Small-Group Coaching

EasyFit’s small-group coaching combines personal training with the best of group exercise. We offer small-group coaching for different goals and take 6–12 persons to each group depending on the coaching theme. You meet up with your own group and coach weekly. During these meetings, you get to work out together and learn more about things related to the coaching theme. Read more about upcoming courses on EasyFit’s webpage, social media and your centre’s message board.

Small groups
Center Group Date of the first session Sort descending Price Slots
Kemi TIIMI-valmennusta räätälöidyllä sisällöllä mm. yrityksille, yhdistyksille, työporukoille, kaveriporukoille Yes toggle

Haluatteko panostaa tunnin viikossa hyvinvointiin omalla tavallanne yhdessä? Voimme räätälöidä juuri teidän toiveiden ja tarpeiden mukaisen teeman valmennukselle! Pienryhmävalmennuksen avulla peruskunto ja työkyky paranevat sekä ehkäiset sairauksia. Sijoitus terveyteen on kuin laittaisi rahaa pankkiin! Lisäksi liikunta ryhmässä on hauskaa ja motivoivaa. Tuloksia syntyy, kun puhalletaan yhteen hiileen! Personal Trainer laatii sovitun teeman mukaiset treenit (esim. juoksu, toiminnallinen harjoittelu, ryhti, painonhallinta, kiinteytys, kehonmuokkaus, saliohjaukset, ryhmäliikuntatunnit tai kehonpainoharjoitukset) ja ohjaa liikkkumista, jotta tekniikat ovat turvallisia sekä tehokkaita.
 
Kysy lisää sähköpostitse!

Mira Piirainen – mira.piirainen@easyfit.fi
Marika Ylilahti –  marika.ylilahti@easyfit.fi

Kemi Painonhallinta 3kk/ 6kk 150,00 € Yes toggle

Valmennuksessa pudotat painoasi, kiinteydyt ja edistät hyvinvointiasi ja muutat elintapojasi pysyvästi paremmaksi. Kurssi on tarkoitettu:

  • Sinulle, joka kaipaat apua ja tukea painonhallintaan
  • Sinulle, joka tavoittelet pysyvää painonpudotusta, aktiivisempaa elämäntapaa sekä parempia liikunta- ja ruokailutottumuksia
  • Sinulle, joka haluat onnistua painonpudotuksessa Personal Trainerimme ja oman ryhmän avulla

Valmennus sisältää:

-Ruokavalion luentoineen

-Kehonkoostumusmittaukset alussa, keskellä ja lopussa

-Liikuntasuunnitelman

-Kuntosaliohjelmat x 2

-Yhteistä liikuntaa

-Kestävyyden kehittämistä

-Lihaskuntoa

-Kehonhuoltoa

-Psyykkinen valmennus; Motivaatioluento

-Tietoiskumateriaalit ja oma PT-kansio

Blog