EasyFit Järvenpään yrittäjä vaihtui 1.8.2023 ja tätä myötä myös keskuksen maksutiedot (mm. pankki ja tilinnumero) muuttuivat. Kuukausittain saamassasi e-laskussa (tai paperilaskussa jos et ole tehnyt e-laskuvaltuutusta) on aina oikeat tiedot (mm. tilinnumero ja viitenumero), joten hoitamalla maksun saamasi laskun tiedoilla, maksu menee automaattisesti oikein.

Mikäli olet kuitenkin tallentanut maksutiedot verkkopankkisi maksupohjiin, muistathan käydä päivittämässä tiedot pikimmiten. Huomioithan myös kuukausittain muuttuvan viitenumeron aina laskua maksaessasi.

Mikäli sinulla tulee mitä tahansa kysyttävää maksuihin liittyen, niin asiakaspalvelumme auttaa mielellään osoitteessa jarvenpaa@easyfit.fi tai paikan päällä keskuksessa asiakaspalvelun aukioloaikoina.