätään liikkuvuutta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto

Virtuaalitunti™ Jooga

Jooga on dynaaminen länsimaiseen Astanga-joogaan perustuva tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengityksen avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä. Tunnille voit osallistua ilman aikaisempaa kokemusta joogasta. Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min. Välineet: joogamatto tai jumppamatto

Virtuaalitunti™ Teho 

Toiminnallista harjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Liikkeiden vaikuttavuutta voi säädellä henkilökohtaisen jaksamisen mukaan vaihtoehdoilla tai lisäpainoilla. Teho ei ole jumppaa, Teho on treeniä. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: tanko, painokiekot, step-lauta, jumppamatto

Virtuaalitunti™ Kamppailu 

Nyrkkeilyä, taistelulajeja ja sykkeennostoa. Tunnilla vuorottelevat iskusarjat, potkut ja hyppy/juoksuosiot. Lihaskuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Kiinteytys

Alkulämmittelyn jälkeen muokataan vaihtelevasti koko vartalon lihaksia. Vastuksena käytetään omaa kehoa ja kevyitä lisäpainoja. Tunti päättyy venyttelyyn. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: jumppamatto, käsipainot, kuminauha

Virtuaalitunti™ EF Danza

Hauska ja helppo tanssitunti. Sisältää erityylistä musiikkia, painottuen latinalaisrytmeihin. Sopii kaikille. Hauskaa ja hikistä. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Sisäpyöräily

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla ja vastuksilla. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle. Tunnin alussa opastus pyörän säätämiseen. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä. Tunnin kesto 30 min. Välineet: sisäpyöräilypyörä

Virtuaalitunti™ Pilates 

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, Rauhallista ja rentouttavaa. Tunnin kesto 30 min.

Virtuaalitunti™ Squeeze 4Venus

Tällä tunnilla saat lantionpohjalihaksesi huippukuntoon yhdistettynä tehokkaaseen koko kehon treeniin. Tunti sopii kaikille naisille. Bailamaman 4Venus -tunti on valittu myös vuoden liikuntatuotteeksi.

Virtuaalitunti™ IISEE Lime

IISEE-sisäpyöräilytunnilla näet harjoituksen aikana virtuaaliscreenillä mm. sen hetkisen tavoitetehon, treenin kulun ja jäljellä olevan treeniajan. IISEE tuo ensimmäistä kertaa parhaat ohjaajansa virtuaalimaailmaan.

Virtuaalitunti™ Flexi-Bar

Flexi-Bar tunti sukeltaa mystiseen Mind&Body-maailmaan. Hitaita ja turvallisia pilates- ja joogamaisia liikkeitä tehdään rauhallisen musiikin tahtiin niska-hartiaseutuun keskittyen. Tehoa tunnilta ei puutu sillä Flexi-Bar on suunniteltu staattisten liikkeiden kautta aktivoimaan syviä lihaksia.

Virtuaalitunti™ PUHTI

Syksyn uutuustunti tuo puhtia, jaksamista ja vireyttä arkeesi! PUHTI on lempeä voiman lähettiläs, josta saat energiaa ja parannat lihastasapaioasi. Tunti sisältää vauhtia ja voimaa haluamallasi tasolla, liikkuvuus ja keskivartalon tuki paranevat huomaamatta tunnin aikana. "PUHTI-tunnin jälkeen olo selässä tuntuis ryhdikkäämmältä, vaikka jalat olivatkin valmista kauraa!”

Live-tunnit

PUMPPI60 -LIVE

Pumppi on erityisesti lihaskestävyyttä kehittävä vauhdikas tunti, jossa käytetään apuna tankoa, levypainoja ja step-lautaa sekä joskus kahvakuulia. Tunti sisältää alkulämmittelyn yksinkertaisella step-askelluksella ja perustekniikkaharjoituksilla. Pumppi-ohjelma itsessään ei sisällä askelsarjoja ja sopii siten jokaiselle, myös miehille! Painot jokainen valitsee oman kuntotasonsa mukaan. Pumppi-ohjelma vaihtuu 3-4 kertaa vuodessa.

JOOGA 75 -LIVE

Yoga Flow & Flex -tunnilla harjoitellaan tyypillisiä asentoja ja sarjoja joiden avulla keho notkistuu ja voimistuu. Mukana erilaisia liikesarjoja joita käydään läpi välillä hidastaen keskittyen asentojen oikeaan linjaukseen ja oman kehon kuunteluun. Loppua kohden laskeudutaan vielä joihinkin palauttaviin ja kehoa avaaviin Yin-asanoihin. Jokainen tunti alkaa lyhyellä keskittymis- ja hengitysharjoituksella ja päättyy loppurentoutukseen. Harjoitus sopii kaikille ikään, kokoon tai kokemukseen katsomatta.

