Jokainen, joka harrastaa liikuntaa, tietää kuinka tärkeää on säilyttää rutiinit ja ylläpitää sekä fyysistä, psyykkistä, että sosiaalista toimintakykyä arjessa. Näistä syistä, sekä taloudellisen tilanteemme kannalta pidämme keskuksemme edelleen auki. Toivomme kaikilta asiakkailtamme ymmärtäväisyyttä sekä pitkäjänteisyyttä, ettei asiakkuuksia irtisanottaisi, mikäli se on teille taloudellisesti mahdollista. Meille jokainen asiakas on tärkeä ja pyrimmekin varmistamaan mahdollisimman monelle treenimahdollisuuden vallitsevista olosuhteista riippumatta.

Seuraamme kehittyvää tilannetta päivittäin ja toimimme aina uusien ohjeiden mukaan. Olemme selvinneet yli rankan kevään ja kesän yhdessä ja selviämme vielä tästäkin! Olemme pyrkineet vaikeista ajoista hulimatta kehittämään keskuksemme toimintaa, sekä uudistamaan laitekantaa, jotta teillä olisi myös koronan jälkeen paras mahdollinen treenipaikka.

Me haluamme varmistaa, että harjoittelu EasyFit Herttoniemessä on turvallista sinulle

EasyFit-kuntokeskukset pysyvät siis edelleen avoinna asiakkailleen, mutta koronatilanteen johdosta olemme tehneet linjauksia omiin toimintamalleihimme ja laatineet ohjeistukset asiakkaillemme turvallisen harjoittelun takaamiseksi.

Toimintamallit ja ohjeistukset voivat vaihdella hieman keskuskohtaisesti alueellisten suosituksien/rajoituksien perusteella. Voit tarkistaa aina meidän viimeisimmät tietomme EasyFit Herttoniemen verkkosivujen uutisista.

Kuinka me varmistamme harjoittelun turvallisuuden EasyFit Herttoniemessä

• Terveys: Henkilökuntamme ei työskentele EasyFit-keskuksessa, jos he tuntevat olonsa vähänkään kipeäksi.
  • Kasvomaskit: Henkilökuntamme käyttää kasvomaskeja aina, jos turvavälin pitäminen ei ole mahdollista niin asiakaspalvelussa, kuin valmennustilanteissa.
  • Puhdistus: Olemme tehostaneet siivouskertojen määriä ja huolehdimme, että keskuksessamme on saatavilla käsidesiä, paperipyyhkeitä ja desinfiointiainetta laitteiden ja välineiden desinfioimista varten, sekä roskakoreja.
  • Ryhmäliikunta: Ryhmäliikunta jatkuu edelleen normaalisti, mutta ryhmäkokoja on rajoitettu ja tunneille otetaan tunnista riippuen max. 9 osallistujaa. Myös muutama tunti jää lukujärjestyksestä pois joulukuun ajaksi. Tarkista aikataulu täältä!
  • Pukuhuoneet: Olemme poistaneet käytöstä joka toisen pukukaapin turvavälien toteutumisen tehostamiseksi.

Kuinka sinä voit varmistaa oman ja muiden kuntoilijoiden harjoittelun turvallisuuden EasyFit Herttoniemessä

• Pysy kotona, jos tunnet olosi kipeäksi: Jos olet terve ja hyvinvoiva, tervetuloa treenaamaan! Mikäli sinulla on edes pieniä sairauden oireita, älä tule kuntosalille. Noudata THL:n voimassa olevia testaus- ja karanteeniohjeita.
  • Kasvomaskit: Käytä kasvomaskia yleisissä tiloissa, kuten aulassa, asiakaspalvelussa ja pukutiloissa. Treenatessa kasvomaskia ei tarvitse käyttää, mutta huolehdithan silloin erityisen tarkasti turvaväleistä.
  • Kirjaa käyntisi: Muistathan aina rekisteröityä kosketusnäytölle, kun tulet salille. Meidän on kyettävä tunnistamaan salillamme vierailleet asiakkaat.
  • Hygienia: Pese kätesi heti salille tullessasi ja pese käsiäsi ja käytä käsidesiä perusteellisesti ja usein. Älä koske kasvoihisi treenin aikana ja huolehdi yskimishygienista.
  • Juominen: Käytä omaa juomapulloa. Hanasta suoraan juominen on ehdottomasti kielletty.
  • Turvavälit: Pidä vähintään kahden metrin turvaväli kanssatreenaajiin. Noudata turvaväliä kuntosalin yleisissä tiloissa, itse kuntosalilla sekä ryhmäliikuntatunneilla. Ethän siis mene esimerkiksi toisen asiakkaan viereiselle lämmittelylaitteelle, ellet erikseen saa siihen asiakkaalta lupaa.
  • Puhdistus: Pyyhi käyttämäsi laitteet ja välineet käytön jälkeen keskuksista löytyvällä desinfiointisuihkeella ja käsipaperilla.
  • Pukuhuoneet: Kiinnitä erityistä huomiota turvaväleihin suihku- ja pesutiloissa. Suosittelemme peseytymään kotona mahdollisuuksien mukaan.
  • Treeniajankohta: Ajoita osa harjoittelustasi mahdollisuuksien mukaan keskusten hiljaisempiin ajankohtiin, kuten aamuihin, aamupäiviin sekä loppuviikkoon. Lisätietoja näistä hiljaisista ajoista saat oman EasyFit-kuntokeskuksesi asiakaspalvelusta.

Kuinka sinä voit harjoitella EasyFit Herttoniemen ulkopuolella

• Live streaming ryhmäliikuntatunnit: Muista liittyä Facebookissa olevaan ’EasyFit & LadyLine Ryhmäliikunta ja valmennus’-ryhmään. Löydät sieltä ilmaisia live-streaming ryhmäliikuntatunteja piristämään juuri sinun päivääsi: EasyFit & LadyLine Ryhmäliikunta ja valmennus
  • Online-palvelut: Tarjoamme Online-palveluidemme kautta monipuolisen valikoiman lihaskuntotreenejä ja suosittuja jumppatunteja. Juuri sinulle tarkoitetut Online-palvelut löydät klikkaamalla tästä linkistä.

Me pidämme sinut ajantasalla kaikista muutoksista

EasyFitin johto seuraa tiiviisti uutisointia, tutkimuksia ja asiantuntijalausuntoja sekä Suomessa että kansainvälisesti. Keskustelemme asioista terveysalan asiantuntijoiden ja muiden kuntokeskustoimijoiden kanssa. Tiedotamme aina välittömästi, mikäli käytännöt syystä tai toisesta muuttuvat.

Pidetään yhdessä huolta itsestämme ja toisistamme ja varmistetaan turvallinen treeniympäristö kaikille.

Terveisin EasyFit Herttoniemen henkilökunta