KAHVAKUULA 60 -LIVE

Kahvakuula on toiminnallisen harjoittelun tunti, jossa vahvistetaan lihaskuntoa, tasapainoa, koordinaatiota sekä kehonhallintaa. Tunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista ja lyhyestä venyttelystä. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Harjoitteet tehdään kahvakuulilla, joista jokainen voi valita itselleen sopivan oman kuntonsa ja tavoitteidensa mukaan. Kahvakuulaharjoittelu sopii niin miehille kuin naisillekin kuntotasoon katsomatta.

PILATES 60 -LIVE

Pilates-tunnilla keskitytään keskivartalon lihasten aktivoimiseen ja voimistamiseen hengityksen avulla. Keskivartalon syvien lihasten tuki vähentää rankaan kohdistuvaa painetta sekä auttaa ehkäisemään ja selättämään selkävaivoja. Pilates-harjoittelu kehittää koordinaatiokykyä ja lisää kehotietoisuutta.

JUST DANCE 60 -LIVE

Tanssin huumaa, helppoja askelkuvioita, hymyä ja energistä iloittelua aivan mahtavassa seurassa. Just Dance on hyperhauska ja vauhdikas tanssillinen potpuri, joka sopii kaikille. Helpot askeleet opetellaan suoraan musiikkiin kuten Zumbassa, mutta musiikkina voi olla miltei mitä tahansa, kuten; afroa, discoa, hip hoppia, jazzia, rock´n rollia, musikaaleja, latinoa, lavatanssia, itämaista, 70´-lukua, burleskia... Vain mielikuvitus on rajana! Tällä tunnilla poltat rasvaa samalla kun pidät hauskaa ja iloitset tanssin huumasta. 

CIRCUIT 45 -LIVE

Tunti on toiminnallista lihaskuntoharjoittelua omaa kehonpainoa ja eri välineitä apuna käyttäen. Harjoittelu on tehokasta ja tunnin aikana treenataan kehon kaikkia lihasryhmiä joko kierto- tai patteriharjoituksina. Tunti sopii kaiken kuntoisille sekä miehille että naisille. Omatoiminen lämmittely ennen tunnin alkua.

SISÄPYÖRÄILY 50 -LIVE

Keskiraskas sisäpyöräilytunti, joka parantaa hapenottokykyä. Poljetaan tehokkaita työosuuksia ja välissä kevyet palautusjaksot. Tunnin lopuksi palauttavat venytykset.

CROSSTRAINING 60 -LIVE

Vauhdikas, tehokas ja monipuolinen lihaskuntotunti, jossa käydään koko keho läpi. Käytetään tehokkaasti apuna kehonpainoa, tankoja ja eri välineitä. Alkuun lämmitellään keho hyvin, sitten paikkaharjoittelua ja loppuun 10 min AMRAP. Väliin tehdään myös sykettä nostavia osuuksia.

LIIKKUVUUS JA KEHONHUOLTO 50 -LIVE

Tunnin tavoitteena on saada liikkuvuutta lisää siten että kehonhallinta säilyy. Tunnilla tehdään sekä lyhyitä että keskipitkiä dynaamisia liikkuvuusharjoituksia ja muita kehonhuoltoharjoituksia. Liikkuvuuden lisääntyessä huomaat positiivista kehitystä myös lenkkipolulla ja kuntosaliharjoittelussa! Ja liikkuvuuden lisääntyessä myös loukkaantumisriski pienenee. Tunti sopii kaikenkuntoisille ja -ikäisille!

TEHOMUOKKAUS 60 -LIVE

Tehokas lihaskuntotunti, jolla sykkeenkohotus- sekä lihaskunto-osuudet vaihtelevat. Tunnilla käytetään kehonpainon lisäksi välineinä mm. tankoa, levypainoja, kahvakuulaa sekä step-lautaa. Ei sisällä vaikeita askelsarjoja ja liikkeet voit tehdä omaan tahtiin lähtötasosi huomioiden. Tämä tunti sopii niin aloittevalle kuntoilijalle kuin jo kokeneemmallekin mukavaksi lisäksi harjoitusohjelmaan.

ZUMBA 60 -LIVE

Zumba on kaloreita kuluttava fitness-tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat!

FARKKUPEPPU 45 -LIVE

Tunti koostuu aerobisesta, sykettä nostavasta lämmittelystä, lihaskuntoharjoitteista seisten ja lattialla ja loppujäähdyttelystä. Lämmittelyssä nostetaan energisen musiikin tahdittamana hikeä pintaan ja tunnelmaa kattoon; bilefiilistä täynnä olevat liikkeet tekevät tiukasta harjoittelusta hauskan ja tuottavat hyvää oloa! Lihaskuntoharjoitteissa keskitytään erityisesti niihin kehon osiin, joille farkkujen tiukkuus ja istuvuus asettavat vaatimuksia